کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۱۸۷۷
تاریخ خبر:

رصدخانه| بازگشت ایرج و عصر بارانی با تنیس و فوتبال

روزنامه هفت صبح | اتفاق روز: ایرج طهماسب برنامه عروسکی می‌سازد | ‌ چندی پیش خبری در رسانه‌ها منتشر شد که ایرج طهماسب در حال آماده‌سازی یک تاکشو برای پخش از یکی از پلتفرم‌ها‌ست. اما طبق شنیده‌ها برنامه او تاکشو نیست و یک برنامه عروسکی در شکل و ساختار «کلاه قرمزی» است. در واقع در این برنامه طهماسب در قالب همان کاراکتر آقای مجری با یکسری عروسک جدید با کاراکترهای متفاوت و جذاب رودرو می‌شود.

آنها در هر قسمت در تقابل با مجری اتفاق‌های تازه‌ای را رقم می‌زنند. عروسک‌های این مجموعه طراحی شده‌اند و صداپیشگان آنها نیز انتخاب شده‌اند. حمید جبلی یار همیشگی طهماسب یکی از صداپیشگان این مجموعه عروسکی است. مجموعه جدید ایرج طهماسب با سرمایه شخصی در حال تولید است و هنوز با هیچ پلتفرمی برای پخش آن توافق نشده است. با توجه به اینکه این خبر به شکل رسمی از سوی روابط عمومی مجموعه رسانه‌ای نشده، احتمال تکذیب آن وجود دارد.

بیخال شوید روز : فکری به حال میان‌برنامه‌های شبکه نمایش کنید | شبکه نمایش مدت‌هاست که در وضعیت رخوت و سکون قرار گرفته و عزمی هم برای پوست‌اندازی آن جزم نیست. کنداکتور این شبکه فاقد طراوت همیشگی است. زمانی شبکه نمایش برای تایم‌های خالی بین فیلم‌ها میان‌برنامه‌هایی آماده کرده بود که همگی به‌نوعی مخاطب را با دنیای سینما آشنا می‌کرد. میان‌برنامه‌هایی چون «جادوی سینما»، «سینما پشت‌پرده»، «علم سینما» و… اگرچه این آیتم‌ها غالبا تامینی بودند.

اما پخش منظم آنها از شبکه نمایش و در حد فاصل فیلم‌ها برای مخاطب جذاب بود. تمامی این میان‌برنامه‌ها مدت‌هاست که در حال تکرار هستند و این شبکه هیچ تلاشی برای به‌روز‌رسانی آنها انجام نمی‌دهد. مسئولین این شبکه حتی این زحمت را هم به خودشان نمی‌دهند که قسمت‌های تکراری را با فاصله‌ای چند روزه و یا چند ماهه پخش کنند. بارها اتفاق افتاده که یک قسمت از یک میان‌برنامه در طی یک هفته چندین‌بار روی آنتن این شبکه رفته است.

جذاب روز: عصر بارانی شنبه با چاشنی تنیس و فوتبال سری A | عصر پاییزی شنبه که با بارش باران هم همراه بود، برای دوستداران ورزش با پوشش مستقیم رقابت‌های تنیس و فوتبال جذاب‌تر هم شد. شبکه سه به غیر از فوتبال داخلی، فقط فوتبال‌های حساس خارجی را در ساعاتی غیر از ساعات پایانی شب روی آنتن می‌فرستد.

این شبکه اما شنبه عصر با پوشش مستقیم بازی تیم‌های آاس رم و آتالانتا از سری A ایتالیا در واقع به شبکه ورزش کمک کرد تا با خالی شدن کنداکتورش بتواند بازی رده‌بندی تنیس ابوظبی را که اتفاقا حسابی جذاب و نفسگیر از کار درآمد ‌ پوشش دهد. به این شکل دو رقابت جذاب به شکل همزمان و به‌طور مستقیم پوشش خورد . به این ترتیب آنتن هر دو شبکه در عصرگاه بارانی شنبه جذاب و دیدنی شد. این اتفاق در حالی افتاد که شبکه سه بازی‌های آاس رم را معمولا پوشش نمی‌دهد و پخش بازی‌های این تیم را به شبکه ورزش واگذار می‌کند.

کدخبر: ۴۳۱۸۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر