کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۶۳۸۳
تاریخ خبر:

خط و نشان ۹ گله سپاهان برای پرسپولیس

خط و نشان 9 گله سپاهان برای پرسپولیس

‌روزنامه هفت صبح| یکشنبه آینده ال‌کلاسیکوی دور رفت فوتبال ایران در اصفهان بین سپاهان و پرسپولیس برگزار می‌شود. این دو تیم بارها در مقابل هم قرار گرفته‌اند اما پیش از این هرگز سپاهان، اینقدر ترسناک برای پرسپولیس خط و نشان نکشیده بود! آنها دوشنبه شب در تهران 9 گل به آلمالیق ازبکستان زدند و اگر VAR نبود و بازیکنان این تیم بیشتر دقت می‌کردند به احتمال زیاد تعداد گل‌های‌شان دورقمی می‌شد.

حالا همین سپاهان ترسناک، یکشنبه مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت، آن هم با بازیکنانی که بعد از اتفاقات ناگوار یک ماه اخیر به شدت خشمگین و البته باانگیزه هستند اما چند بازیکن این تیم که دوشنبه شب درخشیدند، به ویژه در برابر پرسپولیس انگیزه‌های متفاوتی خواهند داشت.

رضا اسدی
7 بازی در لیگ برتر و 3 بازی در لیگ قهرمانان آسیا. در مجموع 10 بازی این فصل، اسدی موفق به زدن 8 گل در 8 بازی شده است! یعنی فقط دو تیم از این 10 تیم هستند که توانستند دروازه‌شان را مقابل اسدی بسته نگه دارند. او همین حالا آقای گل لیگ بیست و سوم است و به نظر می‌رسد قصد ندارد از رقابت برای آقای گلی پا پس بکشد. با این آمادگی او قطعا در برابر پرسپولیس یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان سپاهان باشد. به ویژه اینکه سابقه بازی در این تیم را هم دارد و اتفاقا ضعیف‌ترین فصل بازی‌اش را هم در همین تیم سپری کرده است. اسدی در برابر آلمالیق یک گل زد و یک پاس گل هم داد.

فرشاد احمدزاده
در یک فصل نه‌چندان درخشان، بهترین نمایشش را درست قبل از بازی با پرسپولیس ارائه کرد. او دو گل زد که یکی از آنها توسط VAR مردود اعلام شد و یک پاس گل هم به هم‌تیمی‌اش داد. در واقع چهره درخشان نیمه اول سپاهان احمدزاده بود که همه کار کرد و با گلی که زد، بار روانی زیادی را از روی دوش همبازیانش برداشت. او در لیگ‌برتر فقط یک پاس گل در بازی با تراکتور به رضا اسدی داده بود و یکی از کم‌اثرترین بازیکنان تیم تا قبل از بازی با آلمالیق بود. به شکلی که جایگاهش را در ترکیب اصلی از دست داده بود‌ اما درست قبل از بازی با پرسپولیس به اوج برگشت و حالا آماده بازی با تیم سابقش است.

شهریار مغانلو
یکی از نگرانی‌های کادر فنی و هواداران سپاهان، مصدومیت مغانلو بود که باعث شد چند بازی این تیم را از دست بدهد. او در 4 بازی اخیر تیمش مقابل آلمالیق در ازبکستان، صنعت‌نفت، ملوان و نساجی غایب بود. اما در بازی برگشت مقابل آلمالیق به فهرست تیم برگشت و توانست دقایقی برای سپاهان به میدان برود. او فقط یک دقیقه زمان نیاز داشت تا وارد زمین شود و برای تیمش گلزنی کند. بازگشت او به میادین درست قبل از بازی پرسپولیس بهترین خبر برای ژوزه مورایس بود و حالا با وجود مغانلو، آل‌کثیر و اسدی، دست سرمربی پرتغالی سپاهان برای بازی مقابل سرخپوشان حسابی باز است. نکته مهم اینجاست که مغانلو هم به دلیل سابقه بازی در پرسپولیس و البته شکل جدایی از این تیم، انگیزه زیادی برای تقابل با تیم سابقش دارد.

عیسی آل‌کثیر
یکی از بهترین اتفاقات بازی با آلمالیق، گلزنی آل‌کثیر بود. او در این بازی از دقیقه 70 به زمین رفت و دو گل زد و یک پاس گل داد و نمایشی خیره‌کننده داشت. قطعا بازی کردن او می‌تواند خط حمله سپاهان را از این که هست خطرناک‌تر کند. آل‌کثیر در این فصل مشکلاتی برای بازی کردن داشت اما سرانجام این مشکل حل شد و او توانست برای اولین بار در بازی با صنعت‌نفت به میدان برود و دو گل هم بزند. آل‌کثیر البته در دو بازی بعدی مقابل نساجی و ملوان در گلزنی موفق نبود اما دقیقا قبل از بازی با پرسپولیس پایش دوباره به گلزنی باز شد و دو گل زد. او یکی از باانگیزه‌ترین بازیکنان سپاهان در برابر پرسپولیس خواهد بود.

رامین رضائیان
بی‌شک یکی از 3 بازیکن آماده این روزهای فوتبال ایران است. در 32 سالگی به شکلی حیرت‌انگیز روی فرم است و در همه بازی‌ها می‌درخشد. او که در بازی قبلی سپاهان مقابل ملوان، زننده یکی از گل‌های تیمش بود، در برابر آلمالیق هم فوق‌العاده ظاهر شد و یک گل دیدنی زد و البته در بسیاری از گل‌های تیمش نقش غیرمستقیم داشت. بارها با خطای بازیکنان حریف متوقف شد و یک بازیکن هم به دلیل خطای غیرورزشی روی او اخراج شد تا کار برای سپاهان آسان‌تر هم بشود. او یک پرسپولیسی متعصب است که برای سپاهان هیچ وقت کم‌فروشی نکرده است. با این سطح از آمادگی، تقابل هفته آینده او با تیم محبوب و سابقش یکی از مهم‌ترین بازی‌های عمر فوتبالی او خواهد بود.

کدخبر: ۵۴۶۳۸۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر