کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۰۸۰۰
تاریخ خبر:

رونمایی از مربی جدید استقلال؛ یار غار آنتونیو کونته!

استقلالی‌ها آرام‌آرام از مربی خارجی خودشان رونمایی می‌کنند. احمد مددی گفته شخص موردنظر آنجلو آله‌سی‌یو ایتالیایی است و چون قانون اجازه نمی‌دهد تیم‌های ایرانی با مربی خارجی قراداد ببندند قرار است او به‌عنوان مشاور فنی در کنار فرهاد مجیدی حاضر شود. یعنی فقط تیم را تمرین دهند و به‌احتمال زیاد در آنالیز و ترکیب و تاکتیک همفکری داشته باشد. از این مورد که بگذریم با جستجوی اسم آنجلو آله‌سی‌یو در اینترنت نکات قابل توحهی پیدا می‌کنم. باور می‌کنید یار غار آنتونیه کونته در یوونتوس، تیم‌ملی ایتالیا و چلسی قرار است حالا با فرهاد مجیدی کار کند؟

*** آنجلو آله‌سی‌یو ۵۶ ساله، سابقه دستیاری در تیم‌های ملی ایتالیا، چلسی انگلیس و یوونتوس ایتالیا را دارد.

*** آنجلو آله‌سی‌یو از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ به‌عنوان دستیار در باشگاه چلسی حضور داشته است. قبل آن از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ همین نقش را در کادر فنی تیم ملی ایتالیا بازی می‌کرده. از سال ۲۰۱۱ تا سال ۲۰۱۴ عضو کادرفنی باشگاه یوونتوس ایتالیا بوده. به‌نظر می‌رسد دستیاری نقش همیشگی آنجلو آله‌سی‌یو باشد چون او از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۱ هم در تیم‌های مثل سیه‌نا و ناپولی چنین مسئولیتی داشته است.

*** آنجلو آله‌سی‌یو فوتبال خود را ۱۹سالگی از باشگاه آولینو شروع کرده و از ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۷ در این تیم ۴۸بازی کرده و به‌عنوان هافبک هفت گل زده. بعد به یوونتوس تورین رفته. یک سال بعد یعنی در ۱۹۸۸ یوونتوس او را به‌شکل قرضی روانه بولونیا کرده. آنجلو آله‌سی‌یو در این تیم موفق شده طی ۲۹بازی چهار گل بزند. در در بازگشت به یوونتوس تعداد بازی‌های خود را به ۹۹ می‌رساند و ۱۱گل هم وارد دروازه حریفان می‌کند. سال ۱۹۹۲ از تورین می‌رود و بقیه دوران فوتبال خود را در تیم‌هایی مثل باری و مودنا می‌گذارند. در سال ۱۹۹۸ هم بازنشسته می‌شود.

*** زمستان ۱۳۹۱ یوونتوس با نتیجه یک بر صفر مقابل میلان شکست خورد. در آن بازی آنجلو آله‌سی‌یو به‌عنوان دستیار روی نیمکت تورینی‌ها می‌نشست و به‌جای آنتونیو کونته به کنفرانس خبری پایان بازی رفت. البته با چهره‌ای عصبانی و خشمگین بابت پنالتی که اعتقاد داشت به‌ناحق برای حریف گرفته شده است. احتمالا حق داشته عصبانی باشد چون آن پنالتی نوار پیروزهای ممتد ۱۸ماهه یوونتوس آنتونیو کونته در آن برهه زمانی را پاره کرد.

کدخبر: ۳۹۰۸۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر