کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۸۴۶۵
تاریخ خبر:

رصدخانه| حماسه‌سازی خیابانی و هول شدن احمدی

روزنامه هفت صبح| اشتباه گرفتید روز: حماسه‌ساز ملبورن کس دیگری است نه جواد خیابانی | بعد از پایان بازی تیم‌های رئال مادرید و سویا که یکشنبه شب به شکل مستقیم از شبکه سه و با گزارش جواد خیابانی پخش شد، رضا جاودانی اعلام کرد به دلیل اینکه فردا یعنی دوشنبه هشتم آذر سالگرد صعود تاریخی ایران به جام‌جهانی ۹۸ فرانسه است، گزارش بازی امشب به جواد خیابانی سپرده شده است. او اعلام کرد ‌ به پاس قدردانی از خیابانی، این گزارش به او داده شده است.

بعد از صحبت‌های جاودانی، حسین اسدی دیگر مجری برنامه هم به تعریف و تمجید از جواد خیابانی پرداخت. این اتفاق‌ها در حالی می‌افتاد که برنامه صبحگاهی سلام صبح بخیر هم بخش ویژه‌ای را به جواد خیابانی اختصاص داده بود. برخورد شبکه سه و عوامل برنامه سازش با این گزارشگر در سالروز بازی ایران و استرالیا به گونه‌ای بود که انگار او گل صعود تیم ملی به جام جهانی را زده است.

حذف روز : چرا امروز و کودک سرباز در هفته فیلم میرکریمی نیستند | رضا میر کریمی تا الان ۱۰ فیلم کارگردانی کرده که از میان این فیلم‌ها، اثر آخر او یعنی « نگهبان شب» هنوز آماده نمایش نشده است‌. بنابراین شبکه نمایش از میان ۹فیلم آماده پخش او، هفت فیلم را برای نمایش در هفته فیلم این کارگردان انتخاب کرده و دو فیلم را حذف کرده است.

یکی از آن دو فیلمی که در کنداکتور شبکه نمایش قرار نگرفته فیلم « امروز» است که میر کریمی آن را در سال ۱۳۹۲ ساخت. نکته قابل توجه اینجاست که این فیلم هر چند جزو ساخته‌های متوسط کارنامه میرکریمی است اما از تولیدات خود تلویزیون است که با سرمایه گذاری مستقیم شبکه آی فیلم تولید شده است. « کودک و سرباز» هم اولین کار میرکریمی است که این فیلم هم در جدول پخش قرار نگرفته، فیلمی که به نسبت بقیه آثار او کمتر از تلویزیون پخش شده است.

واکنش روز : آقای احمدی محکم‌تر باشید | روز گذشته اتفاقی در فوتبال کشورمان رقم خورد که جزئیات آن را می‌دانید و تحلیل ماجرا را در هفت صبح می‌توانید بخوانید. شبکه سه سعی کرد دلیل تاخیر مسابقه تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان را پوشش دهد. هم گزارشگر در ورزشگاه سراغ مسئولان رفت و هم محمدرضا احمدی به شکل تلفنی ماجرا را پیگیری کرد.

مصاحبه او با مدیرعامل شرکت اماکن ورزشی آرام شروع شد و به یک باره صدای طرفین بالا رفت. کار احمدی خوب بود تا این که مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بحث تبلیغات تلویزیون و هزینه‌ها را پیش کشید. احمدی لحظه‌ای هول شد و کوتاه آمد. محمدرضا احمدی مجری با تجربه‌ای است و با ادبیات مسئولان آشنایی دارد؛پس در مصاحبه‌ها باید پیش‌بینی همه چیز را بکند و باج ندهد.

کدخبر: ۴۲۸۴۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1609906243

    کاملا مشخصه کسی که هفته ای یکی دوبار بر علیه جواد خیابانی مینویسه یکنفره که متاس فانه چون در قالب خبر و نه مقاله اظهاراتش رووارد میکنه از درج اسم خودداری میکنه. نقد هر چقدر هم سازنده باشه ولی اندازه دا ره.بخش ورزشی شما فقط شده نقد از جواد خیا بانی که حالا معلوم نیست به خاطر کدوم برخ ورد و کدوم‌ بهانه ی شخصی نویسنده دنبال ا نتقام گیری ست. اگر ما وجه اشتراک روزنامه را می پردازیم دنبال خوندن ودونستن عداوت یک خبرنگاریکه دنیایش اینقدر کوچک ومحدود به نقد و شاید عقده گشایی در برابر یک گز ارشگر اونهم کسی که بهر دلیلی خاطر و صدای ش یاداور یک روز شاد و جشن ملی ست، نیست یم. شاید نویسنده هنوز در اون رویداد بدنی ا نیامده بود و شاید پستانک در دهان داشته و شاید هم از اون گروه معدود افرادی بوده که اون زمان بدلیل همین نقدهای پفکی، بجا ی جشن صعود ملی، در دفتر روزنامه مشغول ن قد کردن سیستم تاکتیکی تیم ملی در بازی بر گشت با استرالیا بوده. بهر حال هرکجا و د رهر سنی که بوده باید بایشان و شخصیت محتر م یا محترمه ی ایشان یاداور شد که اگرنقده ای شما واقعا نقد بود که تا الان تاثیرش ر ا گذاشته بود و اگر یه وقتایی می بینیدکه بیراهه رفته اید نیازی هم به عذرخواهی از خواننده نیست. دیگه ارام ارام رهایش کنید. وگرنه من نه پسرخاله یا دخترخاله ایشانم نه تا بحال ایشان را دیده ام و نه چندان ازگزارش ایشان لذت میبرم. منهم یکی مثل هم ه هستم مثل خود شما.. فقط عقده ای و کینه ای نیستم. سپاس Rekapoo@yahoo. Com

  • TOMMY

    هر جور راحتی ..