کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۲۱۶۸
تاریخ خبر:

رصدخانه| سقوط ۴۵درصدی مخاطبان صداوسیما

روزنامه هفت صبح | افت روز : سقوط ۴۵درصدی مخاطبان صداوسیما | روز گذشته خبرآنلاین نتیجه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) را منتشر کرد. در بخشی از این گزارش به نزول مرجعیت خبری صدا‌و‌سیما اشاره شده: «در حالی که در سال ۱۳۸۳، سازمان صداوسیما با بیش از ۷۰ درصد، انتخاب نخست مردم برای کسب اخبار بود‌ اما این اعتماد در یک بازه زمانی ۱۷ ساله و طی یک روند نزولی، به کمتر از ۴۵ درصد رسیده است.»

بر اساس این نظرسنجی، رسانه ملی در مقابل سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازنده بوده است. در نظرسنجی رسمی صداوسیما هم مشخص شده بود بخش‌های خبری با کاهش مخاطب مواجه هستند. مدیریت صداوسیما برای جبران، راهکارهایی در نظر گرفته که مهم‌ترین آن تقویت شبکه خبر است. به‌تازگی شبکه تلوبیونی خبر هم راه‌اندازی شده است. این شبکه با آدرس newsplus (خبر پلاس) در دسترس قرار دارد. باید دید این راهکارها نتیجه خواهد داد؟

می‌آید روز: لامینور اکران آنلاین می‌شود | «لامینور» آخرین ساخته داریوش مهرجویی به زودی وارد چرخه اکران آنلاین می‌شود. امتیاز اکران آنلاین فیلم مهرجویی به پلتفرم‌های «فیلیمو» و «نماوا» واگذار شده و این دو پلتفرم طی روزهای آینده آن را عرضه می‌کنند. «لامینور» آخرین ساخته داریوش مهرجویی است که قرار بود به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز۱۴۰۱روی پرده برود اما منقضی شدن پروانه نمایش این فیلم مانع این امر شد.

بعد از تمدید پروانه نمایش توسط رضا درمیشیان تهیه‌کننده پروژه، «لامینور» به عنوان یکی از فیلم‌های اکران عید فطر روانه اکران شد. این فیلم در مدت زمان نمایش عمومی‌اش در سینماها یک میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان فروش کرد. در این فیلم پردیس احمدیه عهده‌دار نقش اصلی است و علی نصیریان هم یکی از نقش‌های مهم این فیلم را برعهده دارد. سیامک انصاری، بهناز جعفری، مهرداد صدیقیان و علی مصفا دیگر بازیگران لامینور هستند.

خداحافظی روز: علیمردانی و درخشی از دیرین دیرین کنار کشیدند | علی درخشی خالق انیمیشن «دیرین دیرین» با انتشار پستی از قطع همکاری خود با این پروژه خبر داد. او با انتشار پستی نوشت :«اتفاقی که شاید می‌بایست زودتر رخ می‌داد؛ «خداحافظی با دیرین‌دیرین. هشت سال پیش، این مجموعه‌رو خلق کردم و با حمایت مرحوم ابوالحسنی و خلاقیت محمدرضا علیمردانی و همکاران گرانقدرم (که در اولین فرصت، از تک‌تک اون‌ها نام برده و تشکر خواهم کرد) اون رو به اوج رسوندم.

اما امروز برخلاف گذشته، دیگه شرایط همکاری مهیا نیست و ناچار به ترک پروژه هستم.» به دنبال خداحافظی درخشی، محمدرضا علیمردانی صداپیشه این مجموعه هم اعلام کرد که دیگر با این پروژه همکاری نخواهد کرد. او در استوری خود نوشت :«علی جان تو ایده‌ها و تصاویرش را آفریدی منم صداهاشون‌رو… خدا قوت رفیق نابغه من. تو نباشی منم نیستم. اینم اعلام رسمی بنده، خداحافظ دیرین دیرین‌، روح محمد ابو‌الحسنی شاد.»

کدخبر: ۴۷۲۱۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mohammad.s.f.n

    تلخ تر اینکه این نتایج، در کنار بودجه ها و درآمد های نجومی به دست آمده است.

  • _user_1560694797

    چرا کاهش پیدا نکنه؟ وقتی هیچ جذابیتی ندا ره