کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۵۱۷۱
تاریخ خبر:

حکم اعدام زن جوان بعد از ‌مچ‌گیری شوهرش

روزنامه هفت صبح، فاطمه شیخ علیزاده| حدود یک‌سال قبل مرد جوانی به نام سیامک با ماموران پلیس تماس گرفت و گفت متوجه شده است که همسر جوانش به نام سیما با مرد غریبه‌ای در خانه‌شان واقع در خیابان پیروزی تهران خلوت کرده است. با اعلام این خبر ماموران پلیس بلافاصله به همراه شوهر این زن جوان سر رسیده و این زن به همراه مرد غریبه را دستگیر کردند.

شوهر این زن جوان اقدام به طرح شکایت در شعبه 12 دادگاه کیفری یک استان کرد و در اظهارات اولیه خود گفت:«حدود 3 سال قبل با همسرم ازدواج کردم.او زنی تحصیلکرده و مربی یک آموزشگاه است و کار من نصب دوربین‌های مدار بسته است. وضع مالی ما خوب بود و مشکل اقتصادی نداریم اما من مجبورم گاهی برای انجام کار به شهرستان بروم چون سفارشات خارج از تهران هم قبول می‌کنم.»

این مرد در ادامه گفت:«ارتباط من و همسرم خوب بود و من تصورش را هم نمی‌کردم که او روزی به من خیانت کند اما این اواخر به رفتارش مشکوک شده بودم.گاهی با من تماس می‌گرفت و می‌گفت به من بگو دقیقا چه ساعتی به خانه می‌رسی! در مورد زمان رفت‌وآمدهای من خیلی سوال می‌پرسید و احساس می‌کردم می‌خواهد با خیال راحت ساعت‌هایی را در خانه تنها باشد.

از طرفی بیش از اندازه گوشی خود را چک می‌کرد و هر جایی می‌رفت گوشی را همراهش می‌برد و گاهی حس می‌کردم در حال ارسال پیام‌هایی برای افرادی است.همه این‌ها باعث شد یکی از همان دوربین‌های حرفه‌ای که برای برخی مشتریان نصب می‌کردم در خانه خودم کار بگذارم.

نصب دوربین را به صورت کاملا حرفه‌ای و مخفیانه انجام دادم به صورتی که همسرم از وجود دوربین در خانه هیچ بویی نبرد. تمام مهارت خودم را در حرفه‌ای که سال‌ها به آن اشتغال داشتم، برای نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته در خانه خودم به کار گرفتم.»

ورود فرد غریبه به خانه
سیامک در ادامه گفت:«تصاویر دوربین نصب شده به صورت آنلاین روی گوشی من نمایش داده می‌شد.تا اینکه روز حادثه دوباره به شهرستان رفته بودم که ساعتی بعد از رسیدنم به آن شهر روی دوربین دیدم که یک مرد غریبه وارد خانه‌ام شد و با همسرم وارد رابطه شد.من به سرعت اقدام به برگشت سمت تهران کردم و بعدازظهر در حالی که به خانه‌ام نزدیک شده بودم، در تصاویر دوربین دیدم که مرد غریبه دیگری وارد خانه‌ام شد.این بار به سرعت با پلیس تماس گرفته و با ماموران وارد خانه شدیم و همسرم و آن مرد غریبه را دستگیر کردیم.»

در حالی که سیامک تصاویر دوربین مداربسته را در اختیار ماموران قرار داد شمارش معکوس برای محاکمه سیما و مرد غریبه آغاز شد و آنها در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به دفاع از خود پرداختند.

صدور حکم اعدام
در ابتدای جلسه رسیدگی بار دیگر سیامک به طرح شکایت خود پرداخت و برای همسرش و مرد غریبه اشد مجازات درخواست کرد.او گفت:«سیما با آبروی من بازی کرد.من برای او چیزی در زندگی کم نگذاشته بودم ولی او با خیانت پاسخ من را داد.» سپس نوبت به سیما رسید که از خود دفاع کند و گفت:

«شغل همسرم طوری بود که خیلی وقت‌ها من را تنها می‌گذاشت.همین باعث شد وسوسه شده و وارد ارتباط با مردان غریبه شوم.» در این قسمت از صحبت‌های سیما، شوهرش با اجازه از دادگاه گفت:«هر چند من خیلی وقت‌ها به شهرستان می‌رفتم اما سفرهای من نیم روزه بود و تصور من این است که سیما این را بهانه‌ای برای فساد اخلاقی خود بیان می‌کند با اینکه من در ارتباط با همسرم هیچ مشکلی نداشتم.»

سپس مرد غریبه در دفاع از خود گفت:«من در اینستاگرام با این زن آشنا شدم.این زن جوان به من گفته بود مطلقه است و روحم خبر نداشت که او شوهر دارد وگرنه امکان نداشت که وارد خانه این آقا بشوم. این زن من را فریب داده و حتی اسم خودش را هم به من دروغ گفت.» قضات دادگاه بعد از بررسی محتویات پرونده، سیما را به اعدام محکوم کردند.همچنین مرد غریبه که با ادله‌ای چون پیامک‌های ارسالی سیما اثبات کرد از تاهل سیما بی‌اطلاع بوده به اتهام ارتباط نامشروع به حبس و شلاق محکوم شد. به این ترتیب زن جوان به زودی به دار مجازات آویخته خواهد شد.

کدخبر: ۵۴۵۱۷۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر