کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۶۶۰۲
تاریخ خبر:

رصد‌خانه| گل به‌خودی مبینا، نگرانی کاوه و...

روزنامه هفت صبح | روایت روز/ نقش مهمی که کاوه خداشناس ابتدا نپذیرفت: صبح آخرین روز سریالی است که با موضوع زندگی شهید مجید شهریاری ساخته شده و این شب‌ها از شبکه دو پخش می‌شود. کاوه خداشناس که در این سریال نقش شهید شهریاری را بازی می‌کند، یکشنبه شب مهمان برنامه دست در دست بود. او درباره ایفای این نقش مهم توضیح داد که روز اول نگران بوده.

حتی به دلیل اینکه نمی‌خواسته در نقش‌های مثبت کلیشه شود، ‌دوست داشته در همین سریال نقشی منفی بازی کند!‌ با این حال بعد از خواندن فیلمنامه و آشنایی بیشتر با زندگی شهید شهریاری به بازی در این نقش علاقه‌مند می‌شود. کاوه خداشناس که به‌تازگی اجرای برنامه ۷۷ ساعت شبکه آموزش را برعهده داشت، این را هم گفت که پیش از ورود رسمی به عرصه بازیگری، اجرا را تجربه کرده است.

* لطفا طرفداری نکنید / گل به خودی مبینا نصیری با رمز پرسپولیس: یکشنبه شب مهدی امیر‌آبادی مدافع اسبق استقلال مهمان برنامه «درجه یک» بود. او نیز به مانند دیگر بازیکنان سابق استقلال از فرصت آنتن زنده سوءاستفاده کرد و مطالب خلاف واقعی را به پرسپولیس نسبت داد. او در واقع از موقعیت ایجاد شده به نفع خود برای کسب محبوبیت در فضای مجازی بهره گرفت.

امیر آبادی با بیان کردن برخی مسائل داغ هواداری که در شبکه‌های مجازی خریدار زیادی دارد کاملا در جهت منافع خودش حرکت کرد. در این میان مبینا نصیری هم با امیر‌آبادی همگام شد و به شکل مستقیم پرسپولیس را مورد حمله قرار داد. او بعد از صحبت‌های مدافع سابق استقلال با تاکید بر اینکه یک هوادار پرسپولیس است ابراز امیدواری کرد که همه چیز در زمین فوتبال اتفاق بیفتد و چیزی خارج از زمین در سرنوشت بازی‌ها تاثیرگذار نباشد تا به این شکل در قالب یک هوادار به تیم محبوبش یک گل به خودی بزند.

* تغییر و تحول روز / عباس نعمتی نویسنده میدان سرخ شد: میدان سرخ این روزها در حال اصلاح و بازسازی برخی قسمت‌ها و سکانس‌ها‌ست تا هرچه سریع‌تر برای پخش آماده شود. این سریال به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان جلوی دوربین رفت‌ اما در ادامه بهرام بهرامیان جایگزین او شد.

بعد از این جا‌به‌جایی قرار شد تا بهرامیان قسمت‌های ابتدایی سریال را دوباره کارگردانی کند، او برای بازسازی قسمت‌های اولیه، فیلمنامه‌ای که به شکل مشترک توسط سارا سلطانی و علی مسعودی‌نیا کنار گذاشت و قرار شد تا عباس نعمتی تغییرات مورد نظر را برای بازسازی چند قسمت اول در فیلمنامه اعمال کند. عباس نعمتی پیش از این برای بهرامیان فیلمنامه «از یادها رفته» را نوشته بود که چند سال قبل شب‌های رمضان از شبکه یک پخش شد. فصل یک سریال «میدان سرخ» قرار است به کارگردانی مشترک بهرام بهرامیان و ابراهیم ابراهیمیان منتشر شود.

کدخبر: ۳۹۶۶۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر