کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۷۴۸۴
تاریخ خبر:

رصدخانه| رعد و برق افخمی، مراسم دبست و...

روزنامه هفت صبح | ایراد روز : مربیان خنداننده‌شو از اصول اولیه بی‌خبرند؟ یکی از ایرادهایی که به فصل سوم خنداننده‌شو وارد است، انتخاب نفرات برگزیده فصول قبلی به‌عنوان مربی برای شرکت‌کننده‌های این فصل است. به‌جز یزدان فتوحی که سابقه نگارش و کارگردانی کارهای کمدی را در کارنامه دارد، سه مربی دیگر حاضر در این مسابقه مهمترین کار کمدی‌شان حضور در همین برنامه خندوانه و چند برنامه تلویزیونی متوسط بوده است.

همین بضاعت اندک موجب شده تا آنها در هدایت شرکت‌کننده‌ها موفق نباشند. آنها اصول اولیه آماده‌سازی شرکت‌کننده‌ها برای حضور روی استیج را هم نمی‌دانند. به‌نحوی‌که دو نفر از شرکت‌کننده‌های خانم حاضر در دور دوم رقابت‌ها که در شب اول اجرا داشتند، به‌خاطر همین ناآمادگی قبل از اجرا، نتوانستند استندآپ استانداردی را اجرا کنند. این ضعف به‌قدری مشهود بود که رامبد جوان در پایان اجرای دومین شرکت‌کننده خانم نسبت به ناآمادگی آنها معترض شد.

قابل تقدیر روز: پوشش مراسم دبست از شبکه ورزش با چند اما و اگر | برنامه «لذت فوتبال» یکی از موفق‌ترین برنامه‌های شبکه ورزش است که اکثر مسابقات مهم فوتبال باشگاهی اروپا را پوشش می‌دهد. این برنامه دوشنبه شب که مراسم «معرفی برترین‌های اروپا» برگزار می‌شد، روی آنتن رفت تا آن را به شکل کامل پوشش دهد. البته یکی از دلایلی که موجب شده بود تا لذت فوتبال اقدام به پخش مستقیم مراسم کند، حضور مهدی طارمی در جمع نامزدهای بهترین گل سال بود.

فرشاد کرمی یکی از کارشناسان فوتبال مهمان برنامه «لذت فوتبال» بود تا به همراه مجری برنامه، انتخاب‌های انجام شده را تحلیل و بررسی کند. از آنجایی‌که هدف اصلی برنامه پوشش مراسم بود، آنها برنامه خاصی برای بخش استودیویی نداشتند. بر همین اساس در بخش‌هایی که دوربین وارد استودیوی لذت فوتبال می‌شد، کارشناس و مجری برای پر کردن تایم بیش از اندازه حرف می‌زدند.

چرا خبری نیست روز : افخمی با رعد و برق چه می‌کند؟ «رعد و برق» عنوان سریالی است که الان بیش از دو سال می‌شود که بهروز افخمی درگیر ساخت و آماده‌سازی آن است. سریالی که اگر چه رمضان امسال از قسمت اول آن رونمایی شد، اما بعد از پخش همان یک قسمت، تهیه‌کننده سریال به دلیل آماده نبودن کار از ادامه پخش انصراف داد. الان حدود هشت ماه از توقف پخش «رعد و برق» می‌گذرد، اما هنوز هیچ خبری از این سریال نیست.

اینکه مراحل آماده‌سازی آن تا کجا پیش رفته و قرار است سرانجام چه زمانی روی آنتن برود، مشخص نیست. سریال رعد و برق محصول شبکه پنج است، شبکه‌ای که مدت‌هاست سریال جدیدی روی آنتن نفرستاده و باکس نمایشی‌اش را با سریال‌های تامینی پر می‌کند. این سریال در حالی هنوز آماده نمایش نشده که کارگردانش طی چند وقت اخیر درگیر انتخاب فیلم‌های جشنواره و بعد پاسخگویی به رسانه‌ها بوده است.

کدخبر: ۴۳۷۴۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر