کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۶۲۴۷
تاریخ خبر:

رصد‌خانه| گاف دیرباز، لطف میثاقی و ‌تبلیغ لاکچری

روزنامه هفت صبح | حواسمان هست روز: تعریف‌های ادامه‌دار میثاقی از امیر قلعه‌نویی: امیر قلعه‌نویی را باید مورد ویژه برنامه فوتبال برتر در این فصل بدانیم. سرمربی «گل گهر سیرجان»که به شکلی ویژه مورد لطف عوامل برنامه فوتبال برتر و شخص محمد‌حسین میثاقی قرار گرفت. در ابتدای فصل که تیم گل گهر در صدر جدول بود امیر قلعه‌نویی پای ثابت برنامه میثاقی بود و در کمتر از ۴۵روز به سه شیوه متفاوت روی آنتن رفت.

در طول فصل هم تیم گل گهر و امیر قلعه نویی از الطاف برنامه بی‌بهره نماندند. دو شنبه شب هم محمدحسین میثاقی به شکل ویژه‌ای به تعریف و تمجید از امیرقلعه نویی و تیم گل گهر سیرجان پرداخت و در اظهارنظری عجیب عنوان کرد که این تیم طی دو سال آینده به یکی از قطب‌های فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.او طی این فصل هیچگاه اشاره‌ای به ریخت و پاش‌های مالی تیم و قرارداد سنگین قلعه‌نویی نداشت.

گاف روز: وقتی کامبیز دیرباز شرایط بازی را لو می‌دهد: بعد از گذشت چهار قسمت مخاطبان شب‌های مافیا به اجرای کامبیز دیرباز عادت کرده‌اند. اما اجرای او همچنان با ضعف‌هایی روبه‌رو است و اگر پلیرها کمی تیزهوش باشند می‌توانند از طریق گاف‌های ناخواسته دیرباز متوجه شرایط و وضعیت آدم‌ها شوند.

در قسمت چهارم که در واقع بازی اول گروه خانم‌ها بود، «کارآگاه» از بازی بیرون رفته بود و جان سخت هم استعلامی نگرفته بود که مشخص شود کارآگاه حذف شده‌. در چنین شرایطی گرداننده باید طوری رفتار کندکه کسی متوجه بیرون بودن کارآگاه نشود. اما در یکی از شب‌ها وقتی نوبت به استعلام گرفتن از کارآگاه رسید دیرباز گفت:« کارآگاه بیدار بشه» و بعد گفت «بخوابه متوجه شدم». در حالیکه باید وانمود می‌کرد کارآگاه داخل بازی است و از او استعلام یکی را می‌خواست تا بازیکن‌های دیگر متوجه حذف این نقش از بازی نشوند.

لاکچری بازی روز: استیک‌خوری در تبلیغات تلویزیون در روزگار سخت مردم: تلویزیون اگرچه تلاش می‌کند تا در برنامه‌های تولیدی‌اش چه سریال داستانی چه برنامه ترکیبی مخاطب را به ساده‌زیستی تشویق کند، اما وقتی پای پول وسط می‌آید کاملا بیخیال همه برنامه‌هایش می‌شود. درست در بدترین شرایط اقتصادی که غالب مخاطبان تلویزیون قادر به تامین خیلی از مایحتاج زندگیشان نیستند، این رسانه در تبلیغ‌های بازرگانی‌اش زندگی لاکچری را به نمایش می‌گذارد.

یکی از تبلیغاتی که حسابی با شرایط روز مردم جامعه در تضاد است، تبلیغات مربوط به سس باربیکیو یکی از برندهای باسابقه است. در این آگهی می‌بینیم خانواده‌ای برای تفریح به یک منطقه خوش آب و هوا رفته و یکی از اعضای آن در حال پخت استیک گوشت است تا آن را با سس باربیکیو بخورند. تصویر کباب کردن استیک در حالی بر قاب تلویزیون می‌نشیند که خیلی از مخاطبان توانایی خرید یک کیلو گوشت را هم ندارند.

کدخبر: ۴۰۶۲۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر