کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۶۷۲۸
تاریخ خبر:

دستمزد گزینه های سرمربیگری تیم ملی

خبرآنلاین قیمت مربیانی که گزینه سرمربیگری تیم ملی هستند را منتشر کرده. بخشهای مهم این مطلب را برایتان گلچین کرده ایم:

* لوران بلان برای ترک پاریسن ژرمن ۲۲ میلیون یورو (۳۰۸ میلیارد تومان) غرامت گرفت. این در حالی است که دستمزد سالانه بلان در پاریس ۳ میلیون یورو (۴۲ میلیارد تومان) بود. دریافتی های نجومی بلان از پاریسن ژرمن باعث شده او تا امروز پیشنهاد هیچ تیمی را قبول نکند.

* مورینیو که چندی پیش از منچستریونایتد اخراج شد، سالانه ۲۰ میلیون یورو (۲۸۰ میلیارد تومان) از شیاطین سرخ دریافت می کرد. البته خروج او از الدترافورد هزینه جداگانه‌ای هم برای منچستریونایتد داشت. باشگاه انگلیسی بیش از ۲۰ میلیون پوند (بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان) به آقای خاص پرداخت کرد. این تنها بخشی از درآمد مورینیو در چند سال اخیر بود. او در چلسی هم سالانه ۱۰ میلیون یورو (۱۴۰ میلیارد تومان) دستمزد می گرفت.

* . زیدان در دو فصل نخست حضورش روی نیمکت سانتیاگو برنابئو تنها ۸٫۵ میلیون یورو (۱۱۹ میلیارد تومان) دریافت کرد. اما در فصل سوم قرارداد او با حقوق سالانه ۲۰ میلیون یورو (۲۸۰ میلیارد تومان) که ۱۰ میلیون یورو (۱۴۰ میلیارد تومان) حقوق خالص بود، تمدید شد.

* اروه رنار به عنوان بیست و یکمین سرمربی گران قیمت جام جهانی روسیه، سالانه ۷۷۸ هزار یورو (اندکی کمتر از یازده میلیارد تومان) دریافت می کرد. او اخیرا قراردادش را با تیم ملی مراکش تا سال ۲۰۲۲ تمدید کرده است و به نظر می رسد حقوقش را برای ادامه کار در آفریقا بیشتر کرده است. شاید او مناسب ترین گزینه برای هدایت تیم ملی ایران باشد. آن هم زمانی که متوجه شویم یورگن کلینزمن در تیم ملی ایالات متحده آمریکا سالانه ۳٫۵ میلیون دلار (۴۲ میلیارد تومن) دریافت می کرد.

کدخبر: ۲۴۶۷۲۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mersana137101

    رنار…دوریال

  • hamedali

    اینا همش فیلمه فدارسیونه کدام یک از این مربیان با اوضاع و احوال فدارسیون با ما ق رارداد امضاء میکنند نهایتا با یه مربی ای چ دار قرارداد امضاء میکنند !!!

  • ataa

    قراره دوباره بازی اسم فامیل شروع بشه. او ل اسامی بزرگ مثل مورینیو ، زیدان و …..که با این دستمزدهای اولترانجومی و قیمت سرس ام آور دلار در ایران در نهایت میرسه به مربی های داخلی. بزودی روزی خواهد رسید که فانوس به دست دنبال کیروش بگردیم