کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۲۸۱۶
تاریخ خبر:

رصدخانه| یوسف صیادی، زمان فینال عصر جدید و...

روزنامه هفت صبح | چه زمانی پخش می‌شود روز : فینال عصر جدید عید قربان پخش می‌شود | هفته گذشته طی دو برنامه فینالیست‌های فصل سوم «عصر جدید» مشخص شدند. طبق سنت فصول گذشته قرار است در حد فاصل معرفی فینالیست‌ها تا پخش فینال، مستند فینالیست‌های این فصل طی دو هفته و در قالب چهار برنامه پخش شود. بعد از پخش این قسمت‌ها نوبت به فینال این مسابقات می‌رسد. براساس برنامه‌ریزی انجام شده، فینال این فصل چند روز مانده به عید سعید قربان ضبط می‌شود و در شب عید قربان که مصادف با هجدهم تیرماه است، شاهد پخش قسمت فینال خواهیم بود.

از روز پخش فینال مخاطبان به مدت ۷۲ ساعت وقت دارند تا به نفرات برگزیده خود رای بدهند. یک هفته بعد از پخش فینال یعنی شب عید سعید غدیر خم برنامه ویژه معرفی برگزیده‌ها روی آنتن شبکه سه می‌رود. گفته می‌شود فصل سوم عصر جدید آخرین فصل این مسابقه استعداد‌یابی است که با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی تولید می‌شود.

همزمانی روز: تلویزیون همزمان با شبکه خانگی ساخت ایران پخش می‌کند | شبکه تماشا قصد دارد به‌زودی فصل اول سریال «ساخت ایران» را روانه آنتن کند، این در حالی است که فصل سوم این سریال از شبکه خانگی در حال پخش است. طبق خبر منتشر شده در فیلم نیوز، شبکه تماشا پخش سریال «ساخت ایران ۱» را در نوبت پخش قرار داده تا به‌زودی آن را روی آنتن بفرستد.

فصل اول سریال «ساخت ایران» به کارگردانی محمد‌حسین لطیفی در حالی از شبکه تماشا پخش می‌شود که فصل سوم آن در شبکه خانگی به قسمت‌های پایانی خود رسیده است. فصل اول سریال «ساخت ایران» در سال ۱۳۹۰ به کارگردانی محمد‌حسین لطیفی در تهران و لبنان جلوی دوربین رفت. این سریال نخستین تجربه حضور محمد‌رضا گلزار در سریال‌های شبکه نمایش خانگی است. هفت سال بعد، فصل دوم این سریال به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و فصل سوم آن هم در سال ۱۴۰۰ به کارگردانی بهمن گودرزی تولید شد.

بامزه روز: یوسف صیادی تنور دورهمی را داغ کرد | یوسف صیادی این روزها در برنامه‌های مختلف تلویزیون و شبکه خانگی حضوری فعال دارد. او طی این مدت در دو برنامه پرمخاطب شبکه خانگی یعنی «جوکر» و «شب‌های مافیا» حاضر شد. صیادی در فصل چهارم جوکر موفق شد به مقام اول برسد و راهی فینال شود. این روزها مسابقه فینال با شرکت او در حال پخش است. صیادی در اردیبهشت امسال در فصل چهارم شب‌های مافیا هم حاضر شد.

تازه‌ترین حضور این کمدین در برنامه تلویزیونی دورهمی بود که سال گذشته ضبط شد و جمعه شب روی آنتن رفت. او در این قسمت همراه با دوستان و دختر و پسرش حاضر شد و حضور گرمی در این برنامه داشت. شوخی‌های به‌موقع و تقلب‌های آشکاری که در حین برنامه انجام می‌داد، موجب شد تا این قسمت دورهمی جذاب و مفرح از کار دربیاید. البته صیادی آمادگی خوبی هم در پاسخگویی به سوالات داشت.

کدخبر: ۴۶۲۸۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر