کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۸۱۴۵
تاریخ خبر:

درباره دو حادثه عجیب جاده اندیمشک و چشمه اعلای دماوند

روزنامه هفت صبح | چند خبر خاص که شاید از چشم‌تان دور مانده باشد؛ از اندیمشک تا چشمه اعلا…

* یک: این دو حادثه عجیب را برایتان گلچین کرده‌ام. دوتا خبر سرگیجه‌آور. اولی داستان ماجرایی در جاده اندیمشک به اهواز است که با عکس دلخراشی هم همراه شده که خب سانسور شده‌اش را گذاشتیم. جسد جوان سارقی که در حماقت همقطارانش زندگی را وداع گفت. در صبح داغ خوزستان، وقتی در اندیمشک گروهی از تبهکاران برای نجات همکار خود به اتومبیل پلیس حمله می‌کنند و در نهایت موجب مرگ همان فرد می‌شوند.

گزارش رسمی پلیس را بخوانید‌:ساعت ۹:۳۰ صبح سه‌شنبه ۲۵ تیرماه ماموران بدرقه فرماندهی انتظامی شهرستان اندیمشک جهت انتقال سارق مسلح عازم اهواز بودند که در کیلومتر ۱۰ جاده «شوش _ اهواز» همدستان سارق قصد رهایی زندانی را داشتند که این تلاش نافرجام ماند.براساس این گزارش، در این درگیری یکی از ماموران بدرقه از ناحیه پا مجروح و متهم به سرقت مسلحانه بر اثر تیراندازی همدستانش کشته شد. مهاجمان مسلح وقتی با مقاومت ماموران پلیس مواجه شدند، صحنه را ترک کردند. یکی از ماموران بدرقه به صورت سطحی مجروح و پس از انتقال به بیمارستان برابر نظر پزشکان حال عمومی وی مساعد است.

اما این دومی هم برای خود عالمی دارد . خبری که می‌شد با اهمیت بیشتری بازتاب پیدا کند:‌به گزارش مهر، ظهر سه‌شنبه راننده یک خودروی سواری پراید در چشمه اعلای دماوند به علت نامعلومی با خودروی خود وارد جمعیتی از مردم در محوطه تفرجگاهی چشمه اعلای دماوند شد و شماری از آنان را زیر گرفت.بر اساس شواهد خبرنگار مهر، در این حادثه ۵ نفر مجروح شدند‌.گفته می‌شود که راننده پراید از صحنه حادثه متواری شده است.

* دو: این خبر را هم بخوانید‌: اخیرا در جلسه‌ای در استانداری خراسان جنوبی، استاندار این استان، انتقادی را در خصوص چرایی عدم خدمات‌رسانی مطلوب به روستا‌های فاقد شبکه آب خطاب به مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی این استان مطرح کرد و بعد از آنکه از پاسخ‌های این مقام مسئول قانع نشد، دستور داد تا آب منزل مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی را به گونه‌ای قطع کنند که تنها یک ساعت در شبانه روز آب داشته باشد تا با درک وضعیت مردم در حدود ۵۰۰ روستای این استان که با تانکر آبرسانی می‌شوند، نسبت به حل مشکلات مردم جدیت بیشتری نشان دهند./ تسنیم

* سه: در مورد حرف‌های علی ذکریایی در مراسم دختران انقلاب انتقادات خودمان را نوشتیم‌. حالا ذکریایی توضیحاتی را ارائه داده است:
وی در پاسخ به این سؤال که در بخشی از حرف‌هایتان در جمع دختران و زنان، ماجرایی را با لحن خاصی تعریف کردید که از آن برداشت جنسی شده و برای آن جمع زنانه مناسب نبوده است، توضیح داد: کپشن اشتباهی زیر ۳۰ ثانیه از ۱۵ دقیقه حرف‌های من زدند. گفتند شوخی رکیک جنسی است. اما در همان جمع همسر و خواهرم و خواهرزاده‌هایم هم بودند که اتفاقاً یک نفرشان هم غیر چادری است، ولی هیچ‌کدام چنین برداشتی نداشتند. ۱۲ هزار نفر خانم‌هایی که در مراسم بودند چنین برداشتی نکردند و اکثر کسانی که چنین برداشتی کردند، در آن جلسه نبوده‌اند. آنهایی که این برداشت را داشتند، شوخی جنسی ندیده‌اند که می‌گویند این شوخی رکیک جنسی است.
از قسمت دیگری از اجرایتان این‌طور برداشت شده که شما به عده‌ای از دختران بدحجاب توهین کرده‌اید.آنجایی که می‌گویید پاچه می‌گیرند و بعد حرکات نمایش‌گونه‌ای داشتید که سگ بودن طرف مقابل القا می‌شد.

گفتم کسی که حمله می‌کند این‌طور است. مگر آن دختر که دوربین گذاشت در مانتو و انگشت مأمور نیروی انتظامی را شکست، انسان است؟ خدا هم در قرآن گفته: اولئک کالانعام بل هم اضل، یا در سوره جمعه گفته: مثلهم کمثل الحمار … پس خدا هم به یک انسان توهین کرده است؟ من همان ابتدا بدحجاب‌ها و بی‌حجاب‌هایی که صرفاً بی‌حجابند را جدا کرده‌ام. گفتم فقط نوچه‌های مسیح علینژاد پاچه می‌گیرند و اعتقاد دارم که حیوانند. نوچه مسیح فقط بدحجاب نیست. اینها قانون‌شکن و هنجارشکن هستند که پول گرفته‌اند از مسیح و اعتراف هم کرده‌اند. از نظر من همه بدحجاب‌ها و بی‌حجاب‌ها نوچه مسیح نیستند.(ایرنا پلاس )

در این میان بهاره جنگروی (او دروس حوزوی را به‌طور پاره‌وقت خوانده و لیسانس صنایع دارد و در حال گذراندن مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی است) مسئول برگزاری این مراسم به ایرنا پلاس گفته است‌:‌اگر کسی منصف باشد این سه ساعت برنامه را که توسط یک عده خانم برگزار شد را تشویق و تحسین می‌کند و حتی صحبت‌های آقای زکریایی را تأیید می‌کند و بعد می‌گوید بهتر بود این ۵ ثانیه گفته نمی‌شد…من صحبت‌های آقای زکریایی را مجدد و کامل گوش دادم و دیدم با دغدغه ما در زمینه حجاب یکسان است، ولی بهتر بود آن چند ثانیه گفته نمی‌شد یا با لطافت گفته می‌شد. ایشان اول خانم‌های بدحجاب که دلشان با نظام و انقلاب است را از آنهایی که همراه دشمن هستند جدا کرده است. مغرضین یا منتقدان از سه ساعت برنامه و ۲۰ دقیقه صحبت‌های آقای زکریایی، به ۵ ثانیه نگاه می‌کنند.

توضیحات

*

توضیحات

*

کدخبر: ۲۶۸۱۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر