کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۳۲۳۱
تاریخ خبر:

درباره جیران و تی‌تی و اکران عید و فوتبال زنان

روزنامه هفت صبح | یک: مایکلا مور خانم ۲۶ ساله نیوزلندی پریشب را تا آخر عمر خود به یاد خواهد داشت‌. مدافعی که در لیورپول انگلیس بازی می‌کند و در بازی تیم ملی کشورش با آمریکا در یک نیمه سه تا گل به خودی زد. یک بار با پای راست‌، یک بار با پای چپ و یک بار هم با ضربه سر. او آن‌قدر روحیه‌اش را باخته بود که در نهایت دقیقه ۴۰ با چشمانی اشکبار از بازی بیرون کشیده شد.

دو: اکران عید هم اعلام شد و اگر این اُمیکرون بگذارد خوش خواهد گذشت. سه فیلم موقعیت مهدی از هادی حجازی فر‌، علفزار از کاظم دانشی،‌ مرد بازنده از محمد حسین مهدویان و شادروان از حسین نمازی اکران خواهند شد و در کنارشان از فیلم‌های اکران نشده سال‌های قبل، ‌فیلم لامینور از داریوش مهرجویی‌، روزصفر از سعید ملکان و قدغن از مجید مافی‌.

در واقع شش تا از این هفت فیلم بنا به سلیقه‌های مختلف فیلم‌های دیدنی و جذابی هستند. اکران جالبی خواهد بود‌. یعنی شما می‌توانید بازی‌های امیرجدیدی،‌ جواد عزتی و هادی حجازی فر و پژمان جمشیدی را در کنار هم ببینید و مقایسه کنید و عجیب این که فضای عید کاملا مردانه است. حضور زنان و داستان‌های زنانه در اکران عید تقریبا نزدیک به صفر است‌.

سه: بازی زیبای الناز شاکردوست در فیلم تی تی در جشنواره فجر سال ۱۳۹۹ به اندازه شایستگی‌هایش دیده نشد اما خوشبختانه جشنواره مراکش او را به خاطر همین فیلم به عنوان یکی از بازیگران برگزیده جشنواره معرفی کرد. در همین زمان خانم لیلا حاتمی که رئیس هیات داوران جشنواره وزول فرانسه است جایزه دوچرخه طلایی را به خاطر کارنامه عمرش از این جشنواره دریافت کرد.

چهار: قسمت دوم جیران را هم دیدیم و خب خصوصیات یک سریال مردم پسند پرکشش را به طور کامل دارد. نمی‌‌‌خواهم بگویم سریال بی‌نقصی است یا شاهکار است اما داستانش را می‌گوید و تماشاگرش را سرگرم می‌کند‌. امتیازاتش واضح هستند و نقایصش هم آشکار‌. تیم بازیگری بسیار چشم نوازی دارد که عموما کارشان را خوب انجام می‌دهند و در صدر همه بهرام رادان و مریلا زارعی.

در این میان پریناز ایزدیار به شکل واضحی احتیاج دارد انعطاف و ریزه‌کاری‌های بازیگری را به مهارت‌های خود بیافزاید‌. امتیازات او آن‌قدر زیاد است که از شماره در می‌آید اما به وضوح او باید نرم‌تر و ظریف‌تر بازی کند و خب قبول کردن چنین انتقادی آن هم وقتی در اوج محبوبیت و شهرت هستی کار مشکلی است. اما خانم ایزدیار می‌تواند این ریسک را بکند. نتیجه‌اش مثبت خواهد بود.

کدخبر: ۴۴۳۲۳۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر