کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۹۷۴۵
تاریخ خبر:

داستان وحشتناک شکنجه‌های فجیع غزل پنج ساله

روزنامه هفت صبح، زهرا عواطفی‌نژاد| قتل، کشت‌وکشتار و خونریزی خودش به‌غایت تلخ و دردناک است اما زمانی که پای یک کودک به میان کشیده می‌شود تلخی و دردناکی آن حادثه صدبرابر می‌شود. ماجرای این پرونده مربوط به قتل دختر بچه ۵٫۵ ساله‌ای به نام غزل است که قربانی شکنجه‌های فجیع و هولناک مادرش شده است و دقیقا روز اول فروردین ماه امسال کشته می‌شود.

ماجرا مربوط به مادری حدودا ۴۰ساله تحت تاثیر گروه‌های انحرافی است که دخترش را آنقدر با سیخ داغ و پرتاب از بلندی شکنجه داده که در معاینه پزشکی قانونی خراش‌هایی هم بر روی کبد دختر بچه دیده شده است. البته قسمت تلخ ماجرا فقط همین نیست بلکه ردپای زن جوانی نیز در این پرونده دیده می‌شود که فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه فلورانس ایتالیاست و هم اکنون بازداشت است.

بی‌گمان یکی از فجیع‌ترین قتل‌های امسال ماجرای قتل غزل، دختر ۵٫۵ ساله در ممسنی توسط مادرش است. این گزارش به طور حتم با جنجال خبری بسیاری همراه خواهدشد، چراکه ماجرا واقعا تلخ و فجیع است، چون نحوه قتل دختربچه بسیار دردناک است.

ماجرا چگونه لو رفت؟
چند روز قبل بازپرس پرونده‌های جنایی شهرستان ممسنی از توابع شیراز، زمانی که برای بررسی وضعیت یک مجروح که در درگیری مسلحانه زخمی و به بیمارستان منتقل شده بود به بیمارستانی در ممسنی در استان فارس مراجعه کرد با مورد مشکوکی برخورد کرد که دختربچه ۵٫۵ ساله‌ای به شدت مورد شکنجه قرار گرفته و برای درمان به بیمارستان منتقل شده بود.

در حالی که این دختربچه تحت درمان قرار گرفته بود اما ساعتی بیشتر از حضورش در بیمارستان نگذشته بود که به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد. بدین ترتیب بازپرس همانجا دستور انتقال دختر بچه برای تعیین علت دقیق فوت به پزشکی قانونی را صادر کرد و تحقیقات برای مشخص شدن موضوع آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته فاش شد که این دختر بچه توسط یک زن و مرد به بیمارستان منتقل شده است. از این رو به دستور بازپرس شعیب رستمی هر دو بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفتند.

در تحقیقات از آنها سرنخ‌هایی به دست آمد که حکایت از یک پرونده جنایی تکان دهنده داشت زیرا آنها مدعی شدند که این کودک قربانی شکنجه‌های مادرش شده است و آنها وی را برای درمان به بیمارستان منتقل کرده‌اند. با ادعاهای این دو نفر کارآگاهان به محلی که مادر این دختربچه بود عزیمت کرده و پس از حضور در محل با صحنه‌هایی روبه‌رو شدند که حکایت از یک پرونده جنایی با چاشنی شکنجه‌های طاقت فرسا داشت.

در بررسی از محل در اتاقی که دختربچه نگهداری می‌شد یک کپسول هوا وجود داشت که حکایت از این داشت که غزل ۵٫۵ ساله قبل از انتقال به بیمارستان در این محل به طرز بسیار فجیع و هولناکی مورد شکنجه قرار گرفته است. پس از آن به دستور بازپرس پرونده مادر غزل و یک مرد دیگر نیز بازداشت شدند. در حالی که بازرسی از این خانه مخوف و وحشت ادامه داشت ماموران در یکی از اتاق‌ها با دختر ۱۷ ساله‌ای روبه‌رو شدند که گویی خواهر غزل بود. از این رو به دستور بازپرس پرونده این دختر به بهزیستی سپرده شد و مادر سنگدل و دیگر همدستانش بازداشت شدند.

ابعادی تکان‌دهنده از یک شکنجه وحشتناک
پس از بازداشت این متهمان بازجویی‌ها از آنها آغاز و پرده از راز یک جنایت مخوف برداشته شد.در تحقیقات قضایی فاش شد که مادر غزل سال‌ها قبل با پسرعمویش ازدواج کرده و ماحصل این ازدواج دو دختر به نام‌های غزاله و غزل است. این زن مدتی قبل با یک گروه انحرافی آشنا شده و سال ۹۹ به همراه دو دخترش خانه را ترک کرده و از کرج به استان فارس عزیمت کرده است.

در جریان رسیدگی به این پرونده مشخص شد که مادر این دو دختر پرستار بوده و پس از این اینکه خانه را ترک کرده مدتی قبل موفق به جدایی از همسرش شده و به همراه دو دخترش به منزل یکی از دوستانش در ممسنی استان فارس رفته و آنجا بوده و تحت تاثیر گروه‌های انحرافی دست به این جنایت وحشتناک زده است.

باند چهارنفره فرقه انحرافی
در حالی که تحقیقات پیرامون زوایای پنهان این ماجرا ادامه داشت ماموران به اطلاعاتی دست یافتند که حکایت از این داشت هر چهار متهم این پرونده تحت گروه‌های انحرافی بوده و با بررسی پیامک‌های موجود در گوشی مادر سنگدل مشخص شد که فردی که گویی رئیس این گروه بوده از او درخواست شکنجه دخترش را داشته است.

این زن در تحقیقات مدعی شد که قصد قتل دخترش را نداشته و فقط او را با سیخ داغ سوزانده و شکنجه داده است اما در این میان کالبدگشایی جسد خبر از جنایتی هولناک می‌داد زیرا آثار شکنجه‌های متعدد نه تنها بر نقطه نقطه بدن این دختربچه کاملا مشهود بود بلکه آثار جراحت بر روی کبد غزل ۵٫۵ ساله نیز دیده می‌شد و ریه‌اش هم کبود شده بود.

با توجه به این جنایت هولناک به دستور بازپرس پرونده پدر این کودک شناسایی و پس از آن از وی تحقیق شد. این مرد مدعی شد که همسرش تحت تاثیر گروه‌های انحرافی چند سال قبل خانه را ترک کرده و مدتی قبل از او جدا شده است. وی خواستار مجازات عاملان قتل دخترش شد.

این پرونده که یکی از وحشتناکترین پرونده‌های چند مدت اخیر در سطح کشور است هم اکنون در حالی در دادسرای ممسنی تحت رسیدگی است که مادر این کودک و همدستانش که یکی از آنها فوق لیسانس معماری از دانشگاه فلورانس ایتالیاست در بازداشت به‌سر می‌برند و جسد کودک به پدرش تحویل شده و تحقیقات در خصوص این ماجرا همچنان ادامه دارد.

کدخبر: ۴۴۹۷۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Amirkhan56

    یا خدا! واقعاً صفت حیوان هم برازنده این اشخاص نیست که بخواهیم به آنها نسبت دهیم، زیرا شرافت حیوان را زیر سوال میبریم.این ها رذل ترین و بی وجدان ترین موجوداتی هس تند که در این کره خاکی، از نعمت زندگی کر دن برخوردار شده اند. حیف از زندگی.