کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۵۹۶۳
تاریخ خبر:

رصد‌خانه| ترانه‌های لس‌آنجلسی در رادیو

روزنامه هفت صبح | اصلاح روز : تیتراژ بعد از آزادی اصلاح شد | ‌قسمت‌های اولیه سریال «بعد از آزادی» زمانی که روی آنتن رفت، نام رامین سیار دشتی بازیگر نقش «مهران» که از بازیگران قدیمی تئاتر است، در تیتراژ ابتدایی ذیل عنوان «بامعرفی» می‌آمد. درباره همین مسئله که او پیش از این سریال در آثار تلویزیونی دیگری از جمله فصل دوم «بدون شرح» حضور داشته و این سریال نمی‌تواند معروف او باشد، مطلبی در همین بخش نوشتیم.

نکته‌ای که مورد توجه تهیه‌کننده و کارگردان سریال قرار گرفت و آنها اقدام به اصلاح تیتراژ سریال کردند. مدتی است نام رامین سیار دشتی از ذیل عنوان «با‌معرفی» خارج شده‌‌. سریال «بعد از آزادی» آخرین ساخته تلویزیونی «محمدعلی باشه آهنگر» است که بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی از اوایل زمستان روی آنتن شبکه یک رفته است. این سریال به مدت دو سال اجازه پخش نداشت.

کمی وقت بگذارید روز: وقتی درج زیرنویس فارسی برای گزارش ورزشی سخت است | برنامه «گزارش ورزشی» که به لطف پخش مستقیم دیدارهای مهم فوتبال اروپا به یکی از برنامه‌های پر مخاطب تلویزیون تبدیل شده، اما همچنان فارغ از پخش مستقیم فوتبال برنامه پر نقصی است. گذشته از اجرای پر ایراد مجریان «گزارش ورزشی»، در آماده‌سازی آیتم‌های تامینی برنامه هم نقص و ایرادهای زیادی به چشم می‌خورد.

نواقصی ابتدایی و پیش پا افتاده‌ای که با صرف کمی وقت و هزینه قابل جبران است. این برنامه یکشنبه شب و بعد از پایان پخش مسابقه «اینتر میلان و لاتزیو» آیتم بهترین سیوهای سری آ ایتالیا را روی آنتن فرستاد. تنها کپشن فارسی این آیتم همان عنوان کلی بود و نام دروازه‌بان‌ها و مسابقه‌ای که این سیوها در آن انجام شده همچنان به شکل لاتین روی تصویر می‌آمد.در واقع در این آیتم از زیرنویس فارسی برای شرح سیوها خبری نبود.

عبور از خط قرمز روز: ترانه‌های لس‌آنجلسی در رادیو | اوایل هفته یکی از شبکه‌های رادیویی برنامه‌ای نمایشی روی آنتن فرستاد که موضوع آن درباره یک «گاو» بود که متعلق به عمه خانواده بود. این نمایش رادیویی سه شخصیت اصلی داشت که درباره این گاو حرف می‌زدند. یکی از این شخصیت‌ها علاقه ویژه‌ای به گاو داستان داشت و دو شخصیت دیگر که یکی کودک بود به این علاقه‌مندی حسادت و با صاحب گاو بحث می‌کردند.

دربخشی از این آیتم یکی از آن دو نفر برای اینکه نشان دهد که صاحب گاو چقدر به این موجود علاقه‌مند است شروع کرد به خواندن ترانه‌هایی از زبان صاحب گاو. یکی از این ترانه‌ها ، ترانه معروف«سرتو بذار روی شونه‌هام خوابت بگیره و…» و دیگری ترانه «تو چشام نگاه کن و دستت و بذار تو دستم»، این ترانه‌ها با همان ملودی آشنا و معروفشان توسط بازیگر این آیتم خوانده شد.

کدخبر: ۴۳۵۹۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر