کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۱۳۰۴
تاریخ خبر:

حاشیه‌های افتتاحیه‌ باشگاه ورزشی متافیتنس در سام سنتر

روزنامه هفت صبح، مهلا جوادپور| مجتمع تجاری سام سنتر که در یکی از خیابان‌های شمال شهر تهران واقع است، دو روز پیش میزبان ۲ فوتبالیست مطرح جهان و دو داور بسیار سرشناس بود. لوتار ماتئوس، آندریاس برمه ، مارکوس مرک و پیرلوئیجی کولینا برای افتتاحیه‌ باشگاه ورزشی متافیتنس، توسط مدیرعامل این مجموعه دعوت شدند. با توجه به شرایط سخت ورود بازیکنان خارجی به کشور، دعوت این افراد برای یک افتتاحیه دور از انتظار بود. با این حال به نظر می‌رسد مدیر عامل این مجموعه، سپهر تاروردیان، توانسته این کار را انجام دهد.

سپهر تاروردیان که در حال حاضر ۴۲ سال دارد، یکی از مدیران اجرایی با تجربه ایران محسوب می‌شود و به گفته‌ خودش یک اسکی‌باز و فوتبالیست حرفه‌ای است. ارتباطات بین‌المللی قوی او و شاید فعالیتش در فوتبال، دلیل اصلی حضور بی‌دردسر آن ۴ فوتبالیست در افتتاحیه باشگاهش است. او تحصیل در رشته‌ «ام‌بی‌ای» را در دانشگاه تهران شروع کرد و بعد، از سال ۱۳۹۱ تا ۹۷ در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کرد و دکترای خود را در رشته‌ مدیریت بازرگانی گرفت.

تاروردیان در این بین، از سال ۹۴ در یکی از دانشگاه‌های کسب‌وکار پاریس به نام IPAG، شروع به خواندن دکترای مدیریت بازرگانی کرد و هم‌زمان با دکترای دانشگاه آزاد، این مقطع را هم تمام کرد. او قبل از وارد شدن به دنیای کسب‌وکار، وقتی تنها ۲۳ سال داشت، تجربه‌ مترجمی هم‌زمان را هم به کارنامه‌اش اضافه کرد. از سال ۸۲ به مدت پنج سال در وزارت امور خارجه، برای وزرا و رئیس‌جمهور وقت، محمد خاتمی، ترجمه هم‌زمان انجام ‌می‌داد.

به واسطه این کار به کشورهایی مانند فرانسه، انگلیس، روسیه، ژاپن و بیش از ۳۰ کشور دیگر سفر کرد و تجربه بالایی در سیاست و اقتصاد به دست آورد. دو سال آخری که در وزارت امور خارجه مشغول بود، شرکت همایش فرازان تاسیس شد و به عنوان مدیر عامل این شرکت شروع به کار کرد. هم‌زمان مسئولیت ۸۰ درصد کنفرانس‌های بین‌المللی، از لجستیک ساده گرفته تا تمامی جنبه‌های برگزاری کنفرانس را بر عهده داشت.

همچنین طراحی و اجرای کنفرانس‌های بزرگ، با اسپانسرهای معتبر و سخنرانان از سراسر جهان را انجام می‌داد. البته ۶ سال بعد، از اجرا و طراحی دست کشید و تا به امروز، ۱۹ سال است که مدیرعامل همایش فرازان مانده است. این بیوگرافی کاملا ستایش آمیز و پرطمطراق البته روایت مورد تایید تاروردیان است و هفت صبح فقط آن را نقل کرده است.

در توضیحات سایت همایش فرازان آمده که در طی ۱۶ سال گذشته بیش از ۳۰۰ نشست بین‌المللی را طراحی و برگزار کرده‌است. همچنین خودش را به عنوان بزرگ‌ترین دارنده تجهیزات مورد نیاز همایش‌های کشور مانند دستگاه‌های صوت، تصویر و ترجمه هم‌زمان، معرفی کرده. همایش فرازان با شرکت‌هایی مثل مرسدس، تویوتا، پاناسونیک، زارا، ایرباس، وی‌دبلیو و … قرارداد بسته و در کشورهای آلمان، اسپانیا، سوئیس و ژاپن سفرهای آموزشی و تجاری برای مدیران کشور برگزار می‌کند. البته در تهران هم این دوره‌ها برگزار می‌شوند تا در زمان و هزینه مدیران صرفه‌جویی شود.

سابقه‌ دعوت خارجی‌ها
بیشتر همایش‌هایی که توسط این شرکت برگزار می‌شوند، انگیزشی و یا درباره موفقیت در کسب و کار هستند. این شرکت یا بهتر است بگوییم سپهر تاروردیان از ارتباطات بین‌المللی قوی برخوردار است و به همین دلیل تا به حال توانسته سخنران‌هایی از این دست را به ایران دعوت کند.

برایان تریسی (نویسنده کتاب قورباغه را قورت بده)، نیک وویچیچ (سخنران انگیزشی در زمینه تحول فردی)، جان گری (نویسنده کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی)، جک کنفیلد (سازنده فیلم راز) و آلن پیز (بنیان‌گذار زبان بدن) از جمله این افراد هستند. این شرکت از بانک‌های کشاورزی، ملی و تجارت، حوزه علمیه قم و سازمان اوقاف کشور هم جایزه دریافت کرده است.

کدخبر: ۴۵۱۳۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر