کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۸۹۸۹
تاریخ خبر:

رصد‌خانه| ‌خاطره کرده از خیابانی و بامداد خمار سهیلی‌

روزنامه هفت صبح | توضیح روز / اصلاح خبر سریال اقتباسی محمدحسین مهدویان: محمدحسین مهدویان این روزها سخت درگیر تولید سریال «زخم کاری» است. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، تصویربرداری این سریال دوشنبه هفته جاری تمام می‌شود. اما او قرار است بعد از این سریال، سراغ یک کار اقتباسی دیگر برود. هفت صبح پیش از این خبر داده بود که مهدویان قصد دارد رمان «خون خورده» نوشته مهدی یزدانی‌خرم را جلوی دوربین ببرد.

اما خبر درست این است که این کارگردان قرار است رمان دیگری از یزدانی‌خرم با نام «سرخ سفید» را دست بگیرد و آن را در قالب سریال به تصویر بکشد. در حال حاضر تیمی به سرپرستی نویسنده رمان در حال باز طراحی داستان برای تبدیل آن به فیلمنامه هستند. طبق خبر منتشر شده در سینما ایده‌آل رمان «خون خورده» را هم مهدی جعفری می‌سازد. پیش از این از علی سرابی به‌عنوان کارگردان این سریال نام برده می‌شد.

همکاری روز / ساعد سهیلی و مهرداد صدیقیان در بامداد خمار: یکی از سریال‌هایی که قرار است به زودی در شبکه خانگی وارد مرحله پیش تولید شود، سریال «بامداد خمار» است که براساس رمانی به همین نام به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد به زودی جلوی دوربین می‌رود. این سریال در حال حاضر در مرحله نهایی پیش تولید و تکمیل گروه بازیگرانش قرار دارد. تاکنون حضور ساعد سهیلی در این سریال قطعی شده است.

این دومین تجربه حضور ساعد سهیلی در یک سریال خانگی است. او پیش از این در سریال شکست خورده «نهنگ آبی» بازی کرده بود اما دیگر نقش اصلی سریال «بامداد خمار» را هم قرار است مهرداد صدیقیان بازی کند. او هم پیش از این در یک سریال شکست‌خورده با نام «رقص روی شیشه» بازی کرده بود. بازیگر نقش اصلی «بامداد خمار» هم به سارا رسول‌زاده رسیده است، بازیگری که با بازی در سریال «عاشقانه» مطرح شد.

خاطره روز / کرده، خیابانی را دوست دارد و منتقد او هم هست: کیومرث کرده از گزارشگران باسابقه والیبال است که صدای او برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی تبدیل به خاطره شده. او جمعه شب مهمان برنامه دست در دست شبکه دو بود و خاطرات جالبی به زبان آورد. کرده تعریف کرد روزی که برای تست گزارشگری به تلویزیون رفته، جواد خیابانی از او آزمون گرفته.

او این را هم گفت که در میان گزارشگران تلویزیون صدای خیابانی را بیش از دیگران دوست دارد. در عین حال به طور ضمنی گفت خیابانی از روزهای اوج فاصله گرفته. کرده چند خاطره از دوران معلمی خود هم تعریف کرد و گفت هیچ وقت اجازه نمی‌داده زنگ ورزش به کلاس‌های دیگر اختصاص یابد. کیومرث کرده در این برنامه کنایه‌ای به مسئولان ورزشی هم زد که بازتاب زیادی داشته است: روسای فدراسیون‌ها سیاسی انتخاب می‌شوند و غیرورزشی هستند.

کدخبر: ۳۹۸۹۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر