کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۴۶۷۵
تاریخ خبر:

دراکولا‌ و ‌مصایب بی‌پایان خانم گوندش

روزنامه هفت صبح، ساعد برقی | سریال دراکولا مشکلات فراوانی دارد.خط داستانی ضعیفی دارد، بازی‌ها زیر متوسط است،‌در نمایش سخافت آنقدر افراط کرده‌اند که با سوژه یکی شده‌اند،‌فیلمنامه مشکلات فراوانی دارد و اگوی مهران مدیری در تمام لحظات حضور دارد. اما دورترین مشکل فیلم مسئله لباس و حجاب است.

سریال یک طبقه ثروتمند نوکیسه را دست انداخته است و لباس‌های مجلل و پرزرق و برق در این کانسپت طراحی شده‌اند. اما لباس‌ها به شکل عامدانه‌ای مسخره هستند و با هیچ متر و معیاری وصله سوءاستفاده ابزاری از خانم‌ها و لباس‌ها به این سریال نمی‌چسبد. مضاف بر اینکه در فرم بازی این بازیگرها آنقدر افراط شده که اصلا جذابیت زنانه وجود ندارد.

در یک عرصه دیگر مثل این است که ایراد بگیرید چرا پوشش بانوان درباری در سریال معمای شاه اینگونه بوده و با حجاب استاندارد همسان نبوده! ۳۵ سال قبل مشابه این ایرادات که نشان از بی‌خبری از الزامات نمایشی است سر سریال پاییز صحرا شکل گرفته بود که خب همه داستانش را می‌دانیم.

عزیزان وزارت ارشاد،‌سرکار خانم … ،‌مسئول محترم ساترا ،‌نویسنده محترم روزنامه کیهان،منطقی نگاه کنید و متوجه می‌شوید که انتقاد از سریال از زاویه لباس بانوان و استفاده ابزاری عجیب‌ترین و دورترین موضع برای برخورد با ضعف‌های این سریال است. اصلا راه ندارد.کوتاه بیایید بابا!

* دو: خبر آمد که رضا ضراب و ابرو گوندش طلاق گرفتند. خبر جنجالی و زردیه.خب داستان زندگی این دو نفر از این لحاظ برای ما آشناست که ابرو خواننده محبوبی در ایران است و ازدواجش با رضا ضراب در باغی در گوهردشت (مهر شهر؟) زمان خودش به یک خبر مهم رسانه‌ای بدل شد.

بعدها هم که رضا ضراب آنقدر در ترکیه مهم شد که ملاقات‌های دو نفره با اردوغان داشت و بعد هم که شریک بابک زنجانی شد و در آمریکا به زندان افتاد و در معاملات سیاسی و اقتصادی با دولت ترامپ آزاد شد. اما دلیل طلاقشان هیچ‌کدام از این قسمت‌های زندگی پرماجرای رضا ضراب تاجر اهل تبریز نبود.از قرار او با یک خانم خواننده دیگر ترکیه یعنی حدیثه (هادثه) ماجرای عاشقانه‌ای را شروع کرده‌اند که موجب شد صبر خانم گوندش تمام شود. همین دیگر.

کدخبر: ۳۸۴۶۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر