کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۷۷۲۱
تاریخ خبر:

سوتی‌های عجیب خبر ورزشی و ‌دست خالی فوتبال‌برتر ‌

روزنامه هفت صبح| عجیب و غریب روز : سوتی‌های عجیب خبر ورزشی | روز جمعه ‌‌در بخش خبر‌ ورزش شبکه سه شاهد سوتی‌های عجیب و غریبی بودیم. سوتی‌هایی که به شکل مکرر تکرار شد. در یکی از آیتم‌های این بخش خبری گفت‌وگویی با افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس انجام شد. در همین لحظه کپشنی عجیب در پایین صفحه نقش بست که در آن پیروانی سرپرست باشگاه استقلال معرفی شده بود.

اما این ماجرا به همین جا ختم نشد و در ادامه درباره مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز به شکل عجیب‌تری تکرار شد. زمانی که گفت‌وگوی او روی آنتن رفت‌، بخش خبری شبکه سه در توضیح نام او نوشت :«زهره هراتیان‌، رئیس مرکز پزشکی فیفا در ایران» این اتفاقات واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت و سوژه مطالب طنز بسیاری شد. رخ دادن چنین سوتی‌های وحشتناکی در بخش خبری از جمله اتفاقات نادری است که معاونت خبری سیما از کنار آن گذشت.

تعطیلی روز : فوتبال ۱۲۰ یک ماه تعطیل می‌شود | از هفدهم شهریور ماه ۱۴۰۱، فصل جدید برنامه« فوتبال ۱۲۰» به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور پخش خود را از شبکه ورزش شروع کرد. روز گذشته به شکل مفصل آغاز فصل جدید این برنامه را مورد بررسی قرار دادیم. اما دو اتفاق در فصل جدید «فوتبال ۱۲۰» قابل توجه است. نخست تغییر ساعت پخش آن است. این برنامه همیشه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه ورزش می‌رفت.

اما در فصل جدید ساعت پخش برنامه جلو آمده و قرار است در این فصل ساعت ۲۱:۳۰ پخش خود را شروع کند. اما اتفاق دوم در رابطه با تعطیلی یک ماهه برنامه است. از آنجایی که جام‌جهانی فوتبال از سی‌ام آبان شروع می‌شود و یک ماه به طول می‌انجامد، برنامه «فوتبال ۱۲۰» در این بازه زمانی روی آنتن نمی‌رود. در این یک ماه شبکه ورزش به دلیل پوشش مستقیم بازی‌های جام‌جهانی و ویژه‌برنامه‌های مرتبط کنداکتورش پر است.

باری به هر جهت روز: فوتبال برتر هیچ برنامه‌ای برای بازی‌ها ندارد | برنامه «فوتبال ‌برتر» که اختصاص به پوشش بازی‌های لیگ دارد، از ابتدای فصل جدید تا‌کنون که شش هفته از آغاز لیگ می‌گذرد، هیچ برنامه خاصی برای پخش بازی‌ها ندارد. این برنامه کماکان بر همان مدار همیشگی می‌چرخد و از آیتم و اتفاقی جدید در آن خبری نیست. اما آنچه‌ بیش از هر چیز در این برنامه توی ذوق می‌زند، اختصاص تایم زیادی از برنامه به خواندن پیامک‌های بینندگان برنامه است.

اختصاص حجم زیادی از برنامه به خواندن پیامک‌ها نشان می‌دهد که دست‌اندرکاران فوتبال برتر دستشان حسابی خالی است و برای پر کردن آنتن ناچار به انجام این کار هستند. نکته جالب اینجاست که آن‌ها برای این کار مجبورند هر پیامکی را بخوانند. این اتفاق در حالی در فوتبال برتر در حال تکرار است که آن‌ها می‌توانند حداقل با ارائه آمار و ارقام و ساخت آیتم پیش بازی کمی رنگ و لعاب به برنامه‌شان بدهند.

کدخبر: ۴۷۷۷۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر