کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۵۲۱۴
تاریخ خبر:

شبکه سه یک بار دیگر امنیتی می‌شود

روزنامه هفت صبح، گروه تلویزیون | اتفاق مهم برای باکس سریالی شبکه یک،دو، سه و پنج این است که بعد از پایان سریال‌های فعلی، بار دیگر با آثار جدید پر خواهند شد. فارغ از کیفیت، نو بودن سریال‌ها امتیاز محسوب می‌شود. در این میان شبکه سه رسما از تیزر سریال جدید خود رونمایی کرده است که بلافاصله بعد از پایان «هم سایه» روی آنتن خواهد رفت. این سریال «سرجوخه» نام دارد و موضوع آن امنیتی است که در بطن اتفاقات اجتماعی روایت می‌شود. شبکه سه پیش از «هم سایه» فصل دوم «گاندو» را پخش کرد. در ادامه درباره سریال‌های جدید دیگر شبکه‌ها هم نوشته‌ایم.

‌شبکه یک| ۸۷ متر
«افرا» که تمام شود شبکه یک، دو گزینه برای جایگزینی در اختیار دارد: «۸۷ متر» و «پس از آزادی». شانس اصلی با «۸۷ متر» کیانوش عیاری است که قرار بود پیش از « افرا» پخش شود. شبکه یک از تیزرهای سریال هم رونمایی کرد اما عیاری فرصتی بیشتر برای کارهای فنی می‌خواست. او از چهار سال پیش ساخت «۸۷ متر» را شروع کرد و حالا خیلی‌ها منتظر تماشای آن هستند.

عیاری متخصص روایت قصه‌هایی جذاب با جزئیات است و گفته می‌شود «۸۷ متر» تبدیل به یکی دیگر از آثار درخشان کارنامه این کارگردان شده. علی دهکردی‌، فریبا کامران و مهران رجبی از بازیگران اصلی سریال هستند. «پس از آزادی» قرار بود سال پیش پخش شود اما شایعاتی درباره آن به گوش رسید که حکایت از ممیزی و توقیف داشت. این سریال را محمد‌علی باشه آهنگر کارگردانی کرده و حالا تهیه کننده می‌گوید پس از «افرا» پخش خواهد شد.

شبکه دو |فصل دوم نوار زرد
«نوار زرد» از سریال‌های موفق شبکه دو است که سال ۹۶ روی آنتن رفت. فصل دوم آن با تغییر کارگردان و برخی بازیگران چندی پیش تولید شد و شانس اصلی پخش در هفته نیروی انتظامی است. سروش محمدزاده کارگردانی سریال را برعهده دارد و نقش اصلی را بانیپال شومون بازی می‌کند. قصه‌های این سریال باز هم در فضایی پلیسی-معمایی روایت می‌شود. شبکه دو این شب‌ها «در کنار پروانه‌ها» را روی آنتن دارد. یک احتمال دیگر هم هست و این که با طولانی شدن پروسه پسا تولید «نوار زرد» شبکه دو سریالی تامینی در کنداکتور قرار دهد و بعد از آن سراغ سریال جدیدش برود.

شبکه سه |سرجوخه
همان‌طور که اشاره شد، تکلیف سریال شبکه سه به طور کامل مشخص شده و تیزرهای آن به‌تازگی روی آنتن رفته است. «سرجوخه» را احمد معظمی کارگردانی و ابوالفضل صفری تهیه کرده است. این دو پیش‌تر سابقه ساخت سریال‌های امنیتی «سارق روح»‌، «ترور خاموش» و «خانه امن» را دارند. اولی از شبکه پنج و دو سریال دیگر از شبکه یک پخش شده‌اند. این نخستین سریال امنیتی آن‌ها است که روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

«سرجوخه» را سید امیر جهانی نوشته است که با روایت دو قصه موازی به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند‌، می‌پردازد. سامان صفاری‌، حمیدرضا محمدی و آرش آصفی بازیگران اصلی «سرجوخه» هستند. این سریال مثل دیگر آثار معظمی- صفری، داستان امنیتی خود را در بستری عاشقانه روایت می‌کند و به مسائل اجتماعی هم نقب می‌زند. بر اساس تیزر منتشر شده‌، «سرجوخه» ظرفیت همراه کردن مخاطب گسترده را دارد و می‌تواند محل بحث و نظر شود.

شبکه پنج|روزگار جوانی
بیش از دو دهه پیش فصل اول و دوم «روزگار جوانی» روی آنتن شبکه پنج رفت که با استقبال مواجه شد. اصغر توسلی سال پیش تصمیم به ساخت سری سوم سریال گرفت و حالا در مرحله پساتولید قرار دارد.«روزگار جوانی ۳» از ماجرای عباس‌آقا (بیوک میرزایی) و خانه‌ای که می‌خواهد به دانشجویان اجاره دهد، شروع می‌شود‌. این سریال باز هم به مسائل دانشجویان می‌پردازد که در هر قسمت یک مسئله محور قصه است. نقش دانشجویان را بازیگران غیر مطرح بازی می‌کنند و درکنار آن‌ها بازیگران مطرحی چون رسول نجفیان، زهرا داود نژاد، لاله صبوری، سیاوش چراغی‌پور و … حضور داند.

کدخبر: ۴۱۵۲۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر