کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۴۴۸۵
تاریخ خبر:

رصدخانه| تینا آخوندتبار و شوخی با پایان‌بندی زخم کاری

روزنامه هفت صبح | مفت و مجانی روز: وقتی دستپخت برای فودبلاگرها تبلیغ مجانی می‌کند | تعداد زیادی فودبلاگر در اینستاگرام مشغول به‌کار هستندکه هر کدام از آنها برای حضور در یک رستوران یا آبمیوه‌فروشی و تبلیغ آنها مبلغی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان برای هر ویدئو می‌گیرند و کلی از مزایای آن رستوران و آبمیوه‌فروشی هم برخوردار می‌شوند. یکی از فودبلاگرها حالا مهمان برنامه «دستپخت» تلویزیون شده است.

در واقع حضور این اینفلوئنسر در برنامه‌ای رسمی موجب می‌شود تا رقم تبلیغاتش نسبت به دیگر فودبلاگرها افزایش بیشتری پیدا کند. حالا بین عوامل این برنامه و در رأس آن سیدوحید حسینی و این فودبلاگر چه توافقی حاصل شده موضوعی است که باید روشن شود و اصلا چرا تلویزیون باید آنتن خود را در اختیار یک اینفلوئنسر بگذارد. پیش از این چند اینفلوئنسر دیگر هم در برنامه‌های تلویزیونی حاضر شده بودند که حضورشان حاشیه‌هایی را به همراه داشت.

شوخی بامزه روز: پایان بندی زخم کاری با کارگردانی منوچهر هادی | قسمت آخر «زخم کاری» با وجود اینکه با کشته شدن مالک همراه بود و پایان تلخی را به همراه داشت،اما مخاطبان سریال را راضی نگه داشت.پایان بندی این سریال طی روزهای گذشته محل شوخی کاربران شبکه‌های مجازی شده و ترول جالبی برای آن ساخته شده که اگر این سریال را منوچهر هادی می‌ساخت چطور تمام می‌شد.

در این ترول از چند نما از سریال زخم کاری استفاده شده؛ در نمای اول که اختصاص به رویارویی هانیه توسلی و جواد عزتی دارد،دیالوگ منصوره خطاب به مالک درج شده که به او می‌گوید:«چه جوری میخوای ضربه روحی که به من زدی رو جبران کنی؟» در نمای بعدی تصویر جواد عزتی با این دیالوگ آمده:«میگیرمت». در نمای سوم منصوره و مالک را در حالی که سوار یک پورشه قرمز رنگ در کیش هستند می‌بینیم که کلمه «پایان» گوشه آن حک شده است.

تغییر مسیر روز: تصویر تینا آخوند تبار در دختران حوا پیش از بوکسور شدن | مدتی است شبکه آی فیلم پخش سریالی به کارگردانی حسین سهیلی زاده با نام «دختران حوا» را شروع کرده است. یک سریال ملودرام که یکی از نقش‌های محوری آن «تینا آخوند تبار» است. بازیگری که حالا مدت‌هاست از این عرصه فاصله گرفته و در رشته ورزشی بوکس به شکل حرفه‌ای در حال فعالیت است.

او شش سال است که به شکل حرفه‌ای این رشته را دنبال می‌کند و در مسابقات بین‌المللی آن هم حاضر می‌شود.«دختران حوا» اولین سریال او در عرصه بازیگری است. بعد از این سریال آخوند تبار در دو سریال «دیوار» و «زاویه هفتم» هم بازی کرد و در چند فیلم هم به ایفای نقش پرداخت. آخرین کارهای او در بازیگری مربوط به سال ۹۴ است بعد از آن آخوند تبار وارد ورزش بوکس شد و دور بازیگری را خط کشید.

کدخبر: ۴۱۴۴۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر