کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۲۲۱۵
تاریخ خبر:

رصدخانه| آقای میثاقی لطفا شما پیش‌بینی نکنید!

روزنامه هفت صبح | شکستن طلسم روز : سرانجام یک نفر قهرمان جوکر شد | دوشنبه قسمت آخر فصل سوم رئالتی شو«جوکر» پخش شد تا سرنوشت این فصل هم معلوم شود. تفاوت فصل سوم با دو فصل قبلی این بود که در نهایت یک نفر برنده داشت. در فصل اول هومن حاجی عبداللهی و سهیل مستجابیان به فینال رسیدند اما در نهایت هر دو برنده بازی شدند. در فصل دوم هم هر دو فینالیست یعنی هومن برق‌نورد و شهرام قائدی مشترکا اول شدند اما در فصل سوم این روند متوقف شد.

در حالی که میر طاهر مظلومی بدون داشتن کارت به فینال رسیده بود،نتوانست در مقابل علیرضا استادی دیگر فینالیست این فصل مقاومت کند و در ۲۰ دقیقه پایانی بازی مغلوب او شد. به این ترتیب علیرضا استادی تنها شرکت‌کننده جوکر تا اینجاست که توانسته به تنهایی قهرمان شود. پخش فصل چهارم جوکر از دوشنبه دوم اسفند ماه با یک گروه جدید شروع می‌شود.

حذف روز : در اوج همه‌گیری امیکرون ماسک از روی لوگوی نسیم برداشته شد | سال گذشته با اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا و تاکید بر استفاده از ماسک در اماکن عمومی، شبکه‌های تلویزیونی هم به نوبه خود شروع به ترویج این ماجرا کردند. برخی از این شبکه‌ها علاوه بر اینکه به شکل زیرنویس مخاطبان را به استفاده از ماسک ترغیب می‌کردند، به شکل گرافیکی و با دخل و تصرف در لوگوهایشان هم روی این مسئله تاکید گذاشتند.

یکی از این شبکه‌ها شبکه نسیم بود که به شکل خیلی حرفه‌ای از نماد ماسک در لوگو استفاده کرد. در این ایام روی حرف سین یک ماسک قرار داده شده ‌بود که حرکت‌هایی هم به آن داده بودند. در ایام دهه فجر لوگوی شبکه متناسب با این ایام تغییر کرد و به‌جای حرف «سین» پرچم ایران در لوگو جانمایی شد. با پایان دهه فجر لوگو شبکه به حالت عادی برگشت اما اینبار دیگر از وجود ماسک خبری نیست آن‌هم در اوج همه‌گیری امیکرون.

پیش‌بینی نکنید روز: آقای میثاقی لطفا شما پیش‌بینی نکنید | محمد‌حسین میثاقی علاقه شدیدی دارد که نشان دهد از مسائل پشت پرده فوتبال با خبر است و در کل آدم صاحب نفوذی است. او برای اثبات این مهم، هرازچند گاهی درباره برخی مسائل که قرار است درباره آن تصمیم‌گیری شود، زودتر از موعد اطلاع‌رسانی می‌کند.

او یک بار درباره رای کمیته استیناف درباره محکومیت باشگاه «گل‌گهر» این کار را انجام داد و با قاطعیت گفت استیناف حکم کمیته انضباطی را می‌شکند، خبری که چند روز بعد معلوم شد کذب است و استیناف برخلاف ادعای میثاقی، حکم کمیته انضباطی را تایید کرده است. او دوشنبه شب باز هم این رویه را ادامه داد. مجری برنامه «فوتبال برتر» تحلیلی‌ این بار درباره اتفاقاتی که قرار است در جلسه عزل رئیس فدراسیون فوتبال اتفاق بیفتد حرف زد و درباره آن اطلاع‌رسانی کرد و گفت ‌ درنهایت قرار نیست هیچ عزلی انجام شود.

کدخبر: ۴۴۲۲۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر