کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۲۸۰۵
تاریخ خبر:

داستان آن ساعت قدیمی و حلقه صورتی جنیفر و بن

روزنامه هفت صبح، رامتین لطیفی | پیاده‌روهای میامی در هفته‌های اخیر شاهد قدم زدن‌های گاه و بیگاه بن افلک، بازیگر و کارگردان سرشناس آمریکایی بوده است. میزانسن این پیاده‌روی‌ها تقریبا مشابه هم است و اغلب در آن افلک با تیشرت تیره و ریشی انبوه بر صورت در میانه کادر ایستاده و سیگاری روشن بر لب دارد. این عادت جدید افلک، موتور پاپاراتزی‌های میامی را طوری روشن کرد که از امتداد و طول مسیر حرکتی هر روزه او عکس‌هایی سریالی به جا مانده است.

این پروژه به ظاهر عبث پاپاراتزی‌ها زمانی به صدر اخبار زرد رسید که افلک دو دهه پس از جدایی‌اش از جنیفر لوپز، دوباره همان ساعتی را به دست انداخته است که آن را از جنیفر در سالگرد ازدواجشان هدیه گرفته بود. همزمانی این اتفاق با حضور ناگهانی جنیفر در میامی درست چند ماه پس از آخرین طلاق او و پایان دادن به ازدواجش با الکس رودریگز بازار شایعات و حدس و گمان‌ها را به داغ‌ترین حالت خود بدل کرد.

دو هفته پیش الکس رودریگز در مصاحبه‌ای اشاره کرد که خبری بسیار غافلگیرکننده به او رسیده است و جنیفر لوپز پس از گذشت زمان اندکی از طلاقش سراغ بن افلک رفته و ۱۹ سال پس از آخرین سالگرد ازدواجشان دوباره این روز را کنار یکدیگر گذرانده‌اند و شامی رمانتیک خورده‌اند. رودریگز از حدس خود مبنی بر از سرگیری دوستی بین این دو نفر خبر داد و گفت هواداران جنیفر باید منتظر شروع بنیفر ۲ باشند. گفتنی است هواداران جنیفر و بن افلک دو دهه قبل نام بن و جنیفر را با هم ترکیب کردند و ماجراهایی که بین این دو نفر رخ می‌داد را ماجراهای بنیفر نامیدند.

پس از افشاگری رودریگز، جنیفر گفت اتفاق مهمی رخ نداده است و شروع دوباره در کار نیست و فقط دلش برای بن تنگ شده بود و به همین دلیل او از بن درخواست کرده بود دعوت شامش را به باشگاه یلو استون لس‌آنجلس بپذیرد و بن نیز دعوت او را رد نکرده است. جنیفر می‌گوید در تمام مدت این دو نفر تنها بوده‌اند و کسی نمی‌داند که چه حرف‌هایی بین آن‌ها رد و بدل شده است، پس کسی نمی‌تواند راجع به کم و کیف ‌ آن‌ها اظهار نظر کند و حدسی بزند.

ناراحتی رودریگز در کنار آمدن زود هنگام جنیفر با جدایی و طلاق از او ریشه دارد و البته پر واضح است که او به بن افلک حسادت می‌ورزد. ساعتی که بن از گنجه خاطراتش بیرون کشید و به دستش انداخت حساسیت خبرنگاران زرد را بیش از پیش بالا برد و تمام شاخک‌ها را به گونه‌ای تیز کرد که کوچکترین تغییرات هم از چشم آن‌ها پنهان نماند. در روزهای گذشته جنیفر نیز به تقلید از بن سراغ گنجه خاطراتش رفته و حلقه صورتی خود را که از بن هدیه گرفته بود بیرون کشیده و به انگشت خود انداخته است.

حالا در خبرها آمده است که جنیفر و بن هر دو در یک زمان و به یک باشگاه بدنسازی در میامی رفته‌اند و ورزش کرده‌اند. اتفاقی که شایعات و حدس و گمان‌ها را درباره رابطه آن‌ها به یقین تبدیل کرد این است که جنیفر در میانه تمرین و ناخودآگاه به سمت بن رفته و او را بوسیده است و این اتفاق از نگاه دوربین‌هایی که لنزهایشان چشم به آن‌ها دوخته بود پنهان نمانده است. به نظر می‌آید بنیفر ۲ به طور رسمی کلید خورده است.

کدخبر: ۳۹۲۸۰۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر