کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۹۳۷۸
تاریخ خبر:

سرخابی‌ها در تراکتور؛ ‌بازی دو سرباخت

روزنامه هفت صبح، نادر نامدار | پیوستن محمد عباس‌زاده به تراکتور در همین ابتدای کار با جنجال‌های عجیبی همراه شده، به شکلی که ممکن است در ادامه اتفاقات دیگری رخ بدهد. گفته می‌شود در تبریز از او خواسته‌اند عکس‌های دوران حضورش در پرسپولیس را از اینستاگرامش حذف کند و حتی تتوی پرسپولیس را هم از روی بدنش پاک‌ کند! تراکتوری شدن بازیکنان و مربیانی که سابقه کار در پرسپولیس و استقلال دارند، معمولا جنجالی شده و عاقبت خوبی نداشته ‌ و این نقل و انتقال‌ها معمولا یک بازی دو سر باخت بوده است. مهم‌ترین و جنجالی‌ترین این انتقالات و اتهاماتی ‌ که به این افراد زده شده را مرور می‌کنیم.

*** بختیار رحمانی / یک اشتباه و متهم شدن به تبانی!
رحمانی از فولاد خوزستان به تراکتور پیوست. آن هم برای گذراندن دوران خدمت سربازی. او با فولاد قهرمان لیگ سیزدهم شده بود اما ماجرای کارت‌های جعلی معافیت باعث شد تا او مجبور شود به تراکتور برود و دوران خدمت سربازی‌اش را در این تیم بگذراند. او البته بارها از علاقه‌اش به استقلال گفته بود و این نکته از دید هواداران تراکتور پنهان نمانده بود.

بختیار شروع خوبی در تراکتور داشت و بازی‌های خوبی برای این تیم انجام داد، به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا‌ اما بازی با استقلال در جام حذفی، رابطه او و هواداران تراکتور را شکراب کرد. آن بازی در تبریز برگزار می‌شد و استقلال در نهایت موفق شد میزبانش را ۲برصفر شکست دهد. رحمانی در آن بازی، یک توپ را در میانه زمین لو داد و همان توپ بعد از چند رفت و برگشت، منجر به گل دوم استقلال شد.

آن اشتباه باعث شد تا هواداران و حتی یکی، دو مجری برنامه ورزشی استانی آذربایجان،‌ تلویحا بختیار را به تبانی با استقلال متهم کنند! بعد از آن بازی، جو در تبریز علیه بختیار شد و او هم دیگر نتوانست مثل قبل برای این تیم بدرخشد.

*** امید عالیشاه/ مصدوم و کم‌کار مقابل پرسپولیس!
او در نیم‌فصل لیگ شانزدهم به تراکتور رفت تا خدمت سربازی‌اش را سپری کند. شروع خوبی هم داشت اما خیلی زود مشخص شد که تراکتور از حضور در پنجره نقل و انتقالات محروم است. عالیشاه تا پایان نیم‌فصل اول لیگ هفدهم نتوانست برای تراکتور بازی کند اما وقتی محرومیت تراکتور به پایان رسید، مشکلات جدیدی شروع شد.

او در دقایق اولیه بازی مقابل پرسپولیس در آزادی بدون برخورد با کسی مصدوم شد و از بازی بیرون رفت اما هواداران تراکتور او را متهم به کم‌کاری کردند و مدعی شدند که عالیشاه مصدوم نیست و تمارض کرده تا مقابل پرسپولیس بازی نکند! البته کادر پزشکی باشگاه تایید کرد که همسترینگ او کشیده شده و او توان ادامه بازی مقابل پرسپولیس را نداشت.

اما هواداران تراکتور همچنان نسبت به این اتفاق بدبین بودند. چند هفته بعد اتفاق دیگری رخ داد. او دوران نقاهت را سپری می‌کرد و همچنان عضو تراکتور بود اما بدون هماهنگی با باشگاه، تبریز را ترک کرد و به تهران آمد تا به عنوان یکی از کارشناسان پرسپولیسی! در ویژه برنامه دربی شرکت کند. یک روز بعد تراکتور عالیشاه را اخراج کرد.

*** محسن فروزان / تبانی و شرط‌بندی!
محسن فروزان در تراکتور به شهرت رسید و به تیم ملی هم دعوت شد اما وقتی استقلالی شد از عشق و علاقه خود به این تیم از دوران کودکی گفت. همین باعث شد تا بازگشت او به تراکتور با حاشیه‌هایی روبه‌رو شود و هواداران این تیم زیاد روی خوشی به او نشان ندهند. فروزان اما با عملکرد خوبش در تراکتور دل هواداران این تیم را به دست آورد.

ولی همه چیز در یک بازی تغییر کرد. او در بازی مقابل سپیدرود در رشت دو گل بد و مشکوک خورد و ساعتی بعد از پایان بازی از سوی باشگاه اخراج و متهم به تبانی و حضور در سایت‌های شرط‌بندی شد! هواداران در فرودگاه به او حمله کردند و مدعی شدند که مدارک حضورش در سایت‌های شرط‌بندی را منتشر خواهند کرد.

باشگاه تراکتور هم در بیانیه‌ای خواهان رسیدگی به اتفاقات این بازی شد. حتی پای نهادهای امنیتی هم به این ماجرا باز شد و فروزان و همسرش به اتهام همکاری با سایت‌های شرط‌بندی، چند روزی در بازداشت بودند اما چیزی علیه آنها ثابت نشد. فروزان هم در تبریز عاقبت به خیر نشد و احتمالا چوب اعلام علاقه‌اش به استقلال را خورد.

*** یحیی گل‌محمدی / چرا به پرسپولیس تبریک گفتی؟
او در بدترین و سخت‌ترین روزهای باشگاه تراکتور هدایت این تیم را برعهده گرفت؛ وقتی که این باشگاه از جذب بازیکن محروم بود و یحیی مجبور بود از بازیکنان موجود و البته بازیکنان تیم‌های امید و جوانان باشگاه استفاده کند.

طبیعی بود که نمی‌شد انتظار خاصی از یحیی و این تیم جوان داشت اما هواداران تراکتور توقع داشتند گل‌محمدی نتایج بهتری بگیرد. او یکی دو بازیکن محبوب این تیم مثل سینا عشوری و محمد ابراهیمی را هم کنار گذاشت. اما همه چیز وقتی خراب شد که یحیی بعد از باخت ۲برصفر تراکتور به پرسپولیس در تهران، در نشست خبری خود پیروزی را به پرسپولیس تبریک گفت! هواداران تراکتور این اتفاق را تحمل نکردند و خواهان اخراج مربی پرسپولیسی خود شدند و دو هفته بعد، وقتی تراکتور در تهران به نفت باخت، مدیران باشگاه یحیی را اخراج کردند.

*** علیرضا منصوریان: اینستاگرامت را پاک کن!
او سرمربی فعلی تراکتور است و هنوز خیلی درگیر ماجرای عجیب و غریب نشده اما شنیده شده بعد از امضای قرارداد با این تیم، فضا به شکلی بوده که او مجبور شده عکس‌های دوران حضورش در استقلال را از اینستاگرامش پاک کند و حتی عدد ۱۰ را که شماره پیراهن او در استقلال بوده از نام کاربری خود حذف کند! او یکی از متعصب‌ترین استقلالی‌های تاریخ است و اگر مراقب حرف‌‎هایش نباشد، احتمالا در آینده درگیر حواشی مشابه ماجراهای یحیی گل‌محمدی در تراکتور خواهد شد.

*** محمد عباس‌زاده / به نساجی گل بزن
حضور محمد عباس‌زاده در تراکتور از همین روز‌های اول با حاشیه زیادی همراه بوده و او اگر نتواند انتظارات هواداران تراکتور را برآورده کند باید منتظر انتقادات شدید آنها باشد. اولین آزمون سخت او بازی بعدی تراکتور در برابر نساجی مازندران است. همان تیمی که عباس‌زاده تا همین چند روز پیش عضو آن بود و شناسنامه این تیم محسوب می‌شود .

کدخبر: ۳۵۹۳۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر