کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۸۳۷۵
تاریخ خبر:

رصدخانه| صدای مزدک و حرف‌های بی‌ربط سیانکی

روزنامه هفت صبح | بی‌منطق روز: وقتی سیانکی همه‌ چیز را در بازی پرسپولیس و فولاد به‌هم ربط می‌داد | محمد سیانکی در گزارش بازی پرسپولیس و فولاد، به شکل عجیب و غریب و بی‌منطقی هر چیزی را به‌هم ربط می‌داد؛ مثلا وقتی وحدت هنانوف بازیکن تاجیک پرسپولیس به میدان آمد، نام این بازیکن را به تیم «وحدت تهران» که در دهه ۶۰ در فوتبال ایران فعال بود، ربط داد و از آنجا به حمید مطهری مربی کنونی پرسپولیس رسید که روزگاری در این تیم بازی می‌کرد.

او در ادامه از بزرگان این باشگاه هم یاد کرد. در ابتدای گزارش هم وقتی در یکی از صحنه‌ها توپ به منوچهر صفروف، دیگر بازیکن تاجیک پرسپولیس رسید، بازهم وارد مباحثی شد که منطقی در آن نبود. او گفت با حضور صفروف در بازی امروز باید شاهد به‌کارگیری این بازیکن مقابل استقلال تهران، استقلال خوزستان و… هم باشیم. او در حالی به استقلال خوزستان اشاره کرد که این تیم اصلا در لیگ برتر حضور ندارد.

زیر سبیلی روز: وقتی صدای مزدک میرزایی در شبکه تماشا سانسور نشد | از وقتی که مزدک میرزایی از ایران مهاجرت کرده و در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای مشغول به کار شده، پخش صدای او هم از شبکه‌های داخلی ممنوع شده است. در مواقعی هم که شبکه سه ‌یا شبکه ورزش مجبور به پخش تکه‌هایی از بازی‌های آرشیوی با گزارش او باشند، صدای این گزارشگر یا به‌طور کامل حذف ‌ یا در تایم بسیار کوتاهی و زیر حجم زیادی از موسیقی پخش می‌شود.

این شب‌ها شبکه تماشا در حال پخش سریال پایتخت سه است. طی شب‌های گذشته قسمتی از این سریال روی آنتن رفت که داستان آن مربوط به مراسم رونمایی پیراهن تیم ملی و تقدیر از بهبود فریبا در این مراسم می‌شد. در بخشی از این قسمت‌، صحنه به ثمر رسیدن گل منجر به صعود رضا قوچان‌نژاد با گزارش مزدک میرزایی بدون هیچ مشکلی پخش شد.

تکراری روز : بی‌چارچوب حرف جدیدی درباره جشنواره نداشت | جشنواره فیلم فجر کم‌کم آغاز می‌شود و رسانه‌ها از جنبه‌های مختلف این رویداد را تحلیل می‌کنند. شنبه شب هم بخش عمده‌ای از مباحث مطرح شده در برنامه بی‌چارچوب شبکه چهار به جشنواره فیلم فجر اختصاص داشت. با این حال آنچه در این برنامه بیان شد، حرف‌هایی کلی است که بارها گفته شده.

از جمله اینکه جشنواره فجر هنوز هویت لازم را ندارد، هر بار شکل و جنس تندیس‌های آن تغییر می‌کند، یک تصمیم واحد درباره بخش ملی و بین‌الملل آن گرفته نشده‌، خیلی از اتفاقات منوط به سلیقه دبیر است و … این حرف‌ها و مشابه‌‌ ‌آن بارها زده شده است و در یک برنامه تخصصی باید منظری جدید در این باره گشوده شود. حتی گوش مخاطب عادی از این حرف و نقدها پر است چه برسد به مخاطب هدف شبکه چهار.

کدخبر: ۴۳۸۳۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر