کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۱۷۸۵
تاریخ خبر:

سرقت طلا از منزل توسط خواستگار خواهر

روزنامه هفت صبح | خواستگار جوان وقتی شنید دختر جوان و خانواده‌اش به سفر رفته‌اند، نقشه سرقت از خانه دختری که قبلا به خواستگاری‌اش رفته بود را کشید و دست به سرقت میلیونی از خانه دختر جوان زد. سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت:

۳۰ مهرماه ماجرای سرقت از منزل با شکایت خانم جوانی در محدوده خیابان نبرد به کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه اعلام شد و پرونده پس از تحقیقات اولیه توسط ماموران کلانتری با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد. شاکی که خانم جوانی بود، اظهار داشت: همراه خانواده‌ام به قصد مسافرت خانه را ترک کردیم و زمانی که از مسافرت بازگشتیم و به منزل آمدیم، متوجه شدم سارق با ورود به منزل طلاهای من را به ارزش۵۰۰ میلیون تومان سرقت کرده است .

*** سرقت طلاها هنگام مسافرت
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران توضیح داد: با ثبت اظهارات شاکی، تیمی از کارآگاهان به محل سرقت مراجعه کردند که با تحقیق در صحنه جرم مشخص شد مجرم به محل آشنایی کامل داشته و ظن کارآگاهان به سمت و سوی داخلی بودن سرقت سوق پیدا کرد.

این مقام انتظامی گفت: مجددا شاکی به این یگان دعوت و در خصوص اینکه آیا به شخص خاصی مظنون یا کلید منزل را در اختیار شخص خاصی قرار داده‌اند، تحقیق کرد که دختر جوان بیان کرد به خواستگار خواهرم به اسم سعید که مدتی است ارتباط خانوادگی با ما برقرار کرده مشکوک هستم.

*** سرقت خواستگار از خانه دختر جوان
سرهنگ کنجوریان با بیان اینکه در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی، ردپایی از سعید در ارتکاب سرقت به دست آمد و حضور سعید در صحنه سرقت محرز شد، افزود: با هماهنگی قضائی سعید در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پایگاه ششم معترف شد، با استفاده از کلیدی که خواهر شاکی در اختیارم گذاشته بود با اطلاع از نبود شاکی و خانواده او طلاها را سرقت کردم .

بخشی از طلاها را به افراد عبوری و ناشناس و بخشی از طلاها را نیز به شخصی به نام سیامک فروخته‌ام. رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت کارآگاهان موفق شدند خریدار اموال مسروقه را دستگیر کنند. دومین متهم پرونده نیز به مالخری از سیامک اعتراف کرد. او در ادامه افزود: باتکمیل پرونده هر دو متهم با صدور قرار مجرمیت در اختیار دادیاری دادسرای ناحیه ۱۵ تهران قرار گرفتند.

کدخبر: ۳۶۱۷۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر