کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۴۳۱۹
تاریخ خبر:

رصدخانه| حذف عباس قانع، صداقت طهمورث و...

روزنامه هفت صبح | تنوع روز: کنداکتور متنوع و سرگرم‌کننده شبکه سه برای آخر هفته | یکی از معضلات شبکه‌های تلویزیون در تعطیلات پایان هفته کنداکتور غیر‌جذاب این شبکه‌هاست. اکثر شبکه‌ها برای ساعات پایانی تعطیلات برنامه خاصی ندارند. شبکه سه به‌تازگی دستی به سر و روی کنداکتور روزهای پایانی هفته‌اش کشیده و سعی کرده تا برای ساعات پایانی تعطیلات آخر هفته برنامه‌های متنوع و سرگرم‌کننده‌ای را روانه آنتن کند.

این شبکه جمعه‌ای که گذشت ساعت بعد از پخش فیلم سینمایی بعد‌از‌ظهر جمعه‌اش به سراغ پخش مستقیم بازی استقلال و فجر سپاسی رفت. در ادامه مسابقه «‌اعجوبه‌ها» را روی آنتن برد. با پایان این برنامه سریال کمدی «پلاک ۱۳» پخش شد و بعد از آن نوبت به سریال «سرجوخه» رسید. بعد از بخش خبری هم آنتن شبکه سه با پخش مسابقه «سیم آخر» و فیلم سینمایی پر شد. تا به این شکل شاهد یک کنداکتور متنوع در روز پایانی هفته باشیم.

حذف روز: عباس قانع از تلویزیون کنار گذاشته شد | بعد از حذف عادل فردوسی‌پور، شبکه سه تعدادی گزارشگر جوان و البته تازه کار را وارد چرخه گزارشگری پخش زنده فوتبال‌هایش کرد. یکی از این گزارشگران که با سروصدای زیادی وارد شبکه شد،عباس قانع بود. او ابتدا بازی‌های خارجی را گزارش می‌کرد و آرام آرام وارد گزارش بازی‌های استقلال و پرسپولیس هم شد. به‌نحوی که طی یک‌سال گذشته در رده گزارشگرانی قرار گرفت که بازی‌های مهم به او سپرده می‌شد.

قانع علاوه بر این در مسابقه استعدادیابی «ستاره ساز» هم حاضر شد و به عنوان گزارشگر درفصل دوم این برنامه حضورپیدا کرد. او حتی در شروع فصل سوم هم در برنامه معرفی داور حاضر بود، اما در ادامه فرد دیگری جایگزینش شد. از آن زمان به بعد قانع از گزارشگری فوتبال‌ها هم کنار گذاشته شدو الان مدت‌هاست از او خبری نیست.

جذاب روز: وقتی سیاوش طهمورث آنتن شبکه دو را گرم کرد| برنامه «رخ به رخ» در سومین قسمت خود میزبان «سیاوش طهمورث» بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر و تلویزیون بود. او که بیشتر با نقش‌های ضد‌قهرمان در بین مخاطبان شناخته شده، اخیرا به‌خاطر درخشش در سریال خانگی «زخم کاری» بار دیگر در کانون توجه قرار گرفت. او با حضور در برنامه «رخ به رخ» وجه دیگری از خودش را به مخاطب عرضه کرد.

صداقت در گفتار مهمترین نکته‌ای بود که در این برنامه مخاطب از طهمورث می‌دید. او با حفظ احترام کامل به عوامل برنامه از پاسخ دادن به سوالاتی که گمان می‌کرد شخصی است‌، رد می‌شد اما پاسخ ندادنش به‌گونه‌ای بود که نه مخاطب و نه عوامل از آن ناراحت نمی‌شدند. طهمورث در آیتم «رخ به رخ با آینه» بدون اینکه خودش را در معرض سوالات مجری بگذارد، تک‌گویی جذابی انجام داد.

کدخبر: ۴۲۴۳۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر