کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۸۶۶۳
تاریخ خبر:

در کوهستک هرمزگان چه گذشت؟

روزنامه هفت صبح | فرمانده مرزبانی هرمزگان از درگیری مرزبانان در میناب و کشته شدن یک نفر از اهالی کوهستک شهرستان سیریک در آب‌های استان خبر داد.سردار حسین دهکی افزود:مرزبانان هنگام پایش نوار مرزی و گشت‌زنی در حوزه استحفاظی در سواحل سیریک و در نزدیکی بندر کوهستک به چندین فروند شناور فعال در قاچاق سوخت که به صورت سازمان یافته از مرزهای آبی کشور خارج شده بودند،برخورد کردند.

وی ادامه داد:قاچاقچیان جهت فرار از چنگال قانون، با پرتاب سنگ، چوب، اشیای برنده و راکت‌های آتش زا سعی در آتش زدن شناور سازمانی و آسیب رساندن به عوامل گشت دریایی را داشتند که ماموران مرزبانی با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کردند.
به گفته سرهنگ دهکی در این درگیری مرزبانان برای متوقف کردن شناور قاچاقچیان به سمت موتور شناور تیراندازی کردند که اصابت گلوله به یک نفر از خدمه منجر به کشته شدن وی شد.

فرمانده مرزبانی استان با اشاره به انتشار مطالب و اخبار تحریک‌آمیز توسط رسانه‌های معاند در فضای مجازی گفت:متاسفانه برخی از افراد ناآگاه تحت تاثیر همین مطالب به مقر مرزبانان هرمزگان در اسکله بندر کوهستک حمله‌ور شدند. سردار دهکی تایید کرد:در این حمله به تعدادی از شناورهای سازمانی و تجهیزات دریابانی و همچنین خودروهای مردم عادی و شرکت نفت آسیب وارد شد .

چند نفر از مرزبانان به شدت مجروح شدند که درحال حاضر تحت درمان قرار دارند. این مقام ارشد مرزبانی در استان تصریح کرد: متاسفانه افراد غافل و ناآگاه با تحریک عوامل معاند به بخش‌های مختلف اسکله و تجهیزات دولتی آسیب جدی رساندند.سردار دهکی افزود:با تلاش مرزبانان درگیری در حوالی عصر جمعه به پایان رسید.

کدخبر: ۳۷۸۶۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر