کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۶۱۲۵
تاریخ خبر:

درباره وحید امیری؛ ۳۳‌ساله دلنشین خرم‌آبادی

روزنامه هفت صبح | یک: ‌وحید امیری طی دو بازی عصای دست اسکوچیچ بوده است. سانترهایش‌،‌ فرار‌هایش و تبحر جدیدش در ارسال پاس‌های عمقی موجب شد تا او در ۵ گلی که تیم ملی در این دو بازی به ثمر رسانده در چهار گل آن مثمر ثمر باشد. وحید بازیکن پرارزشی است و دیدم کسی توئیت کرده بود چی می‌شد که وحید هم پدر ثروتمندی داشت که او را مثل جهانبخش، در هجده سالگی به اروپا می‌فرستاد و ما تازه در ۲۶سالگی‌اش او را نمی‌شناختیم. همان طور که مهدی طارمی را نیز در ۲۵ سالگی شناختیم و علی دایی را در ۲۴ سالگی. چه عمرهایی که این وسط برباد رفت. اما بگذارید قسمت پر لیوان را نگاه کنیم و حرف از بازیکنی بزنیم که به هیچ وجه ۳۳ ساله به نظر نمی‌رسد و در دویدن و توان فنی هم همه جوانان را به چالش می‌کشد.

دو: در هیاهوی پیروزی دلچسب تیم ملی یادمان باشد که رامین رضاییان در باشگاه‌های قطر عجب سوپر گل شگفت‌انگیزی را به ثمر رساند. چه کنترلی و چه شوتی. حیف از رامین که درهای تیم ملی را به روی خود بسته دید.

سه: وارد یک هایپر مارکت لوکس در شمال شهر شدم و در کنار صندوق مجموعه‌ای دلفریب از شکلات‌های خارجی برندهای معتبر گذاشته بودند با سی‌درصد تخفیف. معمولا این جور تخفیف‌ها به شکلات‌هایی می‌خورد که فاصله زمانی کمی تا انقضای مهلت مصرف‌شان دارند. با این پیش فرض یکی‌شان را برداشتم و تاریخ پشتش را خواندم و دیدم اصلا این طوری نیست.

این یکی‌ها بیش از ۸ ماه از تاریخ انقضایشان گذشته است! یعنی رسما شکلات‌های سمی در اختیار مردم می‌گذاشتند. فروشنده با ذوق و شوق گفت این شکلات‌ها عالی هستند. سی‌درصد تخفیف خورده‌اند. گفتم این‌ها ۸ماه پیش تاریخ انقضایشان تمام شده. این بار پاسخش بهتر بود: ‌این‌ها هیچی نمی‌شوند. فاسد نمی‌شوند. من خودم چندتایش را خوردم هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند! می‌گویم خانم مشکل این‌ها بعدا مشخص می‌شود این جنس الان فاسد محسوب می‌شود. شما این را می‌دانید و بعد برای فروش گذاشتید؟‌

دوباره اصرار کرد: هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کنند. مشخص بود که برای این سری از شکلات‌ها جداگانه پورسانت می‌گیرد. مجبور شدم تهدید کنم و سراغ مدیر فروشگاه را بگیرم اما خب کسی نبود. گفتم که یک بازرس اگر بیاید کل فروشگاه تعطیل خواهد شد. یک تهدید الکی بود البته. اما خب کمی تاثیر کرد و فروشنده سعی کرد از سر خود باز کند و بقیه ماجرا که دیگر گفتن ندارد.

دلم می‌خواهد مدیر این سوپر مارکت را پیدا کنم مستقیم ازش بپرسم که چه نیازی دارد این شکلات‌های فاسد را در اختیار مردم می‌گذارد. شاید هم ارفاقی است از سوی مدیر به صندوقدار تا جبران حقوق کمشان بشود. تا حالا این حجم از پررویی را مشاهده نکرده بودم. درباره این شکلات‌های تاریخ گذشته و رونق بازارشان مفصل خواهیم نوشت.

چهار: سه تا فیلم از سه زن فیلمساز درآستانه اکران هستند. تی تی از آیدا پناهنده‌،‌ آتابای از نیکی کریمی و بندربند از منیژه حکمت. از دستشان ندهید.

کدخبر: ۴۲۶۱۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر