کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۵۸۵۷
تاریخ خبر:

رصد‌خانه‌| جای خالی عادل، شلختگی ‌ستاره‌ساز و...

روزنامه هفت صبح | ابتکار روز / وقتی عادل فردوسی‌پور گزارشگر بازی ایران و بحرین شد: ضعف شدید گزارشگرهای فوتبال در بازی‌های حساس موجب شده تا مخاطبان حسابی جای خالی عادل فردوسی‌پور را حس کنند.از همین رو بعد از بازی ایران و بحرین ویدئویی از این بازی با گزارش عادل فردوسی‌پور در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد.

یکی از مخاطبان خوش ذوق تیکه‌های مختلفی از گزارش‌های عادل فردوسی‌پور را گزینش و آنها را متناسب با صحنه‌های حساس بازی روی تصاویر میکس کرده بود، به شکلی مخاطب کاملا حس می‌کرد این بازی توسط عادل گزارش شده است. این ویدئو در روزهای گذشته به یکی از پر بازدیدترین ویدئوهای شبکه‌های مجازی تبدیل شد.آخرین مسابقه‌ای که مخاطبان با صدای عادل فردوسی‌پور دیدند، بازی فینال لیگ قهرمانان بین تیم‌های پرسپولیس و اولسان کره بود که البته این گزارش شکل رسمی نداشت و متعلق به صفحه اینستاگرام فارسی ای اف سی بود.

* شلخته روز/ یک اختتامیه بی‌نظم و شلخته برای ستاره‌ساز: آنچه در ویژه برنامه اختتامیه فصل دوم « ستاره ساز» بیش از پیش به چشم آمد ضعف کارگردانی و بی‌نظمی عجیب و غریب در برگزاری مراسم اختتامیه بود. مراسمی که هیچ خلاقیتی برای برگزاری‌اش انجام نشده بود و مانند خیلی از مراسم‌های رسمی داوران روی سکو کنار هم ایستادند جوایز را به کلیشه‌ای‌ترین شکل ممکن به برندگان اهدا کردند.

همین روند کلیشه‌ای با نظم خاصی در حال اجرا بود که به یکباره در زمان معرفی نفرات اول و دوم همه چیز به هم ریخت و به‌شکلی شلخته و بی‌نظم جلو رفت. در این لحظه و پیش از معرفی نفر اول شرکت کننده‌هایی که خیلی منظم روی صندلی‌ها کنار سکو نشسته بودند، روی سکو آمدند و باعث شلوغی آنجا شدند، طوریکه معرفی نفر اول کاملا تحت تاثیر این شلوغی قرار گرفت و معلوم نشد چی به چی شد.

* هماهنگ باشید روز / وقتی پخش شبکه نسیم به حرف رامبد اهمیتی نمی‌دهد: با آماده شدن مسابقه « دورهمی» شبکه نسیم تغییر و تحولی را در کنداکتور پخش خود ایجاد کرد. طبق این تغییرات باکس ساعت ۲۳ جمعه‌ها از خندوانه گرفته شد و در اختیار مسابقه دورهمی قرار گرفت. تا مخاطبان از جمعه تا دوشنبه شاهد پخش برنامه جدید مهران مدیری باشند.

رامبد جوان در برنامه پنجشنبه شب در یک پلاتوی اختصاصی درباره این تغییر و تحولات توضیح داد و اعلام کرد که از هفته آینده خندوانه از سه‌شنبه تا پنجشنبه روی آنتن می‌رود و دورهمی هم از جمعه تا دوشنبه پخش می‌شود. درست چند دقیقه بعد از پخش این آیتم‌، شبکه نسیم از طریق زیر نویس روز پخش خندوانه را چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۳ اعلام کرد. در ادامه برنامه هم مجددا این اشتباه تکرار شد تا مخاطبان کاملا دچار سردرگمی شوند که بالا‌خره حرف رامبد درست است یا زیر‌نویس‌های شبکه.

کدخبر: ۳۹۵۸۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر