کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۵۲۶۱
تاریخ خبر:

رصدخانه | از قسم خوردن احمدی تا ناسزاگویی شمسایی

روزنامه هفت صبح | بدسلیقگی روز: ساخت بدمن با سیگار در سریال هم سایه | پیام دهکردی روزهای شلوغی را تجربه می‌کند. بعد از پایان گاندو ، سریال‌های دیگر او در شبکه یک و سه شروع شد. دهکردی در سریال هم سایه شبکه سه نقش مردی را بازی می‌کند که به‌واسطه ثروت همسرش‌، صاحب تمکن مالی است.

گذر او حالا به دختر افغانستانی داستان (آزاده سیفی) افتاده. این شخصیت به‌رغم داشتن زن و فرزند به دختر نظر دارد و به هر بهانه‌ای به او نزدیک می‌شود. کارگردان (محمد حسین غضنفری) برای نشان دادن پلیدی شخصیت، سیگاری دست او داده‌. سیگار البته به خاطر سختگیری تلویزیون همیشه خاموش است. سوالی که پیش می‌آید این است: واقعا هر کس سیگار می‌کشد آدم بدی است؟ آیا با این تمهیدات می‌توان وجوه منفی یک شخصیت را نشان داد؟

جو گیرهای روز: از قسم خوردن احمدی تا ناسزاگویی شمسایی: جمعه شب شبکه سه بازی تیم‌های فوتسال ایران و آمریکا را به شکل مستقیم پخش کرد. گزارش این بازی از طریق برنامه «فوتبال برتر» پخش شد.محمدرضا احمدی علاوه بر اجرای برنامه گزارش بازی هم انجام داد. برای تحلیل وضعیت بازی هم وحید شمسایی کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال هم در استودیو حاضر شده بود.

شمسایی علاوه بر اینکه پیش و بعد از مسابقه به تحلیل بازی ایران پرداخت در حین گزارش هم نکات فنی را گوشزد می‌کرد.در جریان بازی و زمانی که آمریکا گل دوم را به ثمر رساند شمسایی بیشتر در گزارش بازی وارد شد و دائم از بازی تیم انتقاد کرد و به یک‌باره گفت که بچه‌های ما طوری بازی کردند که آمریکایی‌ها پررو شدند. خود احمدی هم که تحت تاثیر جو بازی قرار گرفته بود در یکی از صحنه‌ها شروع به قسم خوردن کرد و گفت تو روخدا گل بزنید.

کجای کارید روز: وقتی خبر ورزشی نمی‌داند علیرضا بیرانوند کجا بازی می‌کند | ‌ علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم‌ ملی که سال قبل از پرسپولیس به تیم «آنتورپ» بلژیک پیوست بعد از یک فصل حضور در این تیم‌، امسال به لیگ پرتغال نقل مکان کرد و عضو تیم «بوآ ویشتا» شد. هرکسی که کمی از فوتبال سر دربیاورد و در جریان فعالیت بازیکن‌های تیم ملی باشد می‌داند که بیرانوند دیگر در آنتورپ حضور ندارد، اما در کمال ناباوری بخش خبر ورزشی تلویزیون از این ماجرا بی‌اطلاع است و همچنان بیرانوند را عضو تیم بلژیکی می‌داند.

این بخش خبری در آیتمی که اختصاص به اعلام نتایج بازی‌های لیگ اروپا داشت به نتیجه بازی آنتورپ و المپیاکوس اشاره‌ای داشت و در توضیحات خبر مربوط به این بازی از تیم آنتورپ به عنوان یاران بیرانوند یاد کرد و اعلام کرد که دروازه‌بان تیم ملی در این بازی حضور نداشته است. چنین گاف بزرگی آن‌هم در بخش خبری از آن اتفاقاتی است که نمی‌توان به راحتی از کنارش گذشت.

کدخبر: ۴۱۵۲۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر