کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۲۸۵۹
تاریخ خبر:

رصدخانه| وقتی احمدی ‌مدافع تلویزیون می‌شود

روزنامه هفت صبح| شایعه روز : مست عشق در قالب مینی‌سریال پخش می‌شود | «مست عشق» یکی از تولیدات جنجالی سینمای ایران است که در سال ۹۸ با محوریت آشنایی مولانا و شمس تبریزی در ترکیه و به کارگردانی حسن فتحی جلوی دوربین رفت. این پروژه به دلیل شیوع ویروس کرونا ناتمام ماند و بعد از آن تهیه‌کننده طرف ترک با طرف ایرانی دچار اختلاف شدند.

در پی این اختلاف طرف ترک اعلام کرد که قصد دارد «مست عشق» را در قالب سریال پخش کند و حتی تیزرهای آن را هم پخش کرد. بعد از آن مهران برومند و حسن فتحی وارد ماجرا شدند و در نهایت امتیاز فیلم را به‌طور کامل از آن خود کردند. بعد از این اتفاق‌ها مهران برومند اعلام کرد که مست عشق را مهرماه اکران می‌کند، اما به‌تازگی خبر‌دار شدیم که اکران نسخه سینمایی منتفی است و این پروژه قرار است در قالب یک مینی‌سریال ۶ قسمتی عرضه شود.

حواست به کارت باشد روز: وقتی محمد‌رضا احمدی وسط بازی مدافع تلویزیون می‌شود| انتشار بیانیه مشترک باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و تحریم برنامه‌های فوتبالی تلویزیون توسط آنها با واکنش تند و تیز تلویزیون مواجه شد. محمد‌حسین میثاقی پیش از شروع دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان، به شکل مفصل به ماجرای حق پخش ورود کرد‌ اما این پایان ماجرا نبود و محمد‌رضا احمدی هم که مسئولیت گزارش بازی استقلال و سپاهان را برعهده داشت نیز خودش را وارد ماجرا کرد.

او در شرایطی که بازی دو تیم در جریان بود‌، روند گزارش را رها کرد و چند دقیقه‌ای درباره ماجرای حق پخش و اینکه تلویزیون به وظایف خودش عمل کرده حرف زد. البته این اتفاق در طول گزارش یک بار دیگر هم تکرار شد و احمدی باز هم به دفاع از تلویزیون پرداخت. اینکه گزارشگر تلویزیون وسط یک بازی حساس روند گزارش را رها می‌کند و یک ماجرای حاشیه‌ای می‌پردازد هم در نوع خودش جالب و سوال‌برانگیز است.

پخش روز: بی‌گناه دوشنبه‌ها می‌آید؟ «بی‌گناه» عنوان سریالی است به کارگردانی مهران احمدی که مدتی است کارهای تبلیغاتی آن شروع شده ‌. این سریال از محصولات «فیلیمو» است که طی هفته گذشته به شکل رسمی معرفی بازیگرانش شروع شد. محسن کیایی، شبنم مقدمی، ویشکا آسایش و مسعود رایگان بازیگرانی هستند که حضورشان در سریال رسانه‌ای شده است.

فیلیمو قصد دارد سریال «بی‌گناه» را در هفته اول شهریور روی پلتفرم خود بارگذاری کند. طبق شنیده‌ها قرار است این سریال روزهای دوشنبه پخش شود. در حال حاضر دوشنبه‌ها فقط سریال کمدی «آفتاب پرست» پخش می‌شود. با قرار گرفتن «بی‌گناه» در باکس دوشنبه‌ها‌، جدول پخش سریال‌های فیلیمو به این ترتیب می‌شود. یکشنبه‌ها سریال جادوگر، دو‌شنبه‌ها سریال بی‌گناه، سه‌شنبه‌ها روزی روزگاری مریخ‌، پنجشنبه‌ها یاغی و جمعه «جیران» که البته پخش آخری فعلا متوقف است.

کدخبر: ۴۷۲۸۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر