کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۰۹۰۰
تاریخ خبر:

درباره یک شکایت و یک میوه‌فروشی و یک تیم بزرگ

روزنامه هفت صبح | یک: ‌دیروز وکیل یکی از متهمین معروف این روزها‌، از ما شکایت کرده بود که چرا دریکی از خبرها نام متهم را به شکل کامل منتشر کرده‌اید. در کلیت حرف درستی بود و دیروز عصر رفتیم در شعبه سی و پنج که مخصوص حل اختلاف در شکایات مربوط به رسانه‌ها است حاضر شویم.

آنجا متوجه شدیم خبری که به ما منسوب شده اولا در روزنامه نبوده و در اپلیکیشن هفت صبح کار شده و ثانیا در واقع طی مصاحبه سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت بوده و ایشان اسم متهم را به شکل کامل و با ذکر جزئیات ذکر کرده‌اند. اما خانم وکیل این مسئله را دلیل موجهی برای رسانه‌ها نمی‌دانست و می‌گفت که شما خطا کرده‌اید و حتی پلیس هم اشتباه کرده است.

راستش خیلی قصد مخالفت نداشتم اماخب این متهم بسیار مشهور است و اتفاقا هیچگاه در روزنامه به ایشان اشاره‌ای نشده است. در نهایت از او پرسیدیم از پلیس هم شکایت کرده‌ای‌؟ ‌که گفت نه! در واقع منبع خبر را که یک مقام بلندپایه انتظامی و قضایی است از پیگیری‌های خود معاف کرده‌اند و رفته‌اند به سمت شکایت از رسانه‌هایی که فقط ناقل خبر بوده‌اند. همین دیگر. ان‌شاءالله که ختم به خیر شود.

دو: نزدیک محل روزنامه یک میوه فروشی از دیرباز قرار داشت‌. دلگیر و با کاسب‌هایی که خیلی با مشتری اهل مدارا نبودند. جواب‌ها سربالا عموما و کلا در جهت راحتی مشتری هیچ حرکتی نمی‌کردند و از این که املت و یا لوبیا پلوی ناهارشان را جلوی چشم مشتری گرم کنند و بخورند و دندان‌هایشان را هم خلال کنند ابایی نداشتند.

عموما این گونه بود که می‌خوای بخر نمی‌خوای برو. سه ماه پیش صد متر بالاتر یک میوه فروشی جدید بازشد و به تدریج کارشان گرفت. روشن و پرنور و فروشنده‌های مودب و همراه که برای هر سوالی پاسخ های متقاعد کننده‌ای داشتند. دیروز دیدم آن میوه فروشی اولی چه تکانی به خودش داده‌، ‌چراغ‌های بیرون مغازه‌،‌ اتیکت‌های خوش آب و رنگ قیمت‌، ‌تمیز کردن و مرتب کردن قسمت جلویی میوه فروشی و فروشنده‌هایی که با لبخند مشتریانشان را بدرقه می‌کنند.

سه: بارسلونا بالاخره شکل و شمایل مرتبی پیدا کرد. که آن هم به خاطر خرید‌های متعدد ستاره‌های تهاجمی بود. فران تورس‌، ‌آداما ترائوره و اوبامیانگ به بارسا اضافه شدند تا سیمئونه قبل از بازی تیمش مقابل بارسلونا طعنه بزند که ژاوی هشت تا مهاجم دارد(دیپای‌، دمبله‌، فاتی‌،‌ لوک دی یانگ‌،‌ ترائوره‌‌، ‌فران تورس‌، اوبامیانگ و بریتویت‌). به هرحال این ستاره‌ها بارسای موزون و قابل تحملی را ساخته‌اند که پیروزی دلپذیری مقابل آتلتیکو مادرید رقم زدند و قلوب طرفداران بارسا را کمی تسکین دادند.

کدخبر: ۴۴۰۹۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر