کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۸۸۴۰
تاریخ خبر:

رصدخانه| سرانجام میثاقی به خودش استراحت داد!

روزنامه هفت صبح| منظور روز‌: کدام برنامه سرگرم‌کننده منظورتان است| روز گذشته شبکه «فرا‌تر» که قرار است در آن برنامه‌ها از‌جمله مسابقات جام‌جهانی با کیفیت تصویری «4K» پخش شود، با حضور معاون سیما محسن برمهانی و محمد‌رضا خوشرو مدیر شبکه نسیم افتتاح شد. در جریان این مراسم مدیر شبکه نسیم اعلام کرد که قرار است علاوه بر فوتبال برنامه‌های مفرح و سرگرم‌کننده شبکه نسیم هم از این شبکه پخش شود.

حالا سوالی که مطرح می‌شود این است که منظور از برنامه سرگرم‌کننده کدام برنامه است. در حال حاضر چه برنامه یا مسابقه خاصی از شبکه نسیم در حال پخش است که مخاطب ذره‌ای تمایل داشته باشد تکرار آن را با کیفیت بالای تصویری در شبکه «فراتر» ببیند. برنامه‌ای که به لحاظ محتوایی در جلب رضایت مخاطب ناتوان است‌، چه فرقی دارد که با کدام کیفیت تصویری پخش شود. برنامه‌های سرگرم‌کننده سیما در حال حاضر نیازمند ارتقای محتوایی هستند تا ارتقای کیفیت تصویری.

چه عجب روز : سرانجام میثاقی به خودش استراحت داد | سرانجام بعد از مدت‌ها برنامه «فوتبال برتر تحلیلی» در دوره‌ای که فوتبال باشگاهی تعطیل است پخش نشد. این برنامه برخلاف برنامه «نود» که با اتمام فصل فوتبالی به پایان می‌رسید، حضوری مستمر روی آنتن داشت و در ایام تعطیلی لیگ هم با مستمسک قرار دادن سوژه‌های فوتبالی با حضور محمد‌حسین میثاقی کماکان روی آنتن بود‌ اما دوشنبه این هفته آنها به خودشان و مجری‌شان استراحت دادند و برنامه «فوتبال ‌برتر تحلیلی» روی آنتن نرفت.

البته پخش نشدن برنامه ربطی به تعطیلی لیگ نداشت، از آنجایی که ویژه‌برنامه جام‌جهانی در اختیار گروه برنامه‌ساز «فوتبال برتر» قرار دارد و آنها از هفته آینده ساعت‌ها روی آنتن خواهند بود، با تعطیلی برنامه دوشنبه شب به خودشان استراحت دادند. البته با توجه به علاقه‌مندی میثاقی و گروه فوتبال‌برتر به آنتن بعید به نظر می‌رسید که این تعطیلی اتفاق بیفتد‌ اما آنها بالاخره برای یک هفته هم شده دل از آنتن کندند.

تعطیلی روز: تعطیلی باکس نمایشی شبکه سه به مدت یک ماه | پخش سریال تلویزیونی «بی‌همگان» دوشنبه هفته جاری به پایان رسید و باکس نمایشی شبکه سه تا پایان هفته در اختیار بازپخش و پشت صحنه این سریال خواهد بود. معمولا یک هفته تا 10 روز مانده به پایان پخش یک سریال، شبکه سه از سریال جدید خود با پخش تیزر رونمایی می‌کند، اتفاقی که در روزهای انتهایی پخش سریال «بی‌همگان» نیفتاد.

به این ترتیب مشخص شد که شبکه سه برای ایام جام‌جهانی قصد پخش سریال جدید را ندارد و قرار است باکس نمایشی در این ایام در اختیار برنامه «جام 22» قرار بگیرد. به این ترتیب طی یک ماه آینده سریال جدیدی از شبکه سه پخش نخواهد شد. این شبکه جزو معدود شبکه‌های تلویزیونی است که در سال‌های اخیر هیچ‌وقت باکس نمایشی‌اش را با سریال تکراری پر نکرده است. قطعا با پایان این رویداد فوتبالی شبکه سه با یک سریال جدید این باکس پر مخاطب را پر می‌کند.

کدخبر: ۴۸۸۸۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر