کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۵۰۳۲
تاریخ خبر:

رصدخانه| روا در جام‌جهانی، اشتباه گزارش ورزشی و...

روزنامه هفت صبح| پایان روز : شبکه مخفی زنان تمام شد | سریال کمدی -تاریخی «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی با پخش قسمت دوازدهم به پایان فصل اول خود رسید. این سریال به گواه تیتراژش یک کمدی درام در سی پرده است که جمعه 29 مهرماه 1401 قسمت دوازدهم آن پخش شد. اما در بخش آنچه گذشت اعلام شد که با پخش این قسمت فصل اول سریال به پایان می‌رسد.

این اتفاق در حالی افتاده که هیچ زمانی اعلام نشده بود که شبکه مخفی زنان قرار است در دو فصل پخش شود. و این مسئله که قسمت دوازدهم پایان فصل اول است هم از سوی پلتفرم اعلام نشد. در واقع اگر مخاطبان از دیدن بخش آنچه‌گذشت صرف نظر کرده باشند متوجه این موضوع نخواهند شد که سریال به پایان رسیده و قرار نیست تا آماده شدن فصل دوم قسمت جدیدی از آن پخش شود. این سریال در 30 قسمت ساخته شده و تصویربرداری مجموعه هم به طور کامل تمام شده است.

اشتباه روز: وقتی گزارش ورزشی املاي «بیلبائو» را نمی‌داند | برنامه گزارش ورزشی شامگاه یکشنبه اختصاص به پخش بازی تیم‌های بارسلونا و اتلتیک‌بیلبائو داشت. در این برنامه همیشه پوستری از بازی روی دیوار تصویری به نمایش درمی‌آید. طراحی پوسترها به این شکل است که تصویری از بازیکن ستاره هر تیم در کنار هم قرار می‌گیرد و زیر تصویر آن‌‌ها نام تیم‌ها نوشته می‌شود.

در بازی تیم‌های بارسلونا و اتلتیک‌بیلبائو هم چنین پوستری طراحی شده بود که البته وجود یک غلط فاحش نگارشی آن را نسبت به بقیه متمایز می‌کرد. املاي کلمه «بیلبائو» به این شکل است یعنی وقتی این کلمه را در گوگل سرچ می‌کنید املايش به همین شکل است اما در برنامه گزارش ورزشی نام این تیم با این املا «بیل بائو» روی تصویر حک شده بود و حتی بین «بیل» و «بائو» هم نیم فاصله رعایت نشده بود تا با املایی کاملا غلط نام این تیم روی دیوار تصویری بنشیند.

انتخاب خوب روز: عبدالله روا مجری ویژه برنامه جام جهانی شد | عبدالله روا یکی از مجریان خوبی است که در حال حاضر در تلویزیون مشغول به کار است. روا که با اجرای برنامه‌های اجتماعی کارش را شروع کرد در سال‌های اخیر با اجرای برنامه «ویدئو چک» به شهرت رسید و توانست بخشی از قابلیت‌های خود را به رخ بکشد. او حالا قرار است در جام جهانی 2022 قطر به عنوان یکی از مجریان برنامه ویژه شبکه ورزش حاضر شود.

طبق اعلام تهیه‌کننده ویژه برنامه جام‌جهانی «روا» در استودیوی این برنامه در کشور قطر حاضر خواهد شد و اجرای برنامه را بر عهده خواهد داشت. در این استودیو محمد میر نیز در کنار روا حاضر خواهد بود. عبدالله روا پیش از این قرار بود در المپیک 2020 هم در استودیو تلویزیون در توکیو حاضر شود اما به دلیل ابتلا به بیماری کرونا اجازه سفر به کشور ژاپن را به دست نیاورد و جواد خیابانی به تنهایی اجرای برنامه را عهده‌دار شد.

کدخبر: ۴۸۵۰۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • shiri_m20022

    البته ایشون به ژاپن رفت و در بدو ورود تس تش مثبت شد و مجبور شد دوهفته در هتل قرنط ینه بمونه