کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۵۲۸۴
تاریخ خبر:

رصدخانه| جنجال کاشت ناخن و هیبت‌ متفاوت پژمان

روزنامه هفت صبح | متفاوت روز: پژمان جمشیدی با هیبتی متفاوت در آفتاب‌پرست | پژمان جمشیدی این روزها در حال بازی در سریالی کمدی با نام «آفتاب‌پرست» است. وجه تمایز این سریال با دیگر کارهای جمشیدی، گریم متفاوت اوست. روز جمعه نهم تیرماه از گریم او در این سریال رونمایی شد. او ایفاگر نقش کاراکتری به نام «جواد» است که ریش بلند و پرپشتی دارد.

این سریال را برزو نیک‌نژاد کارگردانی می‌کند و علاوه بر جمشیدی، بازیگران دیگری چون حمید‌رضا آذرنگ و باران کوثری هم بازی دارند. این سریال که به تهیه‌کنندگی سید‌مصطفی احمدی تهیه و تولید می‌شود، پیش از این «جواد پورشه» نام داشت و قرار بود در قالب یک فیلم سینمایی تولید شود. اما همزمانی با شروع پاندومی کرونا موجب شد تا تغییر قالب دهد و در مدیوم سریال خانگی تولید شود. «آفتاب‌پرست» بعد از «ساخت ایران ۲» دومین تجربه سریال‌سازی نیک‌نژاد در شبکه نمایش خانگی است.

رایگان شد روز : مرد بازنده به شکل رایگان وارد شبکه خانگی شد | با پایان اکران آنلاین فیلم «مرد بازنده» این ساخته محمد‌حسین مهدویان به شکل رایگان وارد شبکه نمایش خانگی شد. مرد بازنده به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز ۱۴۰۱ روی پرده سینماها رفت و به مدت نزدیک به سه ماه در حال نمایش بود. این فیلم در طول مدت نمایش‌ موفق شد نزدیک به هفت میلیارد تومان فروش کند و بعد از آن وارد چرخه اکران آنلاین شد.

«مرد بازنده» در اکران آنلاین هم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و حدود دو میلیارد تومان هم در این بستر فروش کرد. در این فیلم جواد عزتی نقش یک کارآگاه میانسال را بازی می‌کند که در سن ۵۶ سالگی درگیر یک پرونده پیچیده قتل می‌شود. در این فیلم علاوه بر عزتی، رعنا آزادی‌ور، مهدی زمین‌پرداز، بابک کریمی و آناهیتا درگاهی هم بازی د‌ارند.. مرد بازنده یکی از فیلم‌های حاضر در بخش مسابقه چهلمین جشنواره فجر بود.

این چه کاری بود روز : کاشت ناخن روی دست مردانه؟ یکی از میان‌برنامه‌های شبکه سه درباره مواردی که وضو را باطل می‌کنند، روز گذشته با حواشی زیادی روبه‌رو شد. ماجرا از این قرار است که در این میان‌برنامه که ترکیبی از کاریکاتور و نریشن است، نریتور می‌گوید تنها در مواردی وضو با کاشت ناخن باطل نیست که یا به لحاظ ژنتیکی مشکلی در ناخن‌های فرد وجود داشته باشد یا برداشتنش برای وضو امکان‌پذیر نباشد. همزمان با این نریشن، تصویری را می‌بینیم از یک دست مردانه با ناخن‌های بلندی که لاک صورتی رویش است. استفاده از دست مردانه برای صحبت کردن درباره کاشت ناخن از دیروز با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شده و در کانال‌های تلگرامی و صفحه‌های اینستاگرامی انتقادهایی به آن وارد شده است.

کدخبر: ۴۶۵۲۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر