کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۷۹۲۴
تاریخ خبر:

رصدخانه| ‌زرنگی ‌ورزش و مردم، سریال آقاخانی و ایمان صفا

روزنامه هفت صبح | به زودی می‌آید روز: سریال کمدی سعید آقاخانی بعد از جشنواره فجر پخش می‌شود | سعید آقاخانی امسال بی‌خیال ساخت فصل چهارم سریال «نون.خ» شد تا همه وقتش را صرف تولید نخستین سریالش برای شبکه نمایش خانگی کند. این سریال کمدی با نام «راز بقا» از چندی پیش در تهران جلوی دوربین رفت و حالا قرار است نخستین قسمت آن با پایان جشنواره فیلم فجر توزیع شود. فیلمنامه این سریال را امیروفایی نوشته و بازیگر اصلی سریال هم بهرام افشاری است.

حسن معجونی یکی دیگر از بازیگران اصلی راز بقاست که نقش برادر افشاری را در این سریال بازی می‌کند. تاکنون هیچ خبر و عکسی به شکل رسمی از این سریال منتشر نشده است، اما با توجه به حضور معجونی در مسابقه خنداننده شو می‌توان حدس زد که این آرایش مو و محاسن مربوط به گریمش در سریال راز بقاست. سعید آقاخانی هم در این سریال علاوه‌بر کارگردانی در نقش روحانی محل عهده‌دار یکی از نقش‌هاست.

برنده روز: پیشتازی ورزش و مردم با دعوت از دراگان اسکوچیچ | برنامه «ورزش و مردم» روز جمعه میزبان دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود. این برنامه در آستانه تشکیل اردوی تیم ملی جهت رویارویی با تیم‌های عراق و امارات در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، به‌نوعی با دعوت از سرمربی تیم ملی گوی سبقت را از دیگر برنامه‌های ورزشی ربود.

اسکوچیچ با حضور در «ورزش و مردم» به تشریح برنامه‌های تیم ملی پرداخت. اشاره او به لیست تیم ملی و اینکه لیست جدید تغییر چندانی نسبت به لیست اردوهای قبلی ندارد، برگ برنده برنامه پیمان یوسفی از حضور اسکوچیچ بود. نکته قابل توجه در این گفت‌وگو استفاده از عکس مهدی طارمی در کنار اسکوچیچ روی دیوار تصویری داخل استودیو بود. با توجه به ماجراهای پیش آمده بین سرمربی تیم ملی و طارمی و البته حل شدن مشکل آنها طراحی این پوستر و استفاده مداوم آن جالب بود.

یک تیر و دو نشان روز: دعوت هوشمندانه و دو‌منظوره سریالیست از ایمان صفا | ایمان صفا که با حضور در سریال‌های تلویزیونی چهره شد، این روزها در شبکه نمایش خانگی با ایفای نقش «ممد چاخان» در سریال «نیسان آبی» حسابی مورد توجه قرار گرفته است. حضور توامان او در فصل دوم رئالیتی‌شو «جوکر» او را بیش از پیش در کانون توجه قرار داد. حضور او در برنامه‌های تلویزیونی به بهانه درخشش در برنامه‌های شبکه خانگی عملا امکان‌پذیر نیست.

اما برنامه «سریالیست» با یک طراحی هوشمندانه توانست ایمان صفا را دعوت و پای صحبت‌های او بنشیند. صفا سال‌ها پیش در سریال «عملیات ۱۲۵» نقش یک مامور آتش‌نشان را بازی می‌کرد، از آنجایی‌که پنجشنبه گذشته مصادف بود با سالگرد حادثه ساختمان پلاسکو و شهادت آتش‌نشانان، برنامه «سریالیست» به همین بهانه سراغ این بازیگر رفت تا در بخش نوستالژی با او گپ‌و‌گفت و به این شکل مسیر حضور او را در برنامه‌شان را هموار کنند.

کدخبر: ۴۳۷۹۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر