کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۸۳۱۵
تاریخ خبر:

درباره جشن و روبان و مسافر زمان و سامان قدوس

درباره جشن و روبان و مسافر زمان و سامان قدوس

روزنامه هفت صبح| یک: ‌کاربری در توئیتر نوشته بود که: «‌‏خیلی عجیبه! حفاری تونل متروی اسلامشهر تمام شده، براش مراسم گرفتند! چرا این مسخره‌بازیا جمع نمیشه؟! یه تونل مترو درست کردید دیگه! تونل برای رسیدن به هسته زمین که نزدید! چه خبره واقعا؟! بعد پخش زنده که شده هیچ؛ بازپخش هم میشه؟» دوست طنازی هم نوشته حماس وجب به وجب غزه را تونل زد کسی خبردار نشد. حالا این‌ها برای تمام شدن یک تونل مترو جشن گرفته‌اند.

چندروز قبل هم عکسی چاپ کردیم از بریدن یک روبان بالای یک میز و یک تلفن که عنوان افتتاح اورژانس کار در مناطق آزاد را داشت و چندتا عکس هم از آن منتشر شده‌ بود. راستش گفته بودند که در انتشار خدمات دولت و حاکمیت بکوشید اما دیگر نه این‌قدر. گذاشتن یک میز و تلفن و یا تمام کردن یک تونل مترو که دیگر مراسم و سخنرانی و روبان احتیاج ندارد. همه ما متوجه تلاش شبانه‌روزی و کمرشکن شما هستیم. لازم به این نیست که این همه هزینه روی دست خودتان و یا سازمانتان بگذارید. ردیفه.

دو: با تیپ و قیافه‌ای وارد دفتر روزنامه شد که انگار مستقیم از میانه دهه شصت و از فکه و دوکوهه آمده بود. مثل یک مسافر زمان. با اورکت خاکی و شلوار سربازی و پوتین و کلاه بافتنی. یک‌جور مسافر زمان محسوب می‌شد. خودش را «عمو رضا ابراهیم‌ هادی» معرفی می‌کند؛ طوری که «ابراهیم‌هادی» می‌شود نام‌خانوادگی‌اش. چند سال قبل هم آمده بود.

زندگی‌اش را گذاشته روی زنده نگه‌داشتن نام ابراهیم‌ هادی از شهدای دوران جنگ. دو تا سی‌دی عکس آورد از رکابزنی‌هایش از بهشت زهرا تا کربلا در ایام اربعین به یاد ابراهیم هادی. می‌گفت صاحبخانه‌اش سرناسازگاری گذاشته و او در سختی قرار گرفته و چیزهای دیگری که شاید دوست نداشته باشد نقل کنیم. نیم ساعتی مهمان ما بود و رفت. عکس‌هایش را روزهای آینده در روزنامه کار می‌کنیم. هیچ نهاد و سازمانی از این‌طور حرکات خودجوش پشتیبانی نمی‌کند؟‌این همه بنیاد رنگارنگ داریم. وظیفه‌شان این‌طور مواقع چیست؟‌

سه: رفتن احمد نوراللهی از اردوی تیم ملی موجب می‌شود تا سامان قدوس در ترکیب 4-4-2 مورد علاقه امیر قلعه‌نویی به یک هافبک هجومی و بازیگردان کلاسیک بی‌رقیب بدل شود چراکه نوراللهی که نیست، ‌وحید امیری به شدت مصدوم است و احسان حاج صفی هم در آن پست به کار گرفته نمی‌شود. تنها رقیب سامان برای این پست امید ابراهیمی 36ساله است. به این ترتیب قدوس پس از نزدیک یک دهه حضور در تیم ملی بالاخره به جایگاهی که همیشه دوست داشته می‌رسد. بازیکن فیکس در نقش هافبک تهاجمی. یک شماره ده کلاسیک.

کدخبر: ۵۴۸۳۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر