کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۹۹۱۰۱
تاریخ خبر:

رصدخانه| درگیری تلفنی مجری با مدیر‌عامل تراکتور

روزنامه هفت صبح| دعوای روز / درگیری تلفنی مجری با مدیر‌عامل تراکتور: داستان پنالتی‌های جنجالی استقلال در جریان رقابت‌های جام‌حذفی ‌همچنان ادامه دارد و مورد بحث است. برنامه شب‌های فوتبالی شامگاه جمعه 23 دی ماه در ادامه بررسی حواشی و داوری این بازی ارتباطی تلفنی با هوشنگ نصیرزاده مدیر‌عامل تیم «تراکتور» تبریز برقرار کرد. گفت‌وگویی که در نهایت به بگومگوی بین مدیرعامل و مجری برنامه مهدی توتونچی منجر شد.

البته در این گفت‌وگو توتونچی سعی داشت تا بحث را به سمتی ببرد که نصیر‌زاده با صراحت مواضعش را مطرح کند‌ اما دو‌پهلو صحبت کردن مدیر‌عامل تراکتور موجب شد تا مجری برنامه روی برخی شبهاتی که نصیرزاده مطرح کرده بود، تاکید بیشتری داشته باشد. همین تاکیدها شرایطی را مهیا کرد تا گفت‌وگو از مسیر طبیعی خود خارج و تبدیل به بگومگو ‌‌شود. توتونچی هم تلاش زیادی کرد که به صحبت‌ها نظم دهد‌ اما عصبانیت نصیر‌زاده مانع از این اتفاق شد.

دقت کنید روز / ارائه اطلاعات نادرست در سایت آی‌فیلم
سایت شبکه آی‌فیلم در قیاس با سایت‌های دیگر شبکه‌ها عملکرد به‌مراتب بهتر و حرفه‌ای‌تری دارد‌ اما با این حال در مواقعی دچار کاستی‌هایی می‌شود. به‌تازگی شبکه آی‌فیلم پخش سریال خاطره‌انگیز «گرفتار» را شروع کرده است. سریالی که در حال حاضر روی آنتن است، فصل دوم این مجموعه محسوب می‌شود‌ که در سایت آی‌فیلم هیچ اشاره‌ای به این موضوع نشده است.

این فصل از مجموعه «گرفتار» را اکبر منصورفلاح کارگردانی کرده ‌ اما در سایت شبکه آی‌فیلم نام حسن اکلیلی به عنوان کارگردان ذکر شده است. در حالیکه او تهیه‌کننده پروژه و بازیگر نقش اصلی کار است. البته در بخش عوامل سریال به جز حسن اکلیلی که در یک ورد هم عنوان او اشتباه درج شده، عوامل دیگر سریال از جمله بازیگران آن هم معرفی نشده‌اند. سریال «گرفتار» از محصولات سیمای استان اصفهان است که در سال 1383 تولید شده است.

چرا نیامد روز / دلیل توزیع نشدن شبکه مخفی زنان برای دومین جمعه متوالی
قسمت بیست و یکم سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی برای دومین جمعه متوالی توزیع نشد، این اتفاق در حالی افتاد که اواسط هفته گذشته ساترا مدعی شده بود که پخش سریال متوقف نشده و برای رفع مشکل آن در حال رایزنی با پلتفرم پخش‌کننده است. اما چرا با وجود این اعلام رسمی باز هم برای دومین جمعه متوالی سریال پخش نشد.

دلیل اصلی ماجرای عدم توزیع سریال این است که ساترا تصمیم گرفته ‌ درباره این سریال به شکل قسمت به قسمت مجوز ندهد. آنها از کارگردان و پلتفرم پخش‌کننده خواسته‌اند که 10 قسمت پایانی سریال را تمام و کمال ارائه دهند و بعد از بازبینی قسمت‌های ارائه شده مجوز پخش صادر می‌شود. از آنجایی که آماده‌سازی و بازبینی 10 قسمت کار زمانبری است‌، پخش سریال همچنان متوقف باقی مانده است. تاکنون 20 قسمت از این سریال تاریخی- کمدی منتشر شده است.

کدخبر: ۴۹۹۱۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر