کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۸۱۸۲
تاریخ خبر:

درباره تیم نوجوانان، ‌یک اختلاف سیاسی مبهم و فرامرز قریبیان

درباره تیم نوجوانان، ‌یک اختلاف سیاسی مبهم و فرامرز قریبیان

روزنامه هفت صبح| یک: ‌تیم نوجوانان ایران(زیر 17 سال) بهترین قرعه را در دور دوم به دست آورد. همنشینی با مراکش و اگر بتواند از سد مراکش عبور کند با برنده مالی و مکزیک. البته که تیم‌های آفریقایی قدر هستند اما در مجموع نوجوانان ایران این ظرفیت را دارند که بتوانند تا نیمه نهایی بروند هرچند تا همین جا هم ممنون آنها هستیم.

مثلا برزیل با اکوادور افتاده و اگر صعود کند باید باآرژانتین روبه‌رو شود. یا انگلیس که خورده به ازبکستان و خب قرعه بدی نیست اما اگر از این مرحله عبور کند باید با فرانسه دست و پنجه نرم کند. و بالاخره ژاپنی‌ها که باید با نوجوانان اسپانیا بازی کنند و در صورت صعود احتمالا گیر آلمان خواهند افتاد. پس در نهایت می‌بینیم که ایران شانس خوبی برای شگفتی‌آفرینی دارد.

دو: نمی‌دانیم در میان مجادله معاونین وزیر ارشاد و معاون امنیتی استاندار اصفهان در مورد لغو کنسرت علیرضا قربانی چه کار بکنیم. هردو طرف از اعضای دولت اصولگرای آیت‌الله رئیسی هستند و …چه بگوییم والله.گرفتار شدیم.

سه: ‌ پرونده‌ای برای فرامرز قریبیان کار کرده‌ایم. به مناسبت 81 سالگی‌اش. قریبیان ازآن دسته بازیگرانی است که هرچقدر سنش بالا رفت بازیگر بهتری شد. راستش قریبیان گوزنها و غزل و ترن و این طور چیزها به نظرم بیش از حد لزوم بازی با چشم دارد و ارائه نوعی نجابت و درستکاری دست و پا گیر‌.

سنش که بالا رفت این پکیج نجابت و پاکدامنی و نیات خیر‌، تحت کنترل درآمدند و دیگر مثل سابق چشمان احساساتی‌اش محل هجوم عذاب وجدان به ما بنده‌های گناهکار نبود. این روند خیلی تدریجی شروع شد. در تجارت و یا رئیس هردو از کیمیایی و فیلم بی‌گناهان که خودش هم کارگردانی کرده بود و بازی سنجیده و درخشانی هم از خود در نقش یک کارآگاه پلیس برجای گذاشت.

اما نقطه اوج کارنامه بازیگری او در فیلمی از حاتمی‌کیا رقم خورد. بازی قریبیان در فیلم خروج یکی از کامل‌ترین نقش‌آفرینی‌های تاریخ سینمای ایران است. به اندازه،‌گرم، مینی مال و بیانگر. بازآفرینی نوعی قهرمان کم حرف وسترن گونه در فضایی به شدت بومی و محلی. کاری که سه دهه قبل داریوش ارجمند در ناخدا خورشید و با هدایت ناصر تقوایی موفق به انجام آن شده بود. امیدواریم این بازیگر بزرگ سینمای ایران سال‌های سال به هنرنمایی در فیلم‌ها ادامه بدهد.

کدخبر: ۵۴۸۱۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر