کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۳۹۸۲
تاریخ خبر:

توئیت بازی| انتخاب پر ریسک‌ لیلا حاتمی

روزنامه هفت صبح | لیلا حاتمی در آستانه ۵۰ سالگی، انگار حساسیت‌هایش برای انتخاب را از دست داده و دیگر از وسواس‌های همیشگی او برای انتخاب نقش‌ها خبری نیست. تا همین سه چهار سال قبل در کارنامه او به سختی می‌شد اثر متوسط پیدا کرد اما او در سال‌های اخیر با انتخاب‌های عجیب و غریبش همه را شگفت زده کرد.

بازی در فیلم‌های متوسط و ضعیف «ما همه با هم هستیم»، «مردی بدون سایه»، «سریال نهنگ آبی» کارنامه درخشان او را خدشه‌دار کردند. اما تیر خلاص لیلا حاتمی حضور در تیزرهای تبلیغی یکی از کارخانه‌های تولید یخچال و فریزر بود. تیزری که لیلا حاتمی را با شدیدترین انتقادها روبه‌رو کرد.

او در برابر این انتقادها سکوت کرد. روز گذشته یکی از رسانه‌ها از بازی او در سریالی کمدی با عنوان «شبکه مخفی زنان» خبر داد. سریالی به کارگردانی افشین هاشمی که برای پخش در شبکه خانگی تولید می‌شود. سریالی که به لحاظ بازیگر ترکیب امیدوارکننده‌ای دارد، اما نمی‌توان با اطمینان از موفقیت آن حرف زد. ضمن اینکه ناکامی قبلی حاتمی در شبکه خانگی و کناره‌گیری ناگهانی او تردید‌ها نسبت به تداوم حضورش را بیشتر می‌کند.

*** کامنت‌ها
* وحید سعیدی: هر بازیگری در بالاترین سطح در کارنامه‌اش کار ضعیف و متوسط دارد، لیلا حاتمی در واقع یک استثنا بود که با بازی در چند کار ضعیف از این حالت استثنایی درآمد. اما افزایش تعداد کارهای ضعیف او کمی نگران‌کننده است. حالا در چنین شرایطی حاتمی آمده ریسک کرده و بازی در یک سریال کمدی را پذیرفته. سریالی به کارگردانی افشین هاشمی که فیلم‌هایش به استثنای خسته نباشید که مشترک با محسن قرایی ساخت، متوسط و حتی ضعیف هستند.

* ‌احمد رنجبر: این‌که یک بازیگر تن به یک تبلیغ عجیب می‌دهد، اتفاقا نشان ذکاوت اوست. اگر حاتمی با یخچال حرف نمی‌زد‌،‌ آگهی چقدر دیده می‌شد و در ذهن می‌ماند؟ این بازیگر در سال‌های اخیر چند اشتباه در پذیرش پیشنهادات داشته اما همچنان می‌توان به آینده‌اش امید داشت. مگر این که با گذر زمان خلافش ثابت شود.

* مرجان فاطمی: لیلا حاتمی جزو بازیگرانی بود که خیلی سخت می‌شد در کارنامه‌اش اثر ضعیف پیدا کرد. حالا اما چند وقتی است که مدام ناامیدمان می‌کند. درباره‌ موفقیت یا عدم موفقیتش در «شبکه مخفی زنان» هنوز نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم اما امیدواریم این یکی دیگر اثر قابل‌توجهی از آب دربیاید.

کدخبر: ۳۹۳۹۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر