کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۲۵۰
تاریخ خبر:

دیدن این فیلم‌ها را فردا از دست ندهید

دیدن این فیلم‌ها را فردا از دست ندهید

روزنامه هفت صبح|‌ فیلم اخبارگو درباره کاپیتان جفرسون کایل کید، کهنه‌سرباز و افسر سابق پیاده‌نظام در سال 1870 است. وی در حالی‌که 4 سال از جنگ گذشته، برای امرار معاش از شهری به شهری دیگر می‌رود و برای مردمی که اطرافش جمع می‌شوند، اخبار روز را می‌‌خواند. علاوه بر اخبار، کید داستان‌های متنوعی را برای مخاطبانش نقل می‌کند؛ از شیوع بیماری مننژیت گرفته تا ساخت مسیرهای جدید قطار، که شرکت پاسیفی ریل رود آن‌ها را ساخته و میان قلمرو سرخپوستان می‌‌گذارد. حتی درباره مردی می‌گوید که پس از مرگ دوباره زنده شده است!

‌* اخبارگو/ جمعه/ 23/ شبکه نمایش
کارگردان: پل گرینگرس
تهیه‌کننده: الیزابت گیبلر، گری گوتزمن
نویسنده: لوک دیویس
بازیگران: تام هنکس
محصول: آمریکا 2020

* دوما/ جمعه/ ساعت 14/ شبکه کودک
دوما یوزپلنگ وحشی که هیچ کسی را ندارد، تبدیل به صمیمی‌ترین دوست و حیوان خانگی یک پسر جوان در آفریقای جنوبی می‌شود. زان و خانواده‌اش در شمال آفریقا زندگی می‌کنند. آن‌ها یک شب به‌طور اتفاقی توله یوزپلنگی را پیدا کردند که تازه مادرش را از دست داده بود. پیتر پدر زان، توله‌یوز را به خانه می‌برد و تصمیم می‌گیرد تا زمان بزرگ شدنش از او مراقبت کند. زان در جست‌وجوی اسمی برای یوز، به پیشنهاد مادرش نام دوما که در زبان محلی به معنی یوزپلنگ است را برای او برمی‌گزیند…

کارگردان: کارول بالارد
تهیه‌کننده: جان ولز
نویسنده: کارن یانزن
بازیگران: آلکس میشالتوس، کمبل اسکات
محصول: آمریکا/ 2005

* بوسیدن روی ماه/ جمعه/ ساعت 18:30/ شبکه افق
احترام‌السادات و فروغ خانم، دو پیرزن هستند که در همسایگی هم زندگی می‌کنند و بیش از بیست سال است که در انتظار فرزندانشان هستند. احترام‌السادات هفته‌ای یک‌بار به بنیاد شهید مراجعه می‌کند و می‌خواهد هر‌طور شده رد و اثری از فرزندش بیابد اما بنیاد شهید پاسخ مشخصی به او نمی‌دهد. بقیه فرزندانش که همگی صاحب خانواده هستند از او می‌خواهند که دست از این کار بردارد، زیرا که به لحاظ جسمی حال و روز مساعدی ندارد و رفت و آمد در شهر آلوده تهران او را بیمارتر می‌کند.

کارگردان: همایون اسعدیان
تهیه‌کننده: منوچهر محمدی
فیلمنامه: همایون اسعدیان
بازیگران: شیرین یزدان‌بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان
محصول: ایران/ 1390

کدخبر: ۵۵۱۲۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر