کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۴۶۰۵
تاریخ خبر:

توئیت بازی| گزارش‌های بودار؛ این‌بار در اصفهان

روزنامه هفت صبح | ‌ظاهرا قرار نیست یک بار برای همیشه ماجرای گزارش‌های یکطرفه و بودار برخی گزارشگران مراکز استان‌ها تمام شود. اینکه گزارشگران استان‌ها باید از تیم شهر خود حمایت کنند، امری است پذیرفته. عجالتا هم کاری نداریم که چرا سرخابی‌ها از این امکان محروم هستند.

آنچه محل مناقشه است گزارش‌های بودار برخی گزارشگران علیه تیم‌های تهرانی است. نمونه‌اش را در هفته اخیر لیگ برتر شاهد بودیم؛ جایی که گزارشگر اصفهانی مسابقه تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن مرتکب یک گاف (بخوانید شیطنت) شد. او پس از گلزنی امید نورافکن اعلام کرد تیم سپاهان با این گل به صدر جدول رسید.

این درحالی است که بازی‌های این هفته هنوز تمام نشده بود و اگر هم به فرض سپاهان برنده و پرسپولیس به تساوی می‌رسد باز تفاضل گل تیم تهرانی بالاتر است. این اتفاق باعث شکل‌گیری یک بحث طولانی در شبکه‌های اجتماعی شد و برخی ایرادهای گزارشگر اصفهانی بار دیگر مورد اشاره قرار گرفت.

مثل این جمله: «خوشبختانه امروز سپاهان در تبریز موفق شد تراکتورسازی رو شکست بده.» کاربران می‌گوید به کلمه «خوشبختانه» ایراد وارد کردند و گفتند چرا از صدا و سیما باید شاهد ابراز احساساتی اینگونه باشیم؟ آن‌هم برای یک تیم دیگر از جای دیگر همین کشور.

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی:‌ تلویزیون چه زمانی می‌خواهد به اوضاع آشفته گزارشگرانش سر وسامانی بدهد معلوم نیست. گزارشگران مراکز استان‌ها به خصوص گزارشگران اصفهان و تبریز بی‌محابا تیم‌های تهرانی را می‌نوازند و علیه آنها سمپاشی می‌کنند‌، اما همچنان بدون تذکر و … به کارشان ادامه می‌دهند. هیچکس نیست به آنها بگوید میکروفن گزارشگری با بلند‌گو دستی لیدری باشگاه تفاوت دارد.

‌احمد رنجبر: سال‌هاست گزارشگران مراکز استان‌ها از حاشیه امن برخودار هستند و به همین خاطر بدون ملاحظه حرف می‌زنند. مرحوم بهرام شفیع یک بار در برنامه «ورزش و مردم» تذکری به‌جا داد و روی آنتن زنده از گزارشگران شهرستان خواست درگیر هیجان کاذب نشوند. منظورش این بود که وقتی تیم‌های پایتخت دارای گزارشگر اختصاصی نیستند، بیش از پیش جانب انصاف نگه دارید.

کدخبر: ۴۰۴۶۰۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر