کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۵۷۱۷
تاریخ خبر:

رصدخانه| ادامه دورهمی، من و دبورا و پدر گواردیولا

روزنامه هفت صبح | ادامه دارد روز : دورهمی بعد از ایام سوگواری محرم و صفر ادامه پیدا می‌کند | یکی از برنامه‌هایی که گفته می‌شود به‌زودی دستخوش تغییر و تحول می‌شود، مسابقه «دورهمی» است فصل جدید این مسابقه همزمان با آغاز نوروز ۱۴۰۱ از شبکه نسیم شروع شد. در حال حاضر هر آنچه‌ که از این مسابقه روی آنتن می‌رود مربوط به قسمت‌هایی است که اواخر سال گذشته و ابتدای امسال تولید شده است.

تهیه‌کنندگان این مسابقه طبق قراردادی که با تلویزیون دارد موظف به تولید تعداد مشخصی است که هنوز قسمت‌های ضبط شده به‌اندازه تعهدی که گروه موظف به تولید آن بوده نرسیده است. قسمت‌های ضبط شده تا شروع ماه محرم پخش‌شان به پایان می‌رسد و می‌بایست برای رسیدن به سقف تعهد، قسمت‌های باقی‌مانده این مسابقه برای ایام بعد از سوگواری آماده و تولید شود. از همین‌رو به احتمال قسمت‌های جدید «دورهمی» با همین شکل و شمایل به‌زودی وارد فاز تولید می‌شود.

بی‌سلیقگی روز : رونمایی از فیلم توقیف شده ضیاء‌الدین دری در یک روز معمولی | «من و دبورا» آخرین ساخته سینمایی سید‌‌ضیاءالدین دری است که با سرمایه‌گذاری تلویزیون آن را پیش از شروع تولید سریال «کلاه پهلوی» جلوی دوربین برد. این فیلم از آنجایی‌که بدون پروانه ساخت سینمایی تولید شده بود، برای اکران با مشکل روبه‌رو بود. البته به لحاظ محتوایی هم ایراداتی داشت.

بعد از گذشت نزدیک به ۱۶‌سال سرانجام تلویزیون موافقت کرد که این فیلم را روی آنتن بفرستد. اما در کمال تعجب یک روز غیر‌تعطیل و وسط هفته را برای نمایش فیلم «من و دبورا» انتخاب کرد و آن را روز دوشنبه سیزدهم تیرماه ساعت ۱۵ پخش کرد. این اتفاق نهایت کج‌سلیقگی تلویزیون را نشان می‌داد، چرا‌که آنها می‌توانستند یک روز جمعه و یا تعطیلی‌های پیش‌رو یعنی اعیاد قربان و غدیر را به‌رونمایی این فیلم اختصاص دهند. امین زندگانی بازیگر اصلی فیلم «من و دبورا» است.

تعیین تکیف روز : «پدر گواردیولا» به فیلیمو رسید | «پدر گواردیولا» اولین تجربه سریال‌سازی سعید نعمت‌الله در شبکه نمایش خانگی است که به‌زودی تصویر‌برداری آن به‌پایان می‌رسد. این سریال جزو تولیداتی است که با سرمایه شخصی و خارج از پلتفرم وارد فاز تولید شد و حالا در آستانه پایان تولید پلتفرم پخش‌کننده آن مشخص شده است.

طبق اخبار رسیده عوامل تهیه این سریال با پلتفرم «فیلیمو» به توافق رسیده‌اند تا پخش مجموعه از این طریق انجام شود. «پدر گواردیولا» یکی از سریال‌های پربازیگر شبکه خانگی است که با حضور بازیگران مطرحی چون مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد، هنگامه قاضیانی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، نرگس محمدی و… جلوی دوربین رفته است. این سریال را علی اوجی کارگردانی کرده و در آن بازی هم دارد. سریال «پدر گواردیولا» قرار است به‌زودی و در ایام تابستان پخش خود را از فیلیمو شروع کند.

کدخبر: ۴۶۵۷۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر