کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۷۸۳۶
تاریخ خبر:

در انتظار یک فصل کم‌سوژه و کم‌هیجان در لیگ ۲۱

روزنامه هفت صبح | مراسم قرعه‌کشی بیست و یکمین دوره لیگ برتر دیروز برگزار شد. البته هنوز تاریخ بازی‌ها اعلام نشده اما ترتیب بازی‌ها معلوم است و اگر برنامه‌بازی ها را مرور کنیم به سوژه‌های جالبی برمی‌خوریم. مثل دربی‌ها، رویارویی مربیان و بازیکنان با تیم‌های سابق و … به نظر می‌رسد سوژه‌های این فصل نسبت به فصول قبل خیلی کمتر هستند.

هفته اول؛ مجیدی علیه عنایتی؛ سوپرجام در لیگ!
در هفته اول استقلال مقابل تیم تازه‌وارد هوادار قرار خواهد گرفت. تقابل دو استقلالی یعنی فرهاد مجیدی با رضا عنایتی در اولین هفته فصل جدید می‌تواند شروعی جذاب را برای لیگ بیست و یکم رقم بزند. همچنین محمد قاضی که سابقه بازی در استقلال را دارد در هفته اول مقابل این تیم قرار خواهد گرفت.

البته گفته می‌شود یکی دو استقلالی هم ممکن است در روزهای آینده به هوادار بپیوندند و همین موضوع، این بازی را جذاب‌تر خواهد کرد. تقابل پرسپولیس و فولاد هم در هفته اول اتفاق جالبی است. این دو تیم قرار بود پیش از شروع فصل، بازی سوپرجام را مقابل هم برگزار کنند که با تصمیم سازمان لیگ این بازی به تعویق افتاد اما حالا با قرعه‌کشی لیگ، این دو تیم در همان هفته اول به مصاف هم خواهند رفت.

هفته دوم؛ تقابل حقیقی و شجاعی با پرسپولیس
در هفته دوم استقلال در اصفهان مهمان ذوب‌آهن خواهد بود اما بی‌تردید بازی جذاب این هفته در استادیوم آزادی بین پرسپولیس و نساجی برگزار خواهد شد. جذابیت این بازی در جایی نهفته است که علیرضا حقیقی دوباره به نساجی برگشته و مسعود شجاعی هم به این تیم پیوسته و این دو بازیکن مقابل پرسپولیس سوژه‌های اصلی بازی خواهند بود.

هفته سوم؛ استقلال-تراکتور با یک جای خالی بزرگ
مهم‌ترین بازی هفته سوم رویارویی استقلال و تراکتور در ورزشگاه آزادی است. جدا از حساسیت همیشگی این بازی، غیبت شیخ دیاباته در مقابل تراکتور برای استقلالی‌ها به شدت به چشم خواهد آمد. او در دو فصل گذشته پنج بار دروازه تراکتور را باز کرد اما امسال دیگر در استقلال نیست. در این هفته پرسپولیس در اراک با آلومینیوم بازی خواهد کرد. جایی که تنها شکست فصل گذشته خود را تجربه کرد، آن هم با همان مربی یعنی رسول خطیبی!

هفته چهارم؛ دربی اصفهان و تقابل ژنرال و یحیی
در هفته چهارم ذوب‌آهن در فولادشهر میزبان سپاهان خواهد بود و یکی از مهم‌ترین دربی‌های لیگ برتر با این تقابل رقم خواهد خورد اما رویارویی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان هم می‌تواند بازی جذاب هفته باشد. قلعه‌نویی فصل گذشته از داوری بازی مقابل پرسپولیس به شدت شاکی بود. سوژه جذاب این بازی، تقابل علیرضا ابراهیمی و شایان مصلح با تیم‌های سابق‌شان خواهد بود. البته محسن فروزان را هم نباید فراموش کرد که مقابل پرسپولیس انگیزه‌های فراوانی دارد.

هفته پنجم؛ تقابل رقبای سرخابی‌ها
مهم‌ترین بازی این هفته سپاهان و تراکتور در اصفهان است. این دو تیم علاوه بر اینکه مهم‌ترین رقیبان پرسپولیس و استقلال هستند، رابطه خوبی هم با هم دارند. دیگر بازی مهم این هفته بین استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. پرسپولیس هم در این هفته مهمان مس رفسنجان خواهد بود.

هفته ششم؛ تقابل امیر و فرهاد، علیمنصور علیه پرسپولیس
گل سرسبد بازی‌های هفته ششم مصاف گل‌گهر و استقلال در سیرجان است که با تقابل امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی توام خواهد بود. شکست گل‌گهر در نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال و مصاحبه عجیب قلعه‌نویی باعث محرومیت سه ماهه او شد. در دیگر بازی مهم این هفته پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت و علیرضا منصوریان قرار می‌گیرد.

هفته هفتم؛ منصوریان این بار مقابل استقلال
بلافاصله بعد از بازی با پرسپولیس، صنعت‌نفت در آبادان میزبان استقلال خواهد بود و باید شاهد تقابل منصوریان و مجیدی باشیم که هر دو به شدت میان هواداران استقلال محبوبند. در این هفته پرسپولیس میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

هفته هشتم؛ دربی تهران
تمام بازی‌های این هفته تحت تاثیر تقابل استقلال و پرسپولیس قرار دارند و تقابل امیر قلعه‌نویی با تیم سابقش سپاهان هم تحت‌الشعاع این بازی قرار خواهد گرفت. همچنین رویارویی رسول خطیبی در برابر تراکتور!

هفته نهم؛ کم سوژه‌ترین هفته فصل
در این هفته پیکان میزبان استقلال است و پرسپولیس رویاروی هوادار قرار خواهد گرفت.

هفته دهم؛ فرهاد مقابل محرم
مهم‌ترین بازی این هفته را استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند. علاوه بر تقابل مجیدی و نویدکیا، رویارویی مسعود ریگی مقابل استقلال هم می‌تواند از سوژه‌های جذاب این بازی باشد. در این هفته پیکان میزبان پرسپولیس خواهد بود.

هفته یازدهم؛ باز هم تارتار و پرسپولیس
پرسپولیس در این هفته میزبان ذوب‌آهن خواهد بود و مهدی تارتار این بار در قامت سرمربی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت. او در هر سه فصل اخیر، آخرین هفته با تیم‌هایش مقابل پرسپولیس قرار گرفته است. در این هفته پدیده مشهد میزبان استقلال خواهد بود.

هفته دوازدهم؛ ال‌کلاسیکو
در جذاب‌ترین بازی این هفته سپاهان میزبان پرسپولیس خواهد بود. ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران این بار محل تقابل بازیکنانی مثل فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو و سروش رفیعی با پرسپولیس خواهد بود. در این هفته استقلال میزبان فولاد خوزستان است. منصوریان هم با صنعت‌نفت مقابل تیم فصل گذشته‌اش آلومینیوم قرار می‌گیرد.

هفته سیزدهم؛ پرشورها مهمان پرسپولیس
در این هفته پرسپولیس میزبان تراکتور خواهد بود. این بازی در هر شرایطی جذاب است حتی اگر تراکتور، همان تیم پرستاره فصل‌های اخیر نباشد. در این هفته استقلال در اراک به مصاف آلومینیوم خواهد رفت.

هفته چهاردهم؛ ویسی علیه سپاهان
این هفته هم سوژه‌های خیلی جذابی ندارد. استقلال میزبان مس رفسنجان است و پرسپولیس در مشهد مقابل پدیده قرار می‌گیرد. سوژه مهم این هفته تقابل عبدالله ویسی با فولاد در برابر سپاهانی است که چند سال پیش او را اخراج کرد.

هفته پانزدهم؛ بدون سوژه جذاب
هفته پایانی نیم‌فصل هم سوژه خاصی ندارد مگر اینکه رقابتی برسر قهرمانی نیم‌فصل وجود داشته باشد. در این هفته استقلال مهمان نفت مسجدسلیمان است و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان فجرسپاسی شیراز خواهد بود.

کدخبر: ۴۱۷۸۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر