کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۶۲۲۰
تاریخ خبر:

دلخوری شدید رضا صادقی و دلجویی پویان مختاری

روزنامه هفت صبح | انتشار تصویری از رضا صادقی در کنار پویان مختاری در اینستاگرام باعث بروز حاشیه‌ها و انتقادهایی در روزهای اخیر شده بود که در نهایت منجر به دلخوری شدید این خواننده پاپ شد. این قصه در حقیقت از چند هفته پیش شروع شد که صفحه اینستاگرام پویان مختاری برای چندساعت هک شد. بعد تصاویری از پیام‌های خصوصی او منتشر شد و که بین آنها چند نفر از هنرمندان داخلی هم حضور داشتند، از جمله رضا صادقی.

موضوع عجیبی بود چون پویان مختاری از سرشاخه‌های سایت‌های شرط‌بندی است و اعمال هنجارشکنانه و غیرقانونی زیادی در خارج از کشور انجام می‌دهد؛ به‌اضافه اتهاماتی مثل کلاهبرداری و پولشویی و … که در مقطعی حتی منجر به بازداشت او در کشور اسپانیا هم شده بود. از طرفی کامنت‌ها و خوش‌وبش رضا صادقی با این شخص در بعضی گروه‌ها دست‌به‌دست می‌شد تا اینکه رضا صادقی یک استوری منتشر کرد و عکسش را در کنار پویان مختاری و خودش استوری کرد.

این خواننده از خاطرات دلنشین این عکس نوشته بود که پویان مختاری در کنسرت بیرجند با لباس اقوام شریف لر بختیاری پیش او رفته و با هم عکس یادگاری گرفتند و … در پایان هم صفحه اینستاگرام پویان مختاری که الان ۴٫۹ میلیون نفر فالوئر دارد را تگ کرده بود. این اقدام رضا صادقی وقتی در کنار اتفاقات قبلی قرار گرفت، باعث برآشفتن بعضی کاربران شد که گمان کردند این خواننده پاپ هم قصد داشته به نوعی برای پویان مختاری و سایت‌های شرط‌بندی تبلیغ کند.

اخیرا با پیوستن بعضی هنرمندان داخلی به این باند سایت‌های شرط‌بندی مستقر در ترکیه یا مشارکت کجدار و مریز بعضی با سناریوهای آنها، حساسیت افکار عمومی روی این روابط بیشتر از قبل شده. بنابراین رضا صادقی برای چندساعتی آماج حملات و انتقادات گسترده کاربران قرار گرفت. هرچند او در یک استوری دیگر توضیح داد که به اشتراک گذاشتن این عکس با پویان مختاری به معنی تأیید اعمال فعلی او نیست.

صادقی در نهایت یک پست دیگر هم منتشر کرد و خطاب به کسانی که به او برچسب همکاری با سایت‌های شرط‌بندی زدند، نوشت: «شرف نداره اونى که تهمت، زدوبند مالى و حمایت من از سایت شرط‌بندی و قمار و حروم‌خوری رو به زبون میاره». او در این پست توضیح داده عکس مشترکش با پویان مختاری مربوط به زمانی است که این فرد در ایران بوده و هنوز سایت و حاشیه نداشته است.

از سوی مقابل پویان مختاری هم در یک استوری خطاب به رضا صادقی نوشت: «عموجان من واقعا شرمنده شما شدم» و فیلمی منتشر کرد که رضا صادقی احتمالا در همان کنسرت بیرجند روی استیج در حال تقدیر و خوشامدگویی به پویان مختاری است.

کدخبر: ۳۶۶۲۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر