کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۵۰۱۴
تاریخ خبر:

رصد‌خانه| ‌آدری هپبورن و پژمان و بی‌نظمی ستاره‌ساز

روزنامه هفت صبح | تولید روز/ مصطفی کیایی با مهران احمدی بی‌گناه را می‌سازد: مصطفی کیایی که روز گذشته خبر بستری شدنش در بیمارستان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در رسانه‌ها منتشر شد، قرار است بعد از بهبودی و ترخیص از بیمارستان سریال جدیدش را وارد مرحله تولید کند. سریال جدید او «بی‌گناه» نام دارد و هم‌اکنون مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگرانش را پشت‌سر می‌گذارد. کیایی تهیه‌کننده این سریال است و مهران احمدی قرار است به‌عنوان کارگردان آن را جلوی دوربین ببرد.

احمدی علاوه بر کارگردانی، بازی هم می‌کند. علاوه بر او محسن کیایی هم حضورش در این سریال قطعی شده است. شبنم مقدمی دیگر بازیگری است که برای بازی در این سریال قرارداد امضا کرده است. مسعود رایگان و ماهور الوند هم دیگر بازیگران قطعی سریال «بی‌گناه» هستند. مصطفی کیایی که همراه برادرش از سرمایه‌گذاران پلتفرم «فیلم نت» هستند اما این سریال را برای پخش اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» تهیه می‌کنند.

*** تکلیف را مشخص کنید روز/ چرا ستاره‌ساز ساعت پخش منظمی ندارد: بی‌نظمی کنداکتور در شبکه سه بیداد می‌کند. باکس برخی برنامه‌ها با وجود اینکه مدت‌هاست روی آنتن هستند، هنوز معلوم نیست. برنامه‌هایی که اتفاقا هزینه زیادی صرف تولیدشان شده و می‌بایست برای اینکه مخاطب به تماشایشان عادت کند، در روزها و ساعت مشخصی روی آنتن بروند.

مسابقه «ستاره‌ساز» و «زوجی نو» ازجمله همین برنامه‌ها هستند که از شروع پخش‌شان تا الان در روزها و ساعت‌های مختلف روی آنتن رفته‌اند. اما طی یک ماه اخیر ترتیب پخش به این صورت بود که اگر در یک شب هر دو برنامه روی آنتن می‌رفتند، ابتدا و در باکس ساعت ۲۲:۳۰ زوجی نو پخش می‌شد و بعد از آن نوبت به پخش ستاره‌ساز می‌رسید. ترتیبی که یکشنبه شب بدون هیچ دلیلی تغییر کرد؛ به این شکل که ابتدا ستاره‌ساز پخش شد و بعد زوجی نو روی آنتن رفت.

*** ابتکار روز / از حضور آدری هپبورن در زیرخاکی دو تا تایمر برای آنچه گذشت: سریال زیر خاکی ۲ که پخش آن به دلیل ایام ارتحال حضرت امام خمینی به مدت سه شب متوقف شده بود، از یکشنبه شانزدهم خرداد ماه مجددا روی آنتن رفت. به دلیل وقفه سه روزه‌ای که در پخش سریال افتاد، پیش از تیتراژ خلاصه‌ای چهار دقیقه‌ای از پنج قسمت قبلی پخش شد.

نکته جالب توجه این بود که مدت زمان خلاصه قسمت در پایین صفحه جلوی عبارت « آنچه گذشت» ثبت شد اما قسمت ششم یک مهمان ویژه هم داشت و آن آدری هپبورن بازیگر محبوب سینمای کلاسیک بود. در سکانسی که ستاره پسیانی‌، پژمان جمشیدی را به یکی از اتاق‌های خانه‌اش می‌برد تا آنجا به او طلسم بدهد، عکسی از آدری هپبورن روی طاقچه اتاق دیده می‌شود. اینکه چرا عکس این بازیگر مورد استفاده قرار گرفته، سوالی است که احیانا در ادامه به آن پاسخ داده می‌شود.

کدخبر: ۳۹۵۰۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • abarbahar

    این تیتر زنی رو کی یادتون داده که اینقدر هم ازش استفاده می کنید یه مشت اسم نامر بوط هم شد تیتر برادر من؟ برای این هم صرف ه جویی می کنید؟ خب هرکدوم رو تو یه مقاله بزن. کاغذ نیست که دلت می سوزه…. برای مر دم اعصاب نمودنده.