کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۱۶۰۰
تاریخ خبر:

رصد‌خانه | آزادی همایون، قاتل مارادونا و فردوسی‌پور

روزنامه هفت صبح | تکان‌دهنده روز/ چه کسی مارادونا را کشت؟ مرگ دیه‌گو مارادونا،فوتبالیست اسطوره‌ای آرژانتین مثل زندگی‌اش رازآلود است.این هفته برنامه فوتبال ۱۲۰ آیتمی را پخش کرد و بخشی از ابهامات مرگ او را برشمرد.بچه‌های فوتبال ۱۲۰ این آیتم را زیرنویس کردند که پر بود از نکته.اگر به مارادونا علاقه دارید توصیه می‌کنیم آیتم را ببینید چون هم ساختاری جذاب دارد و هم نکته‌هایی تازه در آن دیده می‌شود.

آیتم با مکالمه میان خانه مارادونا با اورژانس شروع می‌شود،به خبر مرگ او کات می‌خورد و با بهت هواداران به پایان می‌رسد. صحبت‌های همسر سابق مارادونا،دوست او، مدیر برنامه‌های سابق، یک روزنامه‌نگار و… بخش‌های این آیتم را شکل می‌دهند. مهم‌ترین بخش جایی است که صحبت از قتل مارادونا به شکل آگاهانه توسط سودجویان می‌شود.

*** پایان ممنوعیت روز/ همایون آزاد شد: بعد از مدت‌ها سر و کله حامد همایون در شبکه نسیم پیدا شد تا ممنوع‌التصویری این خواننده در تلویزیون تمام شود.این اتفاق چهارشنبه شب با برنامه خندوانه رخ داد که حامد همایون در این برنامه هم ترانه خواند و هم به سوالات رامبد و جوان پاسخ داد.

ماجرای حامد همایون به اردیبهشت ۹۸ برمی‌گردد که خبر آمد پخش ترانه‌های او از تلویزیون ممنوع شده است.آن زمان اعلام شد همایون به خاطر تمجید از بهروز وثوقی و رفتن به سر مزار یک خواننده زن پیش از انقلاب در لس‌آنجلس در صداوسیما ممنوع‌التصویر شده است.در این مدت ترانه‌های او اجازه پخش نداشتند؛ جز موزیک ویدئوی «ایران جان» با حضور او، حجت اشرف‌زاده،رضا صادقی و مهدی یغمایی.بقیه ترانه‌های همایون اما در تلویزیون شنیده نشدند.

***یادآوری روز/ منظور «بوتیمار» فردوسی‌پور بود؟ چهارشنبه شب گذشته بخشی از سریال «بوتیمار» به ماجرای تدریس آنلاین اختصاص داشت. دراین سکانس پسر بچه‌ای که پاسخ سوال‌ها را نمی‌دانست ‌دنبال بهانه بود.او صدای معلم را می‌شنید اما می‌گفت صدای شما نمی‌آید.دیالوگ به اینجا ختم می‌شد که معلم می‌دانست دانش‌آموز در حال بهانه آوردن است و به او گفت اگر صدای من را نمی‌شنوی پس چطور جواب می‌دهی.

این سکانس برای علاقه‌مندان نود یادآور جمله‌ای مشابه است که عادل فردوسی‌پور خطاب به رئیس هیات فوتبال استان قم گفت.در آن برنامه رئیس هیات فوتبال استان قم،وقتی گیر افتاد گفت صدا را نمی‌شنود اما ترفندش توسط فردوسی‌پور لو رفت. این ویدئو از جمله بخش‌های وایرال شده برنامه نود است که سریال بوتیمار هم از آن الهام گرفته.

کدخبر: ۳۹۱۶۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر