کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۸۶۴۸
تاریخ خبر:

رصدخانه| خوشبحالی میثاقی و گم شدن تعویض پرسپولیس

روزنامه هفت صبح| برو خوش‌باش روز : آنتن بی‌وقفه در اختیار فوتبال برتر تحلیلی | برنامه «فوتبال برتر تحلیلی» طبق روال همیشگی دوشنبه این هفته هم روی آنتن رفت. برنامه‌ای که انگار کنداکتور شبکه سه بر‌اساس آن بسته شد و انتهایی برایش متصور نیستند. این برنامه حوالی ساعت ۲۲:۲۰ روی آنتن رفت و تا حوالی ساعت سه صبح ادامه داشت. یعنی چیزی بیش از چهار ساعت آنتن در اختیار محمد‌حسین میثاقی قرار داشت.

اینکه شبکه سه محدودیت زمانی خاصی برای یک برنامه تحلیلی فوتبالی قائل نیست و اجازه می‌دهد که برنامه‌ساز با فراغ‌بال مسائل مربوط به فوتبال را بررسی کند، اشکالی ندارد، اما نکته اینجاست که این چهار ساعت و اندی باید به بهترین شکل ممکن پر شود. گفت‌وگوهای تلفنی طولانی، آیتم‌های مربوط به خلاصه بازی‌ها و حواشی آن محتوایی نیست که بخواهد این مدت زمان از آنتن را به خودش اختصاص دهد. این برنامه حتی یک دکور چشم‌نواز هم ندارد.

تایید ضمنی روز: واکنش پیمان جبلی به توقف برخی سریال‌های مناسبتی | هفت صبح نخستین رسانه‌ای بود که برای نخستین‌بار خبر توقف سریال‌های مناسبتی نوروز و رمضان ۱۴۰۱ را منتشر کرد‌. در گزارش هفت‌صبح آمده بود که پیمان جبلی به شکل مستقیم دستور توقف تولید و پیش‌تولید تعدادی سریال از‌جمله سریال‌های مناسبتی شبکه‌های سه و یک را داده است. خبری که خیلی‌زود وایرال شد اما هیچگاه از طرف مسئولین سیما تکذیب نشد.

پیمان جبلی هم در گفت‌وگویی که با خبرنگاران داشته به شکل ضمنی این ماجرا را تایید کرده و گفته: «سریال‌ها و بقیه تولیدات تلویزیونی در قالب‌های مختلف باید در راستای هدایت فرهنگی، سالم‌سازی فضای فرهنگی جامعه و وفای به‌امانتی که جامعه در اختیار ما قرار داده، باشد. ما شاهد بوده‌ایم که از برخی تولیدات گلایه‌هایی شده است، زیرا آنان به این امانت وفادار نبوده‌اند و تلاشمان این است که امانت‌دار صادقی برای جامعه باشیم.»

حواستان کجاست روز: وقتی تعویض پرسپولیس در دقایق پایانی گم شد | گزارش بازی تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد‌‌سلیمان از هفته هفتم لیگ برتر به گزارشگر جوانی به‌نام «پیام بسیجی» واگذار شده بود. گزارشگری که سعی داشت با کمترین اشکال و حاشیه‌پردازی روند این مسابقه حساس را گزارش کند. اما او در اواخر بازی به دلیل ضعف کارگردانی متوجه تعویض بازیکن پرسپولیس نشد.

در پنج دقیقه پایانی و در حالی‌که بازی به‌نفع پرسپولیس متوقف شده بود، داور دستور تعویض عیسی آل‌کثیر با حامد پاکدل را صادر کرد، اما کارگردان از به تصویر کشیدن این تعویض جا ماند و همین موجب شد تا بسیجی که بازی را از طریق مانیتور گزارش می‌کرد مانند مخاطبان متوجه تعویض نشود. اما ضعف او جایی بود که در ادامه هم متوجه این جا‌به‌جایی نشد و به تغییر آرایش هجومی پرسپولیس و ورود حامد پاکدل به جریان بازی اشاره‌ای نکرد.

کدخبر: ۴۲۸۶۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر