کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۸۱۳۶
تاریخ خبر:

شب‌های داغ شبکه سه با رشیدپور ‌و آبادان

روزنامه هفت صبح، گروه تلویزیون | شبکه سه تصمیم گرفته با تولید برنامه‌های جدید باکس شبانه‌اش را متنوع و پررونق کند. بر همین اساس رضا رشیدپور به‌جای برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» قرار است با یک تاک شوی شبانه به تلویزیون بازگردد.جزئیات این برنامه‌ها را در گزارش امروز بخوانید.

تا اینجای تابستان سهم برنامه‌های سرگرم‌کننده شبانه از شبکه‌های مختلف تلویزیون‌ فقط یک مسابقه «عصر جدید» است. تازه این برنامه هم دو شب بیشتر پخش نمی‌شود. شبکه سه مدت‌هاست دنبال اجرایی کردن طرحی است تا براساس آن باکس شبانه‌اش را متنوع کند. مهم‌ترین اتفاق، اجرای یک تاک شو توسط رشیدپور است. شبکه سه بعد از حاشیه‌های ‌مسابقه «برنده باش» و نیز در آستانه پایان مسابقه ‌«عصر جدید» به یک چهره اثرگذار برای رونق این شب‌هایش احتیاج دارد.به همین خاطر سراغ رشیدپور رفته است.

*** شنبه و یکشنبه|‌فوتبال خارجی
یکی از برگ‌های برنده شبکه سه و حتی می‌توان گفت خود تلویزیون، پخش مسابقات فوتبال کشورهای اروپایی است. با تعطیل شدن لیگ‌های مختلف، شبکه سه این عامل سرگرم‌کننده را هم عملا از دست داد. در حال حاضر و در آستانه شروع فصل جدید مسابقات لیگ‌های اروپایی، شبکه سه از این امکان برای داغ شدن آنتن‌اش بهره می‌برد. آنطور که شنیده می‌شود قرار است ویژه برنامه «گزارش ورزشی» با سر و شکل متفاوتی نسبت به قبل آماده پخش شود تا بیننده‌ها از تماشای مسابقات، حظ دو چندان ببرند.« گزارش ورزشی» قاب مسابقات فوتبال خارجی است اما آنطور که باید نتوانسته به عنوان مکمل جذابیت فوتبال عمل کند. این برنامه روی کلیشه‌ها حرکت کرده و به همین خاطر هم طراوت یک برنامه فوتبالی را ندارد. شبکه سه در فصل جدید «گزارش ورزشی» را نونوار خواهد کرد.

*** دوشنبه تا چهارشنبه| تاک شوی رشیدپور
دو هفته پیش صفحه اینستاگرام «حالا خورشید» از بازگشت این برنامه خبر داد. به این ترتیب یک بار دیگر محرز شد ممنوع الکاری رضا رشیدپور شائبه‌ای بیش نیست. حالا خبرهای تکمیلی حکایت از این دارند که رضا رشیدپور قرار نیست باکس صبحگاهی شبکه سه را در اختیار داشته باشد بلکه او در حال آماده کردن یک تاک‌شوی شبانه است. احتمالا این همان طرحی است که رشیدپور پیش‌تر از ساخت آن خبر داده بود: حالا مهتاب.

اگر خاطرتان باشد این مجری اعلام کرده بود اجرای متداوم برنامه صبحگاهی کاری است طاقت‌فرسا. مدتی برای استراحت اجرا را کنار گذاشت و حالا با برنامه‌ای شبانه روی آنتن خواهد بود. سال پیش ناصر کریمان مدیر وقت گروه اجتماعی شبکه سه هم به مهر گفته بود: «بسیاری از مخاطبان درخواست داشتند که برنامه صبحگاهی رشیدپور شب‌ها روی آنتن شبکه برود و بتوانند آن را دنبال کنند و احتمال دارد بعد از ایام ماه مبارک رمضان این برنامه متوقف شود و تنها برنامه «حالا مهتاب» را در شب‌ها داشته باشیم که بعد از ایام ماه مبارک رمضان درباره پخش شبانگاهی برنامه رشیدپور تصمیم گرفته می‌شود.»

این نشان می‌دهد طرح «حالا مهتاب» مدت زیادی است مطرح شده و حالا به مرحله اجرا رسیده است. رضا رشیدپور پیش‌تر تبحرش را در ساخت برنامه سرگرم‌کننده شبانه نشان داده بود. او در سری برنامه‌های شیشه‌ای شبکه پنج گفت‌وگوهایی متنوع با چهره‌ها انجام می‌داد. تاک شوهای رضا رشیدپور حالا می‌تواند باکس شبانه شبکه سه در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه را رونق دهد. شبکه سه قرار بود با برنامه «تب تاب» چنین کند اما باربد بابایی از یک ایده خوب نتوانست نتیجه‌ای را که باید به‌دست بیاورد.

*** پنجشنبه و جمعه| یک کمدی به سبک خندوانه
«خندوانه» نشان داد می‌توان یک برنامه شاد کمدی ساخت بدون آنکه از خطوط قرمز عبور کرد. در غیاب این برنامه، شبکه سه دنبال اجرایی کردن برنامه‌ای کمدی به نام «آبادان» است. برنامه ای که ظاهرا نیم نگاهی به ساختار «خندوانه» دارد. یعنی در یک استودیو با حضور تماشاگران ضبط می شود، استندآپ کمدی و مهمان دارد، به تناوب مسابقه با حضور مردم برگزار خواهد کرد و … آنطور که شنیده می‌شود مرتضی درخشان یکی از گزینه‌های اجراست. درخشان مدتی است پنجشنبه‌ها «مخفیلم» را روی آنتن شبکه سه دارد؛برنامه‌ای که به‌رغم داشتن نکات مثبت آنطور که باید دیده نشد. حالا شبکه سه می‌خواهد از ظرفیت او و همکارانش برای برنامه جدید بهره ببرد. حاصل این دورخیز چه خواهد بود؟ باکس شبانه شبکه سه طراوتی دوباره می‌گیرد؟

کدخبر: ۲۶۸۱۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر